Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det lite tiltrekkende.. Han er sur bare noen prater til meg, så lenge det er menn. Det fører til dårlig stemning hjemme. 

Nå er det slik at jeg gir meg totalt f, i form av at jeg gjør hva jeg vil og lar ikke hans surmuling sette hindringer. Det største problemet er at oppførselen hans er avtennende og fører til en negativ atmosfære i hjemmet samt at jeg mister følelser for han siden han er så lite selvsikker. 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: bc42c...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle han at han må skjerpe seg eller så er det kroken på døra. Jeg hadde ikke orket å finne meg i slikt. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo vurdere om dette forholdet er liv laga? Er du interessert i å ha dårlig stemning i heimen hver gang du har pratet med en mann, som jo for folk flest er flere ganger til dagen? Hvordan tenker han du skal navigere jobb/skole/vennegjeng/samfunnet for øvrig uten å prate med menn? 

Anonymkode: 8385c...7e2

AnonymBruker
Skrevet

Siden du ikke kommer med noen eksempler er det umulig å si hvem av dere som er urimelig. 

Anonymkode: 96ed4...d05

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært totalt turn off. Jeg er et voksent, selvstendig menneske som snakker med hvem jeg vil. Hadde aldri giddet det der. Sjalusi er ikke smigrende

Anonymkode: e6139...63c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det han driver med er en selvoppfyllende profeti, han er så redd for at du skal forlate ham,at du gjør nettopp det, fordi han er en sjalu og usikker fjott.

Anonymkode: 5f482...1bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden du ikke kommer med noen eksempler er det umulig å si hvem av dere som er urimelig. 

Anonymkode: 96ed4...d05

Eksempel 1:

Forelder ved skolen til barnet forsøker å bli kjent med meg. Stiller spørsmål osv, jeg svarer hyggelig og vi utveksler nummer. Han mener at jeg må forstå at denne mannen forsøker å sjekke meg opp, samtidig som jeg ser dette som nettverksbygging og at det er positivt for barnet. 

Eksempel 2: 

Han er sur fordi jeg har kontakt med en studievenn fordi vi skriver oppgave sammen ifbm med studiet. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjalu hver gang du snakker med en mann? 

Det er ekstremt urimelig og helt hårreisende. Dette kan han ikke fortsette med. 

Enten slutter han, eller så slår du opp.

Anonymkode: 845e5...43c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det han driver med er en selvoppfyllende profeti, han er så redd for at du skal forlate ham,at du gjør nettopp det, fordi han er en sjalu og usikker fjott.

Anonymkode: 5f482...1bf

Ja det er faktisk det. Har ikke gitt han noen grunn til å betvile min trofasthet. Det har vært noen anledninger hvor noen faktisk har forsøkt å sjekke meg opp, men jeg har takket pent nei. 

Å jeg har ikke kapasitet til å håndtere den suringa da jeg bruker energi og fokus på bedre ting.. nå er vi der at jeg snart ikke gidder å fortelle noe fra dagen min for jeg vet hvor det ender 

• Liker 3
Skrevet

Og dette begynte ut av det blå?

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt kontrollbehov 🚩

Anonymkode: e6139...63c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eksempel 1:

Forelder ved skolen til barnet forsøker å bli kjent med meg. Stiller spørsmål osv, jeg svarer hyggelig og vi utveksler nummer. Han mener at jeg må forstå at denne mannen forsøker å sjekke meg opp, samtidig som jeg ser dette som nettverksbygging og at det er positivt for barnet. 

Eksempel 2: 

Han er sur fordi jeg har kontakt med en studievenn fordi vi skriver oppgave sammen ifbm med studiet. 

Helt normale hverdagssituasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden):

Og dette begynte ut av det blå?

Synes det har blitt verre siste året 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det har blitt verre siste året 

Da må du sette en grense for deg selv. Ingen andre kommer til å gjøre det for deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt normale hverdagssituasjoner. 

Ja det er jo det? Ærlig talt. Å om denne mannen nå hadde noe lumske tanker med å få nummeret mitt, så er det fortsatt ikke meg det ligger på. Jeg kan ikke styre hva andre gjør og ikke gjør 

Jeg tror han tenker en del på episoder som har hendt tidligere. Fastlegen min ble forelsket i meg og sendte meg meldinger. Så han er nå sjalu hver gang jeg skal på legetime. Tiltross for at jeg har byttet lege, avviste høflig og fortalte han om det på et redelig vis 

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke noe å skjule selv da?

Anonymkode: c1c10...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har ikke noe å skjule selv da?

Anonymkode: c1c10...c51

Ikke som jeg vet. Er det tegn på det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke som jeg vet. Er det tegn på det? 

På seg selv kjenner man andre. 

Er i samme situasjon selv, mannen livredd for at jeg skal være utro fordi eksdama var det og gjett det var han også. Så på seg selv kjenner man andre. 

Jeg også har sluttet å fortelle ting, skjuler viss jeg får snap eller meldinger fra mine mannlige venner og kollegaer, for det blir bare avhør og atter avhør. Drittlei. Dagligdagse situasjoner blir plukket i biter og skal etterforskes. Så best å holde kjeft. 

Jeg vet også med 110% sikkerhet at får han muligheten til å være utro, så er han det. No question asked. Og på en måte håper han gjør det, for da har han driti på draget, ikke jeg. Så jeg følger ikke med på hva han gjør slik han gjør med meg. 

Anonymkode: f97b1...a83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er jo det? Ærlig talt. Å om denne mannen nå hadde noe lumske tanker med å få nummeret mitt, så er det fortsatt ikke meg det ligger på. Jeg kan ikke styre hva andre gjør og ikke gjør 

Jeg tror han tenker en del på episoder som har hendt tidligere. Fastlegen min ble forelsket i meg og sendte meg meldinger. Så han er nå sjalu hver gang jeg skal på legetime. Tiltross for at jeg har byttet lege, avviste høflig og fortalte han om det på et redelig vis 

Helt normalt å opprette kontakt med andre foreldre, hadde jeg ikke tenkt 2 sekund på. Det fastlegen din gjorde er ikke bare uetisk, men ulovlig, så dersom samboeren din kun reagererte på dette med sjalusi så er det neste så jeg sliter med å tro det…  

• Nyttig 1
Skrevet

Du avslutter forholdet og kaster ham ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...