AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Skrevet 10 timer siden Nøler litt med det selv, spesielt om det er mer enn to barn, og/eller mer enn 50% omsorg. Synd å si det, men tenker ofte at det da må bli noe kortvarig. Kan være jeg endrer mening om jeg treffer den rette da. Anonymkode: 6b32e...c6f
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Skrevet 10 timer siden Da jeg var singel så utelukket jeg alle menn med barn. Ikke fordi jeg misliker barn, men fordi jeg vil ikke ha barn selv og ønsker ikke få barn og en ex-familie med på kjøpet. Dette har ingenting med at jeg tror de er utrivelige folk, men jeg ønsker det ikke i mitt liv. Involverer man seg med barn så fortjener de barna å få en ansvarlig voksen inn i sitt liv som setter dem som en viktig prioritet, og det innebærer og å gi dem en fin barndom, med alt det det innebærer. Dette er ikke jeg villig til å gjøre. Anonymkode: f4015...998 2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Skrevet 10 timer siden Ville gått for en bra dame med eller uten. Det er nå du har muligheten. Når ungene er store eller damene ellers er ferdig med barnefasen er det mange som blir mye mer kresne på om de gidder å ha en mann i det hele tatt. 😉 Nettdating er konstruert for at du skal fortsette å lete der og ikke finne noen. Det blir et Nextopia hvor man tror man kan sitte og bestille egenskaper i en katalog. Det kan man ikke. Og finner du den du faller for, spiller ingenting av det noen rolle. De er ihvertfall ikke redde for å ta ansvar og er i stand til å takle hverdagslivets utfordringer. Samtidig er ofte kvinner som kan gjøre ting selv vel så takknemlige for å få hjelp. De regner nemlig ikke med det, så for dem er det 100 % gevinst. Hvis man vil ha et seriøst forhold er det antakelig større sannsynlighet for det med en alenemor enn for de som ennå går på byen og dropper en kar fordi du har feil sokker eller lo litt høyt. Omvendt, er andre singelmødre happy for en deltidskjæreste når barna er hos faren. Bare muligheter. Anonymkode: c879f...5d4 2
CaptainClueless Skrevet 10 timer siden #24 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Matcher innimellom med noen alenemødre på Tinder og de er jo sikkert veldig bra damer. Men jeg ser egentlig bare problemer med å skulle inngå relasjon med de. Først og fremst fordi de nok ikke er så fri lenger, og må jo ta seg av barnet. Spontaniteten er jo vekke. Vanskeligere å finne tid (henne) for å bli skikkelig kjent. Og vil man virkelig være en ekstra forelder for et barn som ikke er ens eget? Det blir man jo. Jeg begynner å innse at det er mye som «følger» med. Og mye mye skal klaffe. Vil gjerne høre andres refleksjoner rundt dette. Dating er vanskelig og jeg er ikke låst til at jeg ikke kan date alenemødre, men vil ha litt mer kunnskap først. Ja vil ha egne barn en dag. M 31 Anonymkode: a46b2...36b Du gir meg ikke inntrykk av at du er klar for at kvinnen er mor, så da kan det tenkes at du ikke er en partner en mor vil sette nevneverdig pris på. Det er lett å få inntrykk av at du ikke er rett mann for hverken mora eller barnet. Hvis du derimot er klar for å ha et barn i livet ditt og være et sunt mannlig forbilde, så stiller det seg annerledes. 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Skrevet 10 timer siden Det viktigste å finne ei dame du trives med/ er betatt av/kunne tenke deg å være sammen med. Da tror jeg du tåler å få et barn med på kjøpet. Du kan gå glipp av drømmedama om du setter slike begrensninger. Anonymkode: 20c42...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Matcher innimellom med noen alenemødre på Tinder og de er jo sikkert veldig bra damer. Men jeg ser egentlig bare problemer med å skulle inngå relasjon med de. Først og fremst fordi de nok ikke er så fri lenger, og må jo ta seg av barnet. Spontaniteten er jo vekke. Vanskeligere å finne tid (henne) for å bli skikkelig kjent. Og vil man virkelig være en ekstra forelder for et barn som ikke er ens eget? Det blir man jo. Jeg begynner å innse at det er mye som «følger» med. Og mye mye skal klaffe. Vil gjerne høre andres refleksjoner rundt dette. Dating er vanskelig og jeg er ikke låst til at jeg ikke kan date alenemødre, men vil ha litt mer kunnskap først. Ja vil ha egne barn en dag. M 31 Anonymkode: a46b2...36b Det er DU som bør styre unna alenemødre. Ikke nødvendigvis alle andre. Anonymkode: 2747c...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Skrevet 9 timer siden Blir jo samme andre veien. Jeg hadde jo aldri giddet å date en mann som har barn. Anonymkode: cd106...6a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Matcher innimellom med noen alenemødre på Tinder og de er jo sikkert veldig bra damer. Men jeg ser egentlig bare problemer med å skulle inngå relasjon med de. Først og fremst fordi de nok ikke er så fri lenger, og må jo ta seg av barnet. Spontaniteten er jo vekke. Vanskeligere å finne tid (henne) for å bli skikkelig kjent. Og vil man virkelig være en ekstra forelder for et barn som ikke er ens eget? Det blir man jo. Jeg begynner å innse at det er mye som «følger» med. Og mye mye skal klaffe. Vil gjerne høre andres refleksjoner rundt dette. Dating er vanskelig og jeg er ikke låst til at jeg ikke kan date alenemødre, men vil ha litt mer kunnskap først. Ja vil ha egne barn en dag. M 31 Anonymkode: a46b2...36b Mine barn har en far, de søker ikke og trenger ikke en til. Jeg har også ingen planer om å bli samboer så lenge barna mine bor hjemme. Men ja, det er kjempe stress å finne tid til en mulig date. Også vil jeg ikke ha flere barn, men det har jeg gjort klart på min datingprofil 😊 Anonymkode: 30a29...288
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Skrevet 9 timer siden Unger fra ett forhold er forsåvidt greit, men hvis de har unger med flere det en ekstremt dårlig oppskrift. Da går det på dårlig dømmekraft. Anonymkode: 19085...972 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Unger fra ett forhold er forsåvidt greit, men hvis de har unger med flere det en ekstremt dårlig oppskrift. Da går det på dårlig dømmekraft. Anonymkode: 19085...972 Jeg har det. Til og med barn med flere mødre fordi jeg har brukt eggdonor og er fostermor. 🤣 Når menn spør om antall fedre stempler jeg dem som pingler og dumper dem 👍 Tjener 1,5, eier et par boliger og er ellers helt vanlig. Har jeg ikke dømmekraft ifølge deg, lever jeg godt uten den 💃 Anonymkode: 0d96b...b78 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 18.42): Matcher innimellom med noen alenemødre på Tinder og de er jo sikkert veldig bra damer. Men jeg ser egentlig bare problemer med å skulle inngå relasjon med de. Først og fremst fordi de nok ikke er så fri lenger, og må jo ta seg av barnet. Spontaniteten er jo vekke. Vanskeligere å finne tid (henne) for å bli skikkelig kjent. Og vil man virkelig være en ekstra forelder for et barn som ikke er ens eget? Det blir man jo. Jeg begynner å innse at det er mye som «følger» med. Og mye mye skal klaffe. Vil gjerne høre andres refleksjoner rundt dette. Dating er vanskelig og jeg er ikke låst til at jeg ikke kan date alenemødre, men vil ha litt mer kunnskap først. Ja vil ha egne barn en dag. M 31 Anonymkode: a46b2...36b Tror de har best av å være alene, det blir for stress og amas for både barna og mødrene og nvolveres med alt raskens der ute. De har det best alene. Anonymkode: a6441...18e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå