NedOpp Skrevet 31. august #41 Skrevet 31. august Irja skrev (2 minutter siden): Klart hun kan, men det gir jo ikke like mye penger i kassa 🤑 Tja, jeg tror jo hun kunne tjent godt uten å eksponere guttungen på denne måten, nettopp fordi hun har reelle problemstillinger og utfordringer å belyse, i motsetning til en stor del av «influensere på heltid»-gjengen. Hun mister jo også følgere og potensielle følgere pga eksponeringen. De neste månedene vil vi jo virkelig se hvilken vei hun velger å ta, når nestemann kommer. 6 5
Irja Skrevet 31. august #42 Skrevet 31. august NedOpp skrev (3 timer siden): Tja, jeg tror jo hun kunne tjent godt uten å eksponere guttungen på denne måten, nettopp fordi hun har reelle problemstillinger og utfordringer å belyse, i motsetning til en stor del av «influensere på heltid»-gjengen. Hun mister jo også følgere og potensielle følgere pga eksponeringen. De neste månedene vil vi jo virkelig se hvilken vei hun velger å ta, når nestemann kommer. At hun velger massiv eksponering er neppe tilfeldig. Vi får se da.. 2
Frisk Frosk Skrevet 31. august #43 Skrevet 31. august Irja skrev (5 timer siden): Klart hun kan, men det gir jo ikke like mye penger i kassa 🤑 Tror mye av greia er at det ikke gir like mye lettjente penger i kassa. Skal hun og andre influensere produsere faktisk innhold, unikt innhold, da må de faktisk jobbe for det selv. Og altfor mange influensere er ikke villig til å gjøre dette, men vil heller tjene gode penger på å selge sine barn, deres barndom og privatliv og identitet på nett... nå også Birgit Skarstein. Jeg skrev det litt tidligere, jeg var ikke klar over at hun holdt på med så massiv barneeksponering. Det hun ved å gjøre dette, så tror jeg hun har hatt det største omdømmefallet jeg kan komme på. Hun har tidligere stått for så mange gode verdier, beundringsverdige sider. Og nå har hun sunket brått og dypt! Å eksponere sine barn på denne måten, det er ikke akseptabelt, det viser en egoisme og det viser fullstendig mangel på respekt for eget barns privatliv, identitet, og faktisk for eget barns sikkerhet. For min del er Birgit Skarstein som merkevare nå verdiløs, og tillit til oppriktighet lik null. Som forbilde er hun nå bør hun også være verdiløs for alle de ideelle organisasjonene som til nå har hatt henne som "ambassadør"... hvis hun ikke snur asap og slutter å eksponere egne barn på denne måten! 3 10
BuffaloDuck Skrevet onsdag kl. 17:03 #44 Skrevet onsdag kl. 17:03 Synes turen til Galapagos hun fortalte om var interessant, spesielt med hvordan hun løser utfordringer med å komme seg rundt på en båt med rullestol / armene. Men så la hun ut video hun hadde fått tilsendt av sønnen som lærte seg å gå. Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette er viktig å dele med tusenvis av fremmede, noe som burde vært en privat video. Samme med video av ultralyd der sønnen også er med. Jeg synes det er topp at hun deler om utfordringer med å ha funksjonsnedsettelser og små barn, men disse situasjonene hadde ingenting med det å gjøre. For meg veier ikke den enorme eksponeringen av barn opp for hva jeg eventuelt lærer av utfordringer knyttet til funksjonsnedsettelser, så har nå avfulgt. 6 8
kikio Skrevet torsdag kl. 07:35 #45 Skrevet torsdag kl. 07:35 Jeg har ikke fulgt henne hverken på snap eller instagram, men kan likevel huske hvordan sønnen hennes ser ut. Det er jo litt... 🤷♀️ For hun dukker opp på snap eller andre medier ofte nok til at jeg har fått det med meg. 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå