AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg finner det lite tiltrekkende.. Han er sur bare noen prater til meg, så lenge det er menn. Det fører til dårlig stemning hjemme. Nå er det slik at jeg gir meg totalt f, i form av at jeg gjør hva jeg vil og lar ikke hans surmuling sette hindringer. Det største problemet er at oppførselen hans er avtennende og fører til en negativ atmosfære i hjemmet samt at jeg mister følelser for han siden han er så lite selvsikker. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: bc42c...dad Si det rett ut til han da. For hver gang han surmuler fordi menn snakker til deg, faller følelsene dine for han ned. Og hvis du allerede har sagt det til han, er det ikke mer å gjøre enn å fortsette som nå helt til enten du går fra han eller at han faktisk endrer seg. Hva enn som kommer først. Hva tror du vil skje først?? Anonymkode: e6d31...716
Hensatt Skrevet 5 timer siden #22 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): På seg selv kjenner man andre. Er i samme situasjon selv, mannen livredd for at jeg skal være utro fordi eksdama var det og gjett det var han også. Så på seg selv kjenner man andre. Jeg også har sluttet å fortelle ting, skjuler viss jeg får snap eller meldinger fra mine mannlige venner og kollegaer, for det blir bare avhør og atter avhør. Drittlei. Dagligdagse situasjoner blir plukket i biter og skal etterforskes. Så best å holde kjeft. Jeg vet også med 110% sikkerhet at får han muligheten til å være utro, så er han det. No question asked. Og på en måte håper han gjør det, for da har han driti på draget, ikke jeg. Så jeg følger ikke med på hva han gjør slik han gjør med meg. Anonymkode: f97b1...a83 Hvorfor gidder du å leve slik? Må jo være et utrolig destruktivt forhold dere har...
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Skrevet 5 timer siden Hensatt skrev (17 minutter siden): Hvorfor gidder du å leve slik? Må jo være et utrolig destruktivt forhold dere har... Ja hvorfor i alle dager gidder man å bli værende i noe sånt? Anonymkode: 248ca...983
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg finner det lite tiltrekkende.. Han er sur bare noen prater til meg, så lenge det er menn. Det fører til dårlig stemning hjemme. Nå er det slik at jeg gir meg totalt f, i form av at jeg gjør hva jeg vil og lar ikke hans surmuling sette hindringer. Det største problemet er at oppførselen hans er avtennende og fører til en negativ atmosfære i hjemmet samt at jeg mister følelser for han siden han er så lite selvsikker. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: bc42c...dad Hvorfor i alle dager har du godtatt oppførselen hans i det hele tatt? Anonymkode: 248ca...983
Erixon Skrevet 5 timer siden #25 Skrevet 5 timer siden Plexi skrev (2 timer siden): Fortelle han at han må skjerpe seg eller så er det kroken på døra. Jeg hadde ikke orket å finne meg i slikt. Enkelt og greit 👍 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Skrevet 5 timer siden Har dere vært sammen lenge? Er han far til barnet? Dere er i en ond sirkel. Dere må sette dere ned og prate sammen. Hvorfor blir han sjalu? Hva kan du gjøre for å trygge han? For dette kan ikke fortsette. Hvis dere har vært sammen lenge og han plutselig har blitt sjalu, så hadde jeg tenkt at han har noe å skjule selv... Anonymkode: 6fcb5...ba7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Skrevet 5 timer siden Hensatt skrev (19 minutter siden): Hvorfor gidder du å leve slik? Må jo være et utrolig destruktivt forhold dere har... Jo, akkurat det vet jeg, men hvorfor vet jeg ikke. Sinnsykt god i senga da og vi har mange andre ting til felles. Kompatible mer enn noen andre jeg har møtt. Men dette med sjalusi og fare for utroskap er veldig ødeleggende, så det går nok som det går, straight to hell. Anonymkode: f97b1...a83
skeiv-ostepop Skrevet 5 timer siden #28 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, akkurat det vet jeg, men hvorfor vet jeg ikke. Sinnsykt god i senga da og vi har mange andre ting til felles. Kompatible mer enn noen andre jeg har møtt. Men dette med sjalusi og fare for utroskap er veldig ødeleggende, så det går nok som det går, straight to hell. Anonymkode: f97b1...a83 Du velger selv livet du vil ha. Du vet om det, og velger å godta det. Ditt valg. 1
Vibelator Skrevet 5 timer siden #29 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg finner det lite tiltrekkende.. Han er sur bare noen prater til meg, så lenge det er menn. Det fører til dårlig stemning hjemme. Nå er det slik at jeg gir meg totalt f, i form av at jeg gjør hva jeg vil og lar ikke hans surmuling sette hindringer. Det største problemet er at oppførselen hans er avtennende og fører til en negativ atmosfære i hjemmet samt at jeg mister følelser for han siden han er så lite selvsikker. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: bc42c...dad Damer er like sjalu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå