Gå til innhold

Utroskap, hva tenker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde aldri klart å være utro. Har dog opplevd utroskap mot meg - og det unner jeg ingen!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 16.16):

Også åpne forhold har regler man må bli enige om og forholde seg til. 

Om man ikke takler å ha avtaler å forholde seg til er det best å være singel. 

Du har sikkert også grenser for hva som er greit for deg. 

Anonymkode: df5f5...74a

Det er ingen som sier at regler i seg selv er noe man ikke skal forholde seg til. Det jeg sier er at seksuell eksklusivitet er en idiotisk regel som ikke har noe positivt ved seg. 

Anonymkode: d07d9...861

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hehe, kjenner meg igjen i 4, 9 og 11:) TS

Anonymkode: f4510...a19

Tror nok det er mange som kjenner seg igjen ja😆 og mange som kjenner at det var godt å komme seg ut av forholdet.. 
Jeg ble bedratt i ung alder, og funderte lenge på utroskap.. Det måtte finnes en årsak..
I mitt tilfelle var jeg medskyldig.. det var min feil fordi jeg var mye på jobb, og ikke vedlikeholdt kjærligheten. Utroskapen skjedde som i pkt 3.. Hun ble utnyttet i fylla i kåthetsrus og nysgjærrighet.. hun var litt i pkt 5. For hun var umenneskelig kåt i tillegg🥰

Jeg ga henne tilgivelse etter en stund etter bruddet.. og tabbe gjør jeg ikke to ganger..
Nå sørger jeg for å please kvinnen med behageligheter, og knuller kvinner som "No tomorrow"❣️🥰😆

• Liker 1
Skrevet (endret)
Strigiformes skrev (13 minutter siden):

Jeg gjorde det. Sa det rett ut. Å leve på en løgn er ikke for meg. Jeg klarer ikke det.

Heldigvis så lærte jeg av det. 

Jeg vet ikke om jeg er tilgitt. Gud har tilgitt meg. Det er det viktigste for meg. 

Det krever ekstra mot for å gjøre det.. Og jeg skjønne hvorfor du slet med dårlig samvittighet:
De omsorgsfulle gjør det.. de kveles av dårlig sammvittighet❣️
Jeg lærte også mye.. som ble bedratt.. Jeg ble en koseklump fordi jeg ble mere våken😆

Både Gud og Bamsklemmer har tilgitt deg🥰 da bør du føle deg bekymringsfri og godtatt👏

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg elsker å være utro. Hemmeligheten, oppspillet, det forbudte, rått og hemningsløst, faren for å bli ferska, kjappe møter innimellom hverdagsmaset.

Til sammen blir alt dette vanskelig å stå i mot.

Anonymkode: eecde...712

Trolle kommentar tipper jeg.

Anonymkode: c7afa...e49

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

egentlig ingen trollekommentar dette, er mange som får kock av å være utro. hemmeligheten og spenningen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

egentlig ingen trollekommentar dette, er mange som får kick av å være utro. hemmeligheten og spenningen 

Ja.. og kvinner får jo både cock og kick😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Er du mann eller kvinne? 

Anonymkode: 74544...de6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

egentlig ingen trollekommentar dette, er mange som får kock av å være utro. hemmeligheten og spenningen 

Det tror jeg kan være tilfelle. Mange har et kjedelig A4 sexliv og får mer spenning i hverdagen ved å være utro. Noen får til og med også lov av partneren til ha noen sprell på utsiden for å vekke/vedlikeholde seksualiteten. Det kan være vinn-vinn for begge parter.

Kock var en artig (utilsiktet?) vri på cock og kick :D 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke mange blant kvinner. Vanligvis er de utro fordi de er misfornøyd med forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2026 den 12.45):

Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg?

Ja jeg kunne ha vært utro,gjør jeg det?Nei av respekt for partner gjør jeg ikke det.

Anonymkode: 7c676...8ee

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...