AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Skulle skrive sønnens initialer. Barnets navn er noe a la Fredrik Berg-Olsen (der Berg er mitt navn og Olsen er pappaens navn), så skrev FBO. Svigermor lurte på hva B-en stod for... Hvordan ville dere reagert? Jeg ble paff, og faktisk litt irritert. Anonymkode: 8536b...bd2
Daria Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hvor ofte bruker eller tenker svigermor over ungens etternavn? Hun hadde en brain fart et øyeblikk, hun vet nok egentlig hva etternavnet ditt er... 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Hvor ofte bruker eller tenker svigermor over ungens etternavn? Hun hadde en brain fart et øyeblikk, hun vet nok egentlig hva etternavnet ditt er... Hun vet hva etternavnet mitt er, men tok det vel for gitt at barnet hadde kun fars navn... Anonymkode: 8536b...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Min mor lurte på hva den midterste bokstaven i mine initialer betydde en gang hun så det skrevet på et nøkkelkort. Den bokstaven er hentet fra hennes etternavn som også er mitt mellomnavn. Flau mor. 🤭 Anonymkode: a0315...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Kanskje hun ikke tenkte seg om, og lurte på om barnet hadde et mellomrom hun ikke hadde fått med seg. Ikke overtenk dette. Jeg har også noen øyeblikk innimellom der man skulle tro jeg var på en annen planet. Er hun middelaldrende? Det skjer rare ting i hjernen vår rundt overgangsalderen 😂 Vet knapt hva jeg heter selv til tider… Anonymkode: 756b0...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Pust dypt. Det er best å ikke gjøre noen sak av en sånn bagatell. Ta kontroll over følelsene dine. Anonymkode: ad555...bcf 1 2
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #7 Skrevet 52 minutter siden Hva er trøbbelet? "Berg, vel. Sender du saltet, er du snill?" Anonymkode: 5e5a4...3bd
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #8 Skrevet 49 minutter siden Når det er bindestrek i etternavnet er initialene bare FB. Anonymkode: 5d17c...ebf 2 2
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #9 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når det er bindestrek i etternavnet er initialene bare FB. Anonymkode: 5d17c...ebf Nettopp Anonymkode: 3a9dd...7dc
alfathealfa Skrevet 40 minutter siden #10 Skrevet 40 minutter siden Kunne jo vært et eller annet ekstra fornavn, også. Fredrik Birger Olsen elns. Hadde jeg ikke tenkt noe mer på.
Heln Skrevet 40 minutter siden #11 Skrevet 40 minutter siden Jeg glemmer at mine egne unger har to etternavn, så det er nok bare å le bort🙈
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #12 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun vet hva etternavnet mitt er, men tok det vel for gitt at barnet hadde kun fars navn... Anonymkode: 8536b...bd2 Det er jo det mest vanlige i verden. Du overreagerer. Anonymkode: f9ee3...16c 1
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #13 Skrevet 32 minutter siden «Noen dager står det for Bajas, men de fleste dager står det for Berg.» Anonymkode: bfca5...e5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå