AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Skrevet 19. august Jeg er 19år og er nesten bare interessert i å date eldre menn. Har prøvd tinder osv, men det er så mye rart der.. Hvor kan jeg møte eldre menn? Og er det rart for meg å oppsøke de? Anonymkode: 127d1...c26 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Hva mener du med eldre menn? 20 åringer vil også være eldre enn deg. Det er uansett best å ha ute følerene og se om man finner kjemi med noen spontant. Anonymkode: 6d191...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva mener du med eldre menn? 20 åringer vil også være eldre enn deg. Det er uansett best å ha ute følerene og se om man finner kjemi med noen spontant. Anonymkode: 6d191...9a8 Jeg tenker 30+. Anonymkode: 127d1...c26 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Menn 30+ som går etter småunger på 19 har issues. Det er derfor de ikke klarer å forholde seg til folk på sin egen alder. Så det hadde jeg holdt meg langt unna. Hva kommer det av at du ikke forholder deg til gutter på din egen alder? Hva slags forhold har du til faren din - har han vært fraværende i livet ditt? Anonymkode: a53a3...d60 17 6
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Gå i terapi og fiks daddy issuesene dine før du ødelegger livet ditt. Anonymkode: e2fa6...3d1 14 7
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Skrevet 19. august Føler du dessverre er dømt til noen som er rar, for de må være rar for å like noen som er såpass mye yngre. Etter jeg ble 30 ser dere ut som barn for meg. Jeg er kvinne å trodde russen i avisa var små søsknene som fikk prøve klærne deres. Anonymkode: dbbcb...9db 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn 30+ som går etter småunger på 19 har issues. Det er derfor de ikke klarer å forholde seg til folk på sin egen alder. Så det hadde jeg holdt meg langt unna. Hva kommer det av at du ikke forholder deg til gutter på din egen alder? Hva slags forhold har du til faren din - har han vært fraværende i livet ditt? Anonymkode: a53a3...d60 Menn på 30+ som kan velge attraktive kvinner på 19 for tilfeldig sex er ikke menn med issues. Det er menn med høy status og som har maks valgfrihet i hvem de ligger med, og de velger ikke kvinner som deg. Ergo hvorfor du er så bitter. Anonymkode: 58d1d...eee 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 19år og er nesten bare interessert i å date eldre menn. Har prøvd tinder osv, men det er så mye rart der.. Hvor kan jeg møte eldre menn? Og er det rart for meg å oppsøke de? Anonymkode: 127d1...c26 Du finner nok en del creepy menn om du er på datingapper eller eldre menn som forsøker å groome deg. Hold deg unna slike menn. Det beste er nok å finne en ordentlig robust mann, som faller for den du er, og ikke de som er interessert i deg fordi du er 19. Anonymkode: 65455...e9b 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Skrevet 20. august Daddy issues, er det første jeg tenker her. Anonymkode: b3e54...a0a 1
AprilLudgate Skrevet 20. august #10 Skrevet 20. august Har du reflektert noe over hvorfor du trekkes mot mye eldre menn? 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og er det rart for meg å oppsøke de? Oppsøk heller en psykolog og få hjelp med barndomstraumene. Å la gamle griser få tilgang på kroppen din er oppskrift på katastrofe senere. Anonymkode: 408f6...4d3 8 3
UnknownUser0 Skrevet 20. august #12 Skrevet 20. august (endret) Du er voksen ifølge norsk lov så du gjør som du vil. For noen er det rart fordi dem tenker automatisk at aldersforskjell er et problem i seg selv fordi dem ikke tenker lenger enn sin egen nese - å se verden med nyanser er viktig. Det finnes dårlige mennesker og det finnes mennesker som utnytter og som blir utnyttet i alle aldre - en 20 åring kan utnytte en annen 20 åring og en 30 åring kan utnytte en 20 åring men det betyr ikke at alle gjør eller blir det. Ta vare på deg selv, du fortjener alt godt. Endret 20. august av UnknownUser0 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #13 Skrevet 20. august Du burde prioritere psykolog fremfor dating, eller så kommer du til å gremmes når du blir eldre og innser hva du holdt på med. Anonymkode: a4a18...610 1 3
Strigiformes Skrevet 20. august #14 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 19år og er nesten bare interessert i å date eldre menn. Har prøvd tinder osv, men det er så mye rart der.. Hvor kan jeg møte eldre menn? Og er det rart for meg å oppsøke de? Anonymkode: 127d1...c26 Hva er det som er grunnen til at du trekkes mot eldre menn? Det kan være lurt å reflektere over, og ha et bevisst forhold til. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #15 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn på 30+ som kan velge attraktive kvinner på 19 for tilfeldig sex er ikke menn med issues. Det er menn med høy status og som har maks valgfrihet i hvem de ligger med, og de velger ikke kvinner som deg. Ergo hvorfor du er så bitter. Anonymkode: 58d1d...eee Nei, voksne menn som går etter smårips har ikke "status". De går systematisk etter unge og gjerne usikre kvinner som de lett kan manipulere. Anonymkode: d543a...e5d 9 8
Maleficenta Skrevet 20. august #16 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn på 30+ som kan velge attraktive kvinner på 19 for tilfeldig sex er ikke menn med issues. Det er menn med høy status og som har maks valgfrihet i hvem de ligger med, og de velger ikke kvinner som deg. Ergo hvorfor du er så bitter. Anonymkode: 58d1d...eee Tror ikke det er tilfeldig sex ts vil ha .. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #17 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei, voksne menn som går etter smårips har ikke "status". De går systematisk etter unge og gjerne usikre kvinner som de lett kan manipulere. Anonymkode: d543a...e5d Manipulere? Jeg kjenner til mange jenter som aktivt går for eldre menn bevisst. Virker som TS er en av dem. Anonymkode: fbf31...5d1 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #18 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei, voksne menn som går etter smårips har ikke "status". De går systematisk etter unge og gjerne usikre kvinner som de lett kan manipulere. Anonymkode: d543a...e5d Nok av eksempler på det motsatte også. At unge kvinner bruker sin status som vakker til å utnytte eldre menn de lett kan manipulere. Anonymkode: e4bc0...1e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #19 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nok av eksempler på det motsatte også. At unge kvinner bruker sin status som vakker til å utnytte eldre menn de lett kan manipulere. Anonymkode: e4bc0...1e7 Da må jo mannen være veldig bakover lent mentalt, som ikke har sin kritiske sans tilstede eller bruker øynene til å se hvor ung denne tøtta er. Anonymkode: dbbcb...9db 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #20 Skrevet 20. august Det er den som utytter den andres kognitive feil som er utnytteren. Kjønn er uviktig. Anonymkode: e4bc0...1e7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå