AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:00 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:00 Nei ikke elev som i skole, men jeg var trener for henne da hun var 13-14 år. Nå er hun 22 og vi har havnet på blind date. Det var trivelig og vi vil møtes igjen. Jeg synes hun er lekker Anonymkode: 89f4a...549
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:07 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Huff nei, unnskyld, men dette føler jeg bare er all kinds of wrong. Beklager. Altså du var en voksen trener? Ikke en 16-18-årig ungdomstrener? Anonymkode: 7f40d...e7a 6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:09 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:09 Og hvor gammel var du? Og har du barn på samme alder som hun? Anonymkode: 20104...e21 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:22 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:22 Trener? Blind date? Anonymkode: c0dbe...766 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:38 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:38 Men spør du egentlig om noe her, eller var dette bare sånn til opplysning? 😂 Anonymkode: 7f40d...e7a 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:42 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:42 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei ikke elev som i skole, men jeg var trener for henne da hun var 13-14 år. Nå er hun 22 og vi har havnet på blind date. Det var trivelig og vi vil møtes igjen. Jeg synes hun er lekker Anonymkode: 89f4a...549 Du virker litt gammel gris. Anonymkode: 7701d...998
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:44 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:44 Hvor gammel er du i forhold til henne? Det er jo ikke noe juridisk feil med dette, men vil si du er i en etisk gråsone Anonymkode: 15417...1f7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:01 #8 Skrevet tirsdag kl. 20:01 Ragebait me thinks! Anonymkode: a6f9a...6f0 1 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:10 #9 Skrevet tirsdag kl. 20:10 Hvorfor kaller du det elev? Anonymkode: c0dbe...766
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 02:08 #10 Skrevet onsdag kl. 02:08 Jeg var 40, hun 16-17 da hun sluttet. Anonymkode: 89f4a...549
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 02:10 #11 Skrevet onsdag kl. 02:10 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei ikke elev som i skole, men jeg var trener for henne da hun var 13-14 år. Nå er hun 22 og vi har havnet på blind date. Det var trivelig og vi vil møtes igjen. Jeg synes hun er lekker Anonymkode: 89f4a...549 Det er vel ikke ulovlig, men det er litt ekkelt Anonymkode: 862a2...d83 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 02:11 #12 Skrevet onsdag kl. 02:11 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var 40, hun 16-17 da hun sluttet. Anonymkode: 89f4a...549 Hvem i helvete har da satt dere opp sammen på blind date? Anonymkode: 862a2...d83 14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 02:13 #13 Skrevet onsdag kl. 02:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var 40, hun 16-17 da hun sluttet. Anonymkode: 89f4a...549 Du er for gammel for henne. Lykke til med å bli vraket for en yngre modell senere. Jeg var sammen med en på 36 da jeg var 22 år. Mine venner kalte ham gamlingen. Han ble selvfølgelig byttet ut med en yngre senere. Anonymkode: 06813...d9f 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 03:33 #14 Skrevet onsdag kl. 03:33 Hvem i alle dager setter folk med 24 års aldersforskjell opp på blind date. Jaja. Hvis dette blir seriøst kan du etterhvert fortelle henne at du kan gå av med afp om noen år og ta alt på hjemmebane. Det tredje skiftet osv. Hjelpe foreldrene dine hvis de begynner å hangle også. Anonymkode: 0db4c...a14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:40 #15 Skrevet onsdag kl. 07:40 Det fremstår som at du groomer henne. Anonymkode: 14f4a...8de
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 4.13): Du er for gammel for henne. Lykke til med å bli vraket for en yngre modell senere. Jeg var sammen med en på 36 da jeg var 22 år. Mine venner kalte ham gamlingen. Han ble selvfølgelig byttet ut med en yngre senere. Anonymkode: 06813...d9f Igjen, her på KG tar dere alltid for gitt at det er snakk om forhold. Det er helt normalt at yngre kvinner har korte forhold med eldre menn fordi sexen er bra. Det må dere eldre bitre damer her inne bare akseptere. Utover det er jo dette helt supert for TS. Sjansen for at du får muligheten for å så bra ligg som dette igjen er sikkert svært lav. Kjør på. Anonymkode: 1f963...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Igjen, her på KG tar dere alltid for gitt at det er snakk om forhold. Det er helt normalt at yngre kvinner har korte forhold med eldre menn fordi sexen er bra. Det må dere eldre bitre damer her inne bare akseptere. Utover det er jo dette helt supert for TS. Sjansen for at du får muligheten for å så bra ligg som dette igjen er sikkert svært lav. Kjør på. Anonymkode: 1f963...fcc Følelsene rundt ligget/forholdet endrer seg noen ganger når den yngste blir eldre og ser tilbake på egen alder fra blikket til den eldste. Da… Lav sjanse og samtidig helt normalt? Er du enig med degselv? Anonymkode: 53604...310 3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Igjen, her på KG tar dere alltid for gitt at det er snakk om forhold. Det er helt normalt at yngre kvinner har korte forhold med eldre menn fordi sexen er bra. Det må dere eldre bitre damer her inne bare akseptere. Utover det er jo dette helt supert for TS. Sjansen for at du får muligheten for å så bra ligg som dette igjen er sikkert svært lav. Kjør på. Anonymkode: 1f963...fcc Vi gamle damer husker når vi var unge, og vi husker også hvem av våre venninner som var mest troende til å havne i slike situasjoner. Det var jo ikke nødvendigvis de jentene som hadde det greiest på privaten… og dette blir sjeldent gode minner for de senere. Det gjelder selvsagt ikke alle. Men for mange av oss er dette en grunn til at beskytterinstinktet våkner i oss når vi hører slikt. Anonymkode: 7f40d...e7a 5 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 4.08): Jeg var 40, hun 16-17 da hun sluttet. Anonymkode: 89f4a...549 Hun er 22 nå, du er 46-47? Og noen syntes det var en god ide å matche dere til en blinddate? Nei, det er overhode ikke greit å først ha ett maktforhold over ett barn i sårbar alder igjennom flere år, for å så gjennoppta kontakten når barnet er blitt myndig for å innlede ett romantisk eller seksuelt forhold. Det er så etisk feil som man overhodet kan få det. Du som har vært en ansvarsperson i hennes og andre barns liv bør ikke engang vurdere den tanken. Anonymkode: 7d582...54a 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Igjen, her på KG tar dere alltid for gitt at det er snakk om forhold. Det er helt normalt at yngre kvinner har korte forhold med eldre menn fordi sexen er bra. Det må dere eldre bitre damer her inne bare akseptere. Utover det er jo dette helt supert for TS. Sjansen for at du får muligheten for å så bra ligg som dette igjen er sikkert svært lav. Kjør på. Anonymkode: 1f963...fcc Vi eldre damer vet mye mer bedre enn incels hva som er normalt for yngre damer. Og det er ikke normalt for yngre damer å ha forhold til 24 år eldre menn. Den må du faktisk dra lenger ut på landet med. Eller innover i kjelleren til foreldrene dine. Anonymkode: 0db4c...a14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå