Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørs hvor  gravid hun er! Hvis ikke hun har kjøpt ennå ville jeg kjøpt henne en bbhug me gravidpute evt andre ting som haddd gjort meg bekvem . Andre ting er gravid massage 😅 også heller fått smykker når jeg har født. Hilsen gravid, 

Anonymkode: b9936...87f

Støtter denne👌🏼Trodde ikke jeg trengte bbhugme, men fikk den til jul og den var gull, både før og etter fødsel. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
frenchygirl skrev (44 minutter siden):

Hvis dere ikke er gift, hva med et frieri 😘. Det gir henne trygghet å vite at du er seriøs og klar til å binde deg opp 🥰

Min mann fridde til meg på en veldig romantisk måte (i utlandet)  da jeg var 4 - 5 måneder på vei 😁 

Vi er ikke gift enda, men vi har begge spurt hverandre og gitt hverandre et ja. Men jeg må nesten få kjøpt denne ringen da så jeg kan gjøre det ordentlig ❤️

Anonymkode: 7695b...d70

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Ibot skrev (32 minutter siden):

Hvis jeg hadde vært din gravide kjæreste så hadde jeg satt pris på garn og sjokolade. Hva slags garn og sjokolade jeg liker hadde du visst om jeg var kjæresten din…. Vi må altså ha mer info om dama di før vi kan komme med gavetips. Vi aner jo ikke hva hun vil sette pris på! Interesser? Noe hun trenger? Snilt av deg at du vil kjøpe noe til henne, forresten. Ingen selvfølge det… Og gratulerer med kommende baby til deg også👨‍🍼

Hun har både garn og sjokolade hjemme, men man får aldri nok selvfølgelig 😅 Tenkte litt på en gave knyttet til det å være gravid. Sånn sett har jeg ikke så mye formening om hva som er kjekt å ha, men ser det er blitt nevnt en pute her som virker som en fin gave.

AnonymBruker
Skrevet

Frieri med ordentlig ring er det selvsagte svaret her.

BBHugme gravidpute er et godt tilleggs-forslag.

At du kjøper inn noen plagg til den lille, og deltar i forberedelsene på lik linje som henne, er et annet godt tips.

Anonymkode: cf6c3...1a2

• Nyttig 1
Skrevet

Gravidpute er en fin gave! Man innser ikke hvor nydelig det er å ha før man har det.

Da jeg var gravid med første barn var jeg veldig spent og leste såklart en del om det å bli forelder. Husker jeg syntes det var litt gøy å lese Tegnehanne sin «Bare vent».

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Frieri med ordentlig ring er det selvsagte svaret her.

BBHugme gravidpute er et godt tilleggs-forslag.

At du kjøper inn noen plagg til den lille, og deltar i forberedelsene på lik linje som henne, er et annet godt tips.

Anonymkode: cf6c3...1a2

Jeg har bestilt en bbhugme pute til henne nå, den kommer hun garantert til å få brukt for 😊

Jeg vil gjerne delta på alt da dette er mitt første barn, så jeg syntes det er veldig spennende selv.

Når det gjelder frieri må jeg ta meg litt tid, finne riktig ring og tidspunkt. Men det er selvsagt noe jeg ønsker ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
RaraA skrev (6 minutter siden):

Gravidpute er en fin gave! Man innser ikke hvor nydelig det er å ha før man har det.

Da jeg var gravid med første barn var jeg veldig spent og leste såklart en del om det å bli forelder. Husker jeg syntes det var litt gøy å lese Tegnehanne sin «Bare vent».

Hadde ikke tenkt tanken på en pute, så veldig glad jeg spurte kvinneguiden. Har bestilt en slik pute til henne nå 😊

Det er mange fine bøker om graviditet, så takk for tipset om Tegnehanne, den skal jeg sjekke ut.

AnonymBruker
Skrevet

Enig, gravidputa fra bbhugme var fantastisk , så der får du nok ei stjerne i boka 👌

Anonymkode: a2527...975

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har en del ørepynt fra før som hun liker godt. Men tenkte mer på noe som er fint i perioden hun er gravid.

Synes smykker (med mindre hun har veldig imot det) er en fin gave fordi det er kapital. Det er ganske vanlig lenger sør i europa men vet nordmenn ikke har et forhold til det. Så hva med noe spa/velvære? En frisørtime, fikse negler. Bare noe så hun føler seg myk. Har hun begynt å få noen vondter? Noe som gjør at hun føler jeg tatt vare på? Veldig hyggelig med slike gaver når ungen har kommet og. Mange kvinner opplever jo litt å miste identitet når barnet kommer. En myk kvinne er en lykkelig kvinne! 

AnonymBruker
Skrevet

Mat i fryseren til etter fødsel, type enkel frokost/lunsj mat. Og at du lager middagene (kan anbefale noen av de i frysen og). 

Anonymkode: 4d528...66b

Skrevet

Som en annen her sa, kvinner er forskjellige, så du må se an din kjæreste. Men hadde du kjøpt en sånn gravidpute til meg fordi jeg var gravid, så hadde det gått en kule varmt og den hadde ikke blitt brukt. (Og jeg har vært gravid godt over snittet antall ganger). 

AnonymBruker
Skrevet
frenchygirl skrev (9 minutter siden):

Som en annen her sa, kvinner er forskjellige, så du må se an din kjæreste. Men hadde du kjøpt en sånn gravidpute til meg fordi jeg var gravid, så hadde det gått en kule varmt og den hadde ikke blitt brukt. (Og jeg har vært gravid godt over snittet antall ganger). 

Nå ble jeg litt overrasket faktisk. Hvorfor hadde du reagert så negativt på å få en pute i gave?

• Liker 1
Skrevet

Massasjepute, bare den som har 2 massasjekuler slik at den kan brukes på både nakke, rygg og bein. Er mye spenninger i en gravid kropp og er ofte en del etter fødsel pga mye bæring/bussing. Kiropraktoren min sier det er noe alle burde ha i huset

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nå ble jeg litt overrasket faktisk. Hvorfor hadde du reagert så negativt på å få en pute i gave?

Jeg er gravid, ikke invalid. Hvis jeg ville hatt noe sånt hadde jeg kjøpt det selv. 

Men som du ser i tråden, så er det mange kvinner som hadde likt det. Jeg tror det handler om hvor selvstendig din dame er. Liker hun "praktiske" gaver eller ikke? Eller liker hun å ordne opp i slikt selv? 

Mannen min kjøpte f.eks en ny type kost til å vaske golvet med. Den er større og (for min del) syns jeg den er uhåndterlig. Han tenkte sikkert at den ville være bedre, fordi han kommer over større flate om gangen. Jeg liker den ikke, og sverger til den gamle som jeg liker bedre. Poenget, hva hun ville likt og hva du eller damer på KG tror hun ville ha likt, ikke nødvendigvis er det samme. 

Ikke kjøp noe som andre kvinner ville ha likt,  men noe som din kjæreste vil like. Jeg hadde heller safet det med en gave hos gullsmeden med bytterett, enn en praktisk gave som kanskje hun vil eller ikke vil bruke.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær redd TS, den puta blir brukt! Av noen.

Jeg hadde aldri noe planer eller behov for å skaffe meg noe sånt selv, men så fikk jeg en av en venninne, og herregud hva HAR de i de putene lurer jeg på. Har aldri ligget så godt eller sovnet så kjapt noe sted i hele mitt liv. Jeg og mannen (til og med bikkja) nærmest sloss om den. Bestill to! 🙏🏻

Anonymkode: c424d...7eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
frenchygirl skrev (26 minutter siden):

Jeg er gravid, ikke invalid. Hvis jeg ville hatt noe sånt hadde jeg kjøpt det selv. 

Men som du ser i tråden, så er det mange kvinner som hadde likt det. Jeg tror det handler om hvor selvstendig din dame er. Liker hun "praktiske" gaver eller ikke? Eller liker hun å ordne opp i slikt selv? 

Mannen min kjøpte f.eks en ny type kost til å vaske golvet med. Den er større og (for min del) syns jeg den er uhåndterlig. Han tenkte sikkert at den ville være bedre, fordi han kommer over større flate om gangen. Jeg liker den ikke, og sverger til den gamle som jeg liker bedre. Poenget, hva hun ville likt og hva du eller damer på KG tror hun ville ha likt, ikke nødvendigvis er det samme. 

Ikke kjøp noe som andre kvinner ville ha likt,  men noe som din kjæreste vil like. Jeg hadde heller safet det med en gave hos gullsmeden med bytterett, enn en praktisk gave som kanskje hun vil eller ikke vil bruke.  

En gave er jo ofte noen en ikke ville ha kjøpt selv, men allikevel syntes er ganske kjekt å få. Det kan hende du hadde likt den puta veldig godt, selv om du aldri i verden hadde brukt dine egne penger på den. Det er bare sånn jeg tenker da, så jeg håper min kjæreste tenker noe av det samme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

En gave er jo ofte noen en ikke ville ha kjøpt selv, men allikevel syntes er ganske kjekt å få. Det kan hende du hadde likt den puta veldig godt, selv om du aldri i verden hadde brukt dine egne penger på den. Det er bare sånn jeg tenker da, så jeg håper min kjæreste tenker noe av det samme.

Nei, jeg kan love deg at jeg helt sikkert ikke hadde brukt den puta. Jeg bruker selvsagt ikke ting som jeg ville sett på som en fornærmelse å få. Men det er meg. Som du ser så er det mange andre kvinner som setter pris på denne puta, så da håper vi på at din kjæreste er en av dem 😃 Det er tross alt hennes gave, ikke min. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ikke vær redd TS, den puta blir brukt! Av noen.

Jeg hadde aldri noe planer eller behov for å skaffe meg noe sånt selv, men så fikk jeg en av en venninne, og herregud hva HAR de i de putene lurer jeg på. Har aldri ligget så godt eller sovnet så kjapt noe sted i hele mitt liv. Jeg og mannen (til og med bikkja) nærmest sloss om den. Bestill to! 🙏🏻

Anonymkode: c424d...7eb

Her brukes puta fremdeles av to voksne, fire barn og til og med hunden forsøker å kuppe den 🤣 Den og tegnehanne som bok, har iallefall jeg blitt glad for! 

Anonymkode: a5fd9...46f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En weekend i en annen by hadde jeg saty pris på.

Anonymkode: 75c09...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
frenchygirl skrev (16 minutter siden):

Nei, jeg kan love deg at jeg helt sikkert ikke hadde brukt den puta. Jeg bruker selvsagt ikke ting som jeg ville sett på som en fornærmelse å få. Men det er meg. Som du ser så er det mange andre kvinner som setter pris på denne puta, så da håper vi på at din kjæreste er en av dem 😃 Det er tross alt hennes gave, ikke min. 

Jeg er enig i at folk er forskjellige, og at Ts må se sin kjæreste ann, men det synes jeg han har gjort. Han sier feks at han tror ikke hun er så interessert i hverken smykker eller spa. Jeg vet mange som har blitt positivt overrasket over denne puta, selv om de trodde dette var helt unødvendig.  Og det er uansett ikke i samme gate som å få en vaskekost, den ser jeg du kanskje ikke satte så pris på 😂

Anonymkode: 5888a...8b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...