AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #1 Skrevet i går, 08:12 Min kjæreste er gravid så jeg har veldig lyst til å kjøpe en liten gave til henne. Hun har allerede fått blomster 😅 Tenkte det var lurt å spørre her på kvinneguiden fordi her tror jeg at jeg kan få gode råd til en fin gave til henne. Hva hadde du satt pris på å få av din mann / kjæreste når du gikk gravid? Anonymkode: 7695b...d70
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #2 Skrevet i går, 08:18 Ørepynt fra gullsmed. Anonymkode: 01f1c...1d3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:22 #4 Skrevet i går, 08:22 Spørs hvor gravid hun er! Hvis ikke hun har kjøpt ennå ville jeg kjøpt henne en bbhug me gravidpute evt andre ting som haddd gjort meg bekvem . Andre ting er gravid massage 😅 også heller fått smykker når jeg har født. Hilsen gravid, Anonymkode: b9936...87f 1 1
Macro Skrevet i går, 08:23 #5 Skrevet i går, 08:23 Noe ikke hadde noe som helst med graviditet og baby å gjøre. Å være gravid er ikke en alltoppslukende identitet for alle😊 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #6 Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ørepynt fra gullsmed. Anonymkode: 01f1c...1d3 Tror det er lurt om TS sier noen ord om hva slags ting hun liker for at vi skal kunne komme med gode råd. Ørepynt fra gullsmed er noe av det siste på planeten jeg hadde ønsket meg som gravid😅 Vi er forskjellige, og det er topp! Anonymkode: 0fb0c...38e 1
frenchygirl Skrevet i går, 08:25 #7 Skrevet i går, 08:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det er lurt om TS sier noen ord om hva slags ting hun liker for at vi skal kunne komme med gode råd. Ørepynt fra gullsmed er noe av det siste på planeten jeg hadde ønsket meg som gravid😅 Vi er forskjellige, og det er topp! Anonymkode: 0fb0c...38e Helt enig 😄 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:26 #8 Skrevet i går, 08:26 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ørepynt fra gullsmed. Anonymkode: 01f1c...1d3 Hun har en del ørepynt fra før som hun liker godt. Men tenkte mer på noe som er fint i perioden hun er gravid. Anonymkode: 7695b...d70
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #9 Skrevet i går, 08:27 Macro skrev (2 minutter siden): Noe ikke hadde noe som helst med graviditet og baby å gjøre. Å være gravid er ikke en alltoppslukende identitet for alle😊 Nei det er nok sikkert riktig. Men jeg vil gjerne gjøre litt stas på det da ☺️ Anonymkode: 7695b...d70
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #10 Skrevet i går, 08:28 Gavekort til fotmassasje / gravidmassaje. Anonymkode: 5888a...8b2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #11 Skrevet i går, 08:28 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Budsjett? Anonymkode: aa161...3b4 Har vel egentlig ikke tenkt så langt. Maks et par tusen kanskje? Er ikke beløpet jeg er så opptatt av, mer at det er en fin gave å få mens man venter barn. Anonymkode: 7695b...d70
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #12 Skrevet i går, 08:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørs hvor gravid hun er! Hvis ikke hun har kjøpt ennå ville jeg kjøpt henne en bbhug me gravidpute evt andre ting som haddd gjort meg bekvem . Andre ting er gravid massage 😅 også heller fått smykker når jeg har født. Hilsen gravid, Anonymkode: b9936...87f Skal kikke litt på den puta, takk for tipset! Hun er ikke så veldig glad i å bli massert av andre enn meg, vet ikke hvorfor. Men hun får massasje av meg når hun ønsker. Anonymkode: 7695b...d70 1
Macro Skrevet i går, 08:33 #13 Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er nok sikkert riktig. Men jeg vil gjerne gjøre litt stas på det da ☺️ Anonymkode: 7695b...d70 Ja, og det mener jeg er grov bom som gavegiver. Du vil gi noe DU synest er stas. Da kan vi slutte å komme med forslag om hva HUN kanskje kan like, og så kan du heller fortelle oss hva DU synest er stas å gi😊 Dette var ikke en gave, men en dag jeg gråt og følte meg jævlig satt samboer seg ned med meg og sa vi måtte nesten handle inn litt klær som jeg kunne føle meg vel og fin i. Det var en veldig fin stund egentlig. 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:34 #14 Skrevet i går, 08:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal kikke litt på den puta, takk for tipset! Hun er ikke så veldig glad i å bli massert av andre enn meg, vet ikke hvorfor. Men hun får massasje av meg når hun ønsker. Anonymkode: 7695b...d70 Du er sikkert flink, det er ikke sånn ment, men å bli massert av profesjonelle er en helt annen liga 😅 og spesielt de massasjenne som er tilpasset gravide, man må jo ta forskjellige hensyn da. Jeg tror mange ikke er klar over dette før de har prøvd. Men det behøver ikke være direkte massasje heller. Det finnes flere forskjellige spa-pakker designet for gravide 😊 Det skjer mye i kroppen nå, og det er herlig å bare slappe av og bli stelt med 😊 Anonymkode: 5888a...8b2 2
frenchygirl Skrevet i går, 08:36 #15 Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vel egentlig ikke tenkt så langt. Maks et par tusen kanskje? Er ikke beløpet jeg er så opptatt av, mer at det er en fin gave å få mens man venter barn. Anonymkode: 7695b...d70 Den beste gaven (om du hadde vært min mann) er egentlig bare at du viser glede over barnet vi hadde ventet, tydelig kjærlighet til meg, og at du bare hadde vært der for meg på en positiv måte når alle graviditetsplagene melder seg på. 💖 Men jeg er ikke opptatt av materialistiske ting. Jeg vet ikke om din kjæreste er en som bryr seg om ting, eller om handlinger som viser kjærligheten. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #16 Skrevet i går, 08:41 Macro skrev (6 minutter siden): Ja, og det mener jeg er grov bom som gavegiver. Du vil gi noe DU synest er stas. Da kan vi slutte å komme med forslag om hva HUN kanskje kan like, og så kan du heller fortelle oss hva DU synest er stas å gi😊 Dette var ikke en gave, men en dag jeg gråt og følte meg jævlig satt samboer seg ned med meg og sa vi måtte nesten handle inn litt klær som jeg kunne føle meg vel og fin i. Det var en veldig fin stund egentlig. Beklager, det var ikke meningen å bomme så grovt. Tror kanskje jeg kjøper en sånn pute som noen andre har foreslått her, den tror jeg hun vil like. Men takk for meningene dine 😊 Anonymkode: 7695b...d70
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #17 Skrevet i går, 08:43 frenchygirl skrev (4 minutter siden): Den beste gaven (om du hadde vært min mann) er egentlig bare at du viser glede over barnet vi hadde ventet, tydelig kjærlighet til meg, og at du bare hadde vært der for meg på en positiv måte når alle graviditetsplagene melder seg på. 💖 Men jeg er ikke opptatt av materialistiske ting. Jeg vet ikke om din kjæreste er en som bryr seg om ting, eller om handlinger som viser kjærligheten. Vi er begge to veldig glade om dagen, føler jeg har blitt forelsket i henne på nytt ❤️ Hun er heller ikke er så opptatt av materialistiske ting, men jeg har allikevel lyst til å gi henne noe nå som hun går gravid. Anonymkode: 7695b...d70 1 1
frenchygirl Skrevet i går, 08:51 #18 Skrevet i går, 08:51 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er begge to veldig glade om dagen, føler jeg har blitt forelsket i henne på nytt ❤️ Hun er heller ikke er så opptatt av materialistiske ting, men jeg har allikevel lyst til å gi henne noe nå som hun går gravid. Anonymkode: 7695b...d70 Hvis dere ikke er gift, hva med et frieri 😘. Det gir henne trygghet å vite at du er seriøs og klar til å binde deg opp 🥰 Min mann fridde til meg på en veldig romantisk måte (i utlandet) da jeg var 4 - 5 måneder på vei 😁 1
Ibot Skrevet i går, 09:05 #19 Skrevet i går, 09:05 Hvis jeg hadde vært din gravide kjæreste så hadde jeg satt pris på garn og sjokolade. Hva slags garn og sjokolade jeg liker hadde du visst om jeg var kjæresten din…. Vi må altså ha mer info om dama di før vi kan komme med gavetips. Vi aner jo ikke hva hun vil sette pris på! Interesser? Noe hun trenger? Snilt av deg at du vil kjøpe noe til henne, forresten. Ingen selvfølge det… Og gratulerer med kommende baby til deg også👨🍼
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #20 Skrevet i går, 09:19 Et stort og godt pledd av god kvalitet. Hun skal sikkert hvile mye på sofaen i vinter 🙂. Det beste av alt er egentlig at du tar mer enn dine 50% av husarbeid mens hun er gravid. At du viser med gjerninger at du er glad i henne. Også anbefaler jeg deg å høre etter om det er noe hun sier at hun ønsker seg, og så kjøper det som en overraskelse. Anonymkode: d7879...601 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå