AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 88% av nordmenn ser ned på utroskap. Anonymkode: c7afa...e49 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 88% av nordmenn ser ned på utroskap. Anonymkode: c7afa...e49 ja, men har du svar på spm mitt? Anonymkode: f4510...a19 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Har vært, men kunne ikke gjort det igjen. Samboeren er jeg trygg på, men skal aldri si aldri.. Anonymkode: 1bbfc...e31
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Nei, ingen ønsker å ende opp i dysfunksjonelt forhold, det er bare det at mennesker flest er oppurtunistiske sjimpanser. Ved å være utro føler man seg hvertfall ikke som den svakeste, i et tvangspreget forhold. Anonymkode: 5560b...f1f 1 1
Nikoletta Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg kunne ikke vært utro tror jeg , tanken har aldri slått meg så langt i livet i allefall og nå har jeg levd i 52 år så nå har jeg troen på at jeg ville avsluttet eksisterende før jeg startet noe nytt . Har erfart utroskap fra tidligere partnere ja uten at jeg har fått noen logisk forklaring på hvorfor dessverre. Pr nå er jeg singel så nå slipper jeg i det minste å oppleve noe mer av det selv om utroskapen ikke var det største sviket for meg i det forholdet det gjaldt 🙂 Endret 7 timer siden av Nikoletta 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg har aldri vært utro, og kunne aldri vært utro. Anonymkode: f3126...d03 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden har vært betatt av noen andre en kjærste. aldri vært utro. har blitt bedratt. min nåværende samboer kunne aldri vært utro da hun har opplevd og bli bedratt og vet godt hvor jævlig det er. er ikke forholdet bra nok for de som er utro kan avslutte forholdet før man tyr til utroskap. Anonymkode: bbf67...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg har aldri vært utro selv, og ser ingen grunn til det. Jeg er frivillig i forhold, og vil heller bryte dersom det kommer til det. Jeg har heller aldri deltatt i utroskap, altså som den enslige parten, for jeg synes både det er umoralsk i seg selv, og jeg synes utro menn er stusseslige og lite tiltrekkende. Så vidt jeg vet har ingen vært utro mot meg, men det kan jeg selvsagt ikke vite 100 % Jeg har hvertfall aldri mistenkt det eller hørt rykter. Anonymkode: ad2fa...0da 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Jeg har faktisk noen ganger mareritt om at jeg har vært det, eller at jeg ahr havnet i situasjoner der en annen tror at jeg er i et forhold med ham, mens jeg ikke skjønner noen ting, og bare vil hjem til mannen min 😅De er ofte realistiske drømmer, så jeg våkner helt knust over hvor ødelagt livet har blitt, og hvordan jeg har såret mannen. Blir like lettet hver gang jeg skjønner at jeg drømmer, og vet at jeg aldri vil såre mannen på den måten. Han er en fantastisk snill mann som virkelig fortjener bare gode dager. Ingen kan styre om de møter noen de blir sjarmert av, men man kan styre hva man gjør med det. Han er omringet av flotte damer på jobb, stadig flere søker seg dit, men nei- jeg tror aldri han ville vært utro. Han er vanskelig å beskrive, men han har liksom en så fin, indre styrke og moral han ikke vet om selv engang. Han kan jo også falle for noen, men jeg tror da han ville kommet knust til meg og fortalt det. Ikke handlet på det først. Eksen var utro, så jeg er ikke naiv eller godtroende heller, har bare en enorm tro på akkurat dette. Anonymkode: 0c248...083 1
Snok1 Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Har vært utro i tidligere forhold, og partner har det samme. Jeg har også vært med kjærester som har vært utro, og for å være ærlig så har ikke det vært katastrofer i mitt liv. 1
Mardina Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Kunne aldri vært utro. Er ganske sikker på at min kjære ikke kommer til å være utro mot meg heller. Har selv blitt bedratt og vet hvor vondt det er..... 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Nei så svak og patetisk er jeg ikke Anonymkode: 0a28e...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Ja og ja. Vi er bare mennesker, som kan bli fristet til noe, i den rette situasjonen Anonymkode: 6d70b...073 2 2
SlemUlv Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Nei. Heldigvis har jeg ingen grunn til å være utro, og han har ingen grunn til å være utro. Vi trenger bare å prate sammen! 😃
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Altså jeg tror at til og med de som er mest skråsikre kan ende opp med å gjøre noe ulikt seg selv under de rette omstendighetene. Se for deg en situasjon hvor en kristen mann er i et forhold med en dame i over 10år uten sex. Personen får ikke behovene sine tilfredsstilt. Han har alle de rette verdiene og vet med seg selv at han ikke noen gang skal føre henne bak lyset. En dag møter han Megan fox og hun sjekker han opp, hun er helt klar for ham. Klarer han å si nei? Det tror jeg ikke. Anonymkode: 6d70b...073 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du vært utro, eller tror du mannen/kona/samboer/kjæreste kunne vært utro mot deg? Anonymkode: f4510...a19 Alle kan. Men vi er for gamle til å orke! Anonymkode: 98779...edc 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Har opplevd utroskap i flere varianter. Da regner med ifra sexting ell. til piv. Har også vært utro et par ganger. Ingen unnskyldning til det. Mange skylder på at de føler seg over det forholdet de er i er over. Eller så skylder de på at partner har blitt kjedelig. En av mine favoritter er at de mangler lidenskap i eget forhold. Og ikke er klar over lidenskap og attrå er to forskjellige ting. Fysisk og psykisk kåtskap er fantastisk, men lidenskap trenger mental tilhørighet. Du trenger ikke det for å ha seg til eksempel i baksetet bil og du er så kåt at du har tunnelsyn og 180 i puls når partneren kommer. Tettheten av utroskap er langt høyere en det som en skulle tro ut ifra det man leser på kg. Hvis jeg skal gå ut ifra de jeg har vært med som var i forhold når jeg har singel, de som jeg kjenner som har opplevd eller gjort det selv så ender jeg nok opp i mot 100 iallefall. Da snakker vi fysisk kontakt av sexuell natur. Studier viser også helt andre tall en det folk innrømmer. Anonymkode: 94371...076 1
Moens Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden (endret) Nei, det er en utrolig ekkel ting å utsette den man elsker for. Og ikke minst ubegripelig vondt og ydmykende å bli utsatt for. Endret 4 timer siden av Moens 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Jeg har blitt bedratt, vet det setter dype varige spor som ikke er så lett å se forbi. Om min nåværende partner kunne vært utro? Njei.. ikke fysisk. Men jeg tror han har hatt sitt livs sex med noen andre og at han mentalt har sex med henne ukentlig. Synes det er kjipt. Om jeg kunne vært utro? Tja, i utgangspunktet ikke. Men plutselig er man gift, årene går, mannen er da 58 år og sliter med ereksjonen og selvbildet... jeg elsker sex, er kåt og savner det... møter noen som jeg aldri ser igjen... ser for meg at plutselig har jeg småbrisen rettferdiggjort det for meg selv... Må nevne at jeg er en kåt kvinne som vil ha sex daglig når jeg er i forhold. Har ikke sex som singel. Anonymkode: 6d97b...a48 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå