AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er 19år og er nesten bare interessert i å date eldre menn. Har prøvd tinder osv, men det er så mye rart der.. Hvor kan jeg møte eldre menn? Og er det rart for meg å oppsøke de? Anonymkode: 127d1...c26 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hva mener du med eldre menn? 20 åringer vil også være eldre enn deg. Det er uansett best å ha ute følerene og se om man finner kjemi med noen spontant. Anonymkode: 6d191...9a8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva mener du med eldre menn? 20 åringer vil også være eldre enn deg. Det er uansett best å ha ute følerene og se om man finner kjemi med noen spontant. Anonymkode: 6d191...9a8 Jeg tenker 30+. Anonymkode: 127d1...c26
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Menn 30+ som går etter småunger på 19 har issues. Det er derfor de ikke klarer å forholde seg til folk på sin egen alder. Så det hadde jeg holdt meg langt unna. Hva kommer det av at du ikke forholder deg til gutter på din egen alder? Hva slags forhold har du til faren din - har han vært fraværende i livet ditt? Anonymkode: a53a3...d60
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Gå i terapi og fiks daddy issuesene dine før du ødelegger livet ditt. Anonymkode: e2fa6...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Føler du dessverre er dømt til noen som er rar, for de må være rar for å like noen som er såpass mye yngre. Etter jeg ble 30 ser dere ut som barn for meg. Jeg er kvinne å trodde russen i avisa var små søsknene som fikk prøve klærne deres. Anonymkode: dbbcb...9db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå