AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hvis du finner ut at mannen din har voldatt en annen kvinne. Selvsagt er voldtekten verst og noe rettsamfunnet tar seg av. Men anser du at han har vært utro i tillegg? Anonymkode: 74412...6ad
Delfi Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Ja! Bare enda verre enn vanlig utroskap Hadde jo aldri ville vært sammen med en sånn fyr. Om jeg fikk vite at han hadde voldtatt før vi ble sammen så hadde det vært nok til at jeg hadde gått og aldri sett meg tilbake 14
Strigiformes Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Selvfølgelig. Må være den verste formen for utroskap, også om han hadde voldtatt partneren sin. Utroskap er ikke bare å ha sex med andre mennesker. Det er også og ikke være tro mot partneren sin. Gjøre noe mot andre mot deres egen vilje. Spiller ingen rolle om det er partneren eller en utenforstående. Begge deler er like ille synes jeg. Slik tenker jeg om man skal se det store bilde på det. 3
Mangosalsa Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Øh, jeg skjønner ikke at det ville være noe jeg ville tenkt på en gang? Ville aldri vært aktuelt å være sammen med en voldtektsmann, helt uavhengig av absolutt alle omstendigheter rundt. 8 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Ikke bare utro, men et vandrende rødt flagg! Antar du også mener mens man er sammen. Uansett kan man ikke være sammen med en voldtektsmann. Jeg ble voldtatt mens jeg var i et forhold. Mannfolka kjente hverandre. Jeg turte aldri fortelle han jeg var sammen med, var redd han skulle ta det som utroskap. Ble dumpet kort tid etterpå fordi jeg var kjedelig. Så kanskje like greit at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 81e7f...0fa 6
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Men i alle dager, selvsagt er det utroskap. Og kvalmt. Hadde iallfall dumpet den mannen raskere enn brukt dasspapir. Anonymkode: 9ea19...95a 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Nei da er han sånn en sadist at han er ikke verdig noen forhold å være ansett utro mot. Han må i fengsel da. Anonymkode: 28acb...ba4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bare utro, men et vandrende rødt flagg! Antar du også mener mens man er sammen. Uansett kan man ikke være sammen med en voldtektsmann. Jeg ble voldtatt mens jeg var i et forhold. Mannfolka kjente hverandre. Jeg turte aldri fortelle han jeg var sammen med, var redd han skulle ta det som utroskap. Ble dumpet kort tid etterpå fordi jeg var kjedelig. Så kanskje like greit at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 81e7f...0fa Forferdelig ❤️ Tror du at du tørr å anmelde det en dag? Er ikke sikkert de tar din sak opp, men når han begår mot fler og om de også sier ifra, så kan han på sikt bli tatt. Men jeg vet, det er ikke nok rettferdighet rundt overgrep. En dag må det bli det. Anonymkode: 28acb...ba4
Hansehan Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden (endret) Hvis kona hadde voldtatt noen, så hadde strengt tatt utroskap eller ikke vært irrelevant. Jeg ville ikke vært sammen med en voldtektsforbryter uansett. Endret 15 timer siden av Hansehan Skriveleif 5 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden For et merkelig spørsmål. Det er ikke utroskap. Det er kriminelt. Anonymkode: 87998...c30 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Så lenge dere ikke har en jævla merkelig versjon av åpent forhold og du er kjent med og har godtatt dette..så ja, da er det utroskap. Anonymkode: c0e86...378 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Absurd. Dersom mannen hadde voldtatt noen, hadde jeg jo ansett han som en pervers, sadistisk, kriminell galning. Utro forbinder jeg med frivillige handlinger. Jeg tror ikke tanken hadde streifet meg, og det hadde jo uansett vært det desidert minste problemet. Anonymkode: e2b13...afd 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Voldtekt er ikke sex. Voldtekt er fysisk og psykisk mishandling/tortur av et annet menneske. Anonymkode: 10350...e83 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Hæ? Klarer du ikke å tenke deg selv til svaret? Anonymkode: 224ec...12f 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så lenge dere ikke har en jævla merkelig versjon av åpent forhold og du er kjent med og har godtatt dette..så ja, da er det utroskap. Anonymkode: c0e86...378 At hun har godtatt at han voldtar? Hva slags tanke er det i du hele tatt å tenke? Anonymkode: 57986...fba 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Utroskap er det siste jeg hadde bekymret meg for dette.... Anonymkode: 0c06c...012 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden Vet ikke om jeg vil jeg kalle det utroskap, men det er grov kriminalitet. jeg ville uansett ikke hatt noe mer med han å gjøre. Det er faktisk ufattelig verre enn utroskap. I utroskap, er det i det minste frivillig fra begge parter. Anonymkode: 6ddc7...129 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Nja, voldtekt er også et spekter. Dersom han hadde feks. flørtet med ei jente på byen, blitt med henne hjem og så hatt sex med henne etter at hun sovnet eller fikk black-out pga. alkoholinntak - så ville jeg nok vært nesten like sint fordi han hadde vært utro, som fordi han hadde voldtatt noen. Anonymkode: 99146...4e6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden Hva tenker du selv, Ts - siden du spør? Sier ikke dette seg selv? Selvfølgelig er det utroskap! Men utroskapen er i et slikt tilfelle faktisk et langt mindre problem enn det at mannen har valgt å voldta og skade et annet menneske. En slik mann hadde blitt en eks der og da! Anonymkode: 84369...b52 1
blasfeminist Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Fra overskriften trodde jeg du mente om man hadde vært utro om man hadde blitt voldtatt. Svaret på det du lurer på er jo åpenbart. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå