Gå til innhold

Når fikk dere barn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var dere når dere fikk barna deres? Er dere glad for at det ble slik det gjor?

Anonymkode: e7670...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er glad for at barna er godt voksne før jeg fyller 50. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 4 barn. Fikk de da vi var 19,24,26,28. Har aldri angret på det. Helt supert å ha barn når man er student! 

Anonymkode: 9bb27...f3e

AnonymBruker
Skrevet

29 og 31.

Jeg har ikke angret. Og jeg er glad for at vi ikke fikk flere, jeg hadde taklet yngre barn dårlig nå.

Anonymkode: ca48b...275

AnonymBruker
Skrevet

35 og 37, skulle gjerne begynt før, men det lot seg ikke gjøre.

Anonymkode: 2fd08...683

AnonymBruker
Skrevet

21. Kjempeglad for det. Hadde jeg ventet til nå-ish, som 38, hadde jeg bare droppet det. Er dritlei alle babyene til alle rundt meg, orker bare ikke.

Anonymkode: bb2c4...fb0

AnonymBruker
Skrevet

Var 19 og 32. Angret litt på at jeg begynte så tidlig, for var ikke mentalt klar for å slå meg til ro med nr1. Mye lettere alt med nr 2.

Anonymkode: f7719...19a

AnonymBruker
Skrevet

Var 28, nesten 29, og 31. Fin alder å få barn, masse energi. Vært sammen nærmere 10 år den gang. Ingen av dem var planlagt, gikk på p piller begge gangene. Etter det har jeg brukt spiral. (Siste gangen ble jeg nok gravid fordi vi var på reise og jeg hadde omgangssyke, så prevensjonen sviktet, første gang vet jeg ikke).

Anonymkode: 7625b...c61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har 4 barn. Fikk de da vi var 19,24,26,28. Har aldri angret på det. Helt supert å ha barn når man er student! 

Anonymkode: 9bb27...f3e

Kan jeg spørre hvordan dere løste det som studenter?😊 måtte dere sette noe til side?

AnonymBruker
Skrevet

22, 32 og 38

Livet blir som det blir

Anonymkode: 65efa...270

AnonymBruker
Skrevet

17, 22, 24, 25 og 27. De 4 siste som student. 

Anonymkode: 79722...43a

AnonymBruker
Skrevet

31 og 34. Skulle ønske jeg startet litt tidligere, typ 28, da jeg føler mesteparten av slutten av 20 årene va begivenhetsløse og mest brukt til å erverve meg uvaner. Å få barn stabiliserer livet veldig, men på den andre siden har vi betydelig bedre økonomi nå. 

Anonymkode: 15437...6c1

AnonymBruker
Skrevet

23, 27 og 29. 

Jeg er glad for det i dag, og for så vidt da og. Vi var fattige studenter på første barn, men det gikk fint. Det var en magisk tid.

Nå er jeg 50, og eldste ee 27, yngstener 21. Ingen barnebarn enda, men eldste er forlovet, og har sagt hun skal være gift før hun får barn. 

Anonymkode: 02a64...c32

AnonymBruker
Skrevet

Fikk når jeg var 38, ønsket meg i mange år å få tidligere, men lot seg ikke gjøre. 

Anonymkode: 797a1...e66

AnonymBruker
Skrevet

Var 25, 27 og 34. Jeg er veldig glad jeg har fått de barna jeg har, men mye annet skulle vært annerledes. Så akkurat alderen min føler jeg er av mindre betydning. 

Minste er 10 nå, og jeg er glad jeg ikke var eldre da jeg fikk sistemann. Kjenner at det er godt å ha så selvstendige barn. Men det er jo sikkert fordi jeg har hatt barn i 19 år 😅

Anonymkode: 5ccb5...f15

AnonymBruker
Skrevet

Var 21, nesten 22 med første. 24 med andre. De er nå 12 og 15.

Første var ikke planlagt, men absolutt ønsket. Andre var planlagt. Er veldig glad det ble som det ble.

Anonymkode: 139d8...f2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

17, 22, 24, 25 og 27. De 4 siste som student. 

Anonymkode: 79722...43a

Jeg har alltid ønsket å bli mor tidlig, men er usikker på hva som er for tidlig og ikke. Vil du fortelle hva du gjorde som gravid 17-åring, og så igjen som 22 åring? Hvordan løste dere det?

AnonymBruker
Skrevet

20, 23 og 25. 

Anonymkode: ca3fc...76c

AnonymBruker
Skrevet

Var 36 og 38, mistet 4 svangerskap fra 34 frem til første «vellykkede». Kjenner nå som 52-åring at jeg gjerne skulle hatt de noen år tidligere, men fint nå også. Litt mye hormoner med to tenårsdøtre og overgangsalder bare! 😅

Anonymkode: c9062...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...