AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:45 #1 Skrevet lørdag kl. 18:45 Jeg er foreløpig bare 35 uker på vei, men min mor har akkurat fått vite at hun har en alvorlig sykdom som kan ta livet av henne. Om noen uker skal hun på utredning hos en ny spesialist, og mulig operasjon. Jeg kjenner at dette påvirker meg veldig og jeg er bekymret over babyen… hvis min mor skulle gjennomgå en stor operasjon og potensielt miste livet så vet jeg ikke hvordan jeg kunne klart å komme meg videre. Nå høres jeg sikkert dramatisk ut, men jeg klarer ikke spise/drikke god og ligge bare å gruer meg til hver gang hun ringer. Jeg er bekymret for baby… noen erfaring? skal snakke med jordmor på mandag.. Anonymkode: b543a...971
Sofakona Skrevet lørdag kl. 18:58 #2 Skrevet lørdag kl. 18:58 Om du føder nå vil du jo få for tidelig født baby og det er ikke alltid bra det heller. Min ble født 37 og møtte ligge 1 uke på sykehus med mye tilsyn. Og ettertid ble også vanskelig til hun ble 7 mnd. Jeg gikk ned 30 kg da jeg gikk gravid sist og fikk ikke keisersnitt eller noe Babyen din har det nok bra, viktig er at du får i deg veske. Om ikke så kan du bli lagt inn og få den i armen. Jeg mistet pappa med min første, jeg gikk 9 mnd gravid mens han hadde kreft . Han døde 1 mnd etter mitt barn bør født. Det er kjempe tøff og ingen kan fortelle hvordan veien eventuelt blir . Men har du mann? Familien rundt deg? Om din mor dør så må du bare kjenner på følelsen, og huske at du da eventuelt er på vei til å bli mor .. eller kanskje blitt mor om noen uker. Og rett og slett ta den en dag av gangen
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:41 #3 Skrevet lørdag kl. 19:41 Tviler på at de vil indusere på bakgrunn av mors ønske i uke 35. Tipper de vurderer induksjon tidligst uke 37 og selv da er det avhengig av kapasitet på fødeavdelingen, og mange flere som kommer lengre frem i køen. Dessverre. Hør med jordmor om det finnes psykologtjeneste på helsestasjonen din,evt få fastlegen til å henvise deg, det er viktig å få snakket om det du føler og bekymrer deg for. Anonymkode: 8b702...8e5 1
Melus Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Jeg verken tror eller håper det er mulig å bli indusert i uke 35 av de årsakene. Jeg forstår veldig godt at det er tøft for deg, men barnet ditt har det absolutt best i magen en stund til! Jeg har et barn født i uke 35, og selv om mange tror det er helt risikofritt og trygt å bli født da, så er det ikke det for alle. 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Er det slik at du er blitt psykisk syk på grunn av påkjenningen? Anonymkode: 33de9...d2a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Du må bare puste med magen, og ta en dag av gangen. Babyen tar det den trenger av næring, og så må du rett og slett ta deg litt sammen for å få spist. Jordmor kan berolige deg. om noen uker vet du mer om din mor, fram til det må du bare leve som normalt. Anonymkode: f3c9a...fa3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden For din egen del ville jeg nok gått svangerskapet ut. I stedet for å muligens oppå det her ha en baby på nyfødtintensiven. Håper ting går seg til for deg ❤️ Anonymkode: 0d2d9...377
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Vil det være bedre om du ligger innlagt på sykehuset med et prematurt barn? Uansett, så vil babyen være godt beskyttet i magen, Den tar den næringen den trenger selv om du ikke spiser noe særlig. håper det går fint mad mammaen din! Anonymkode: a75e8...232
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå