Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

20, 22, 25 og 33. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

22 og 27. 

Siste var ypperlig tidspunkt i livet, da var alt på plass. Første ble alt i omvendt rekkefølge, først barn, deretter studier, gift, hus. Andre var mye mer ro rundt. Betalt permisjon og tid til å bare være mamma. Alt går, men en lever kun en gang, hvis en kan gjøre det enkelt for seg selv er det å foretrekke. 

Anonymkode: ce118...05d

Skrevet

Fikk barn da jeg var 30 og 32. Det var det som passet best  ^_^ 

Skrevet

23 og 26 år var jeg da jeg fikk mine

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2026 den 22.41):

Vi har 4 barn. Fikk de da vi var 19,24,26,28. Har aldri angret på det. Helt supert å ha barn når man er student! 

Anonymkode: 9bb27...f3e

Vi fikk første som student, det var en overraskelse, men i etterkant har vi snakket om at vi hadde fått barn tidligere om vi visste hvor fantastisk det var å få barn som studenter. 

(Det var mange fordeler ved studenttilværelsen som vi ikke fikk med de neste barna som vi fikk mens vi var i jobb). 

Vi var 24, 27 og 29 da vi fikk våre. 

Anonymkode: 8ca47...d5b

AnonymBruker
Skrevet

var 20 og 22 da jeg fikk mine. Er glad for det nå for helsa mi svikta og jeg er dårlig til bens. Små barn, svake ben og dårlig balanse er en særdeles dårlig kombinasjon.

Anonymkode: 353b9...6e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 10.03):

Og vi stortrives nå, tidlig i 50-årene med tenåringer, det er supert å ha dem med på alle reiser og opplevelser vi ønsker, vi bor bra, tar fri når vi ønsker det. Fordelen med å få barn sent, er at vi var veldig godt etablerte som individer, som par og som familie da de kom, og også karrieremessig og økonomisk, bolig og livsstil som passet. Verken småbarnstid eller tenåringstid var/er noe stress.

Det å få barn tidlig trenger ikke å bety at man går glipp av tingene du nevner.

Vi var 21, nesten 22. Jeg var akkurat ferdig med studiene, mannen i full jobb. Første halvannet året hadde vi stram økonomi, men på ingen måte så vi ikke greide oss. Karriere har vi skapt mens vi hadde små barn. Bolig kjøpte vi mens vi hadde baby. Vi er nå i slutten av 30 årene, og har vært på ferie alle år fra eldste var 1 år. Kjøpte hytte i slutten av 20 årene. Følger opp barnas fritidsaktiviteter, og har flere langhelger i året. 

Anonymkode: 139d8...f2f

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 når jeg var 19 (straks 20) nr 2 når jeg var 21 (straks 22). 

Anonymkode: 0683c...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...