Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spør nå Stine om hun har glemt deg eller utelatt deg bevisst.

Hvis hun har utelatt deg bevisst så spør du hvorfor.

Virker jo ikke som din venninne er så flink å lese.

Når du tolker alt i verste mening (at du med vilje ikke er invitert, at din venninne med vilje sa at det var noen andre som ikke er invitert) så blir du en plagsom person. Da risikerer du å stenges ute. 

Anonymkode: 7b12b...8a0

Jeg tolker ikke. Det er vel litt naturlig å reagere på at man ikke blir bedt, eller? 

Anonymkode: f538d...2fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men det kan jo hende at hun har blitt utelatt fordi hun er plagsom?

Anonymkode: 31d28...591

Takk - var det jeg mente :) 

Hadde selv blitt koko av å hele tiden høre slike ting som «mi veldig gode venninne» samtidig som man åpenbart ikke stoler på vedkommende og spør andre, eller når man ikke legger godviljen til noe sted.

Paranoia er regnet som den farligste egenskapen hos en voksen, for et barn som vokser opp. 

Trådstarter BØR legge om stilen enten hun er utelatt med vilje eller det var en forglemmelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, men det kan jo hende at hun har blitt utelatt fordi hun er plagsom?

Anonymkode: 31d28...591

Jeg hadde forstått det om jeg var plagsom eller mye. Har aldri hørt jeg er det og alltid fått meg lett venner. Kom litt overrskende på bare. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tolker ikke. Det er vel litt naturlig å reagere på at man ikke blir bedt, eller? 

Jo, du tolker når du regner deg som utelatt og attpåtil at din venninne sa feil med vilje.

Og du svarer meg med et motspørsmål fremfor å ta til deg det jeg sa, som et svar på ditt hovedinnlegg. 

Skrevet

Ja ville blitt skuffet, og prøvd å forstå hvorfor, for dersom relasjonen er god og gjensidig så oppstår jo ikke slike ting…

så jeg tror kanskje det er noe du da ikke forstår eller i det hele tatt har fått med deg, og det er ikke ofte man gidder å bedrive voksenopplæring med kollegaer…

ellers så hadde i hvert fall ikke jeg ikke gjort noe for å konfrontere eller spørre ut folk, bare legg den død.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Feil!

Når én person er utelatt så er det som regel en forglemmelse.

Feil.

Anonymkode: 85a34...f8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt skuffet selv, men jeg kan forstå at du ble det. 

Jeg hadde tenkt det var en forglemmelse og så gått videre som ingen ting. Jeg har ikke noen behov eller ønsker om å konfrontere andre voksne med hvorfor jeg ikke var invitert. 

Anonymkode: 09c1e...196

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo, du tolker når du regner deg som utelatt og attpåtil at din venninne sa feil med vilje.

Og du svarer meg med et motspørsmål fremfor å ta til deg det jeg sa, som et svar på ditt hovedinnlegg. 

Stopper nå tror jeg ...😂 orker ikke duskusjon. Ville bare se hva andre tenkte om dette.  

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har ikke din venninne spurt hun sin inviterer til fest hvorfor ikke du er invitert? Virker så rart for meg.

Anonymkode: 461fc...223

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er en jobbgjeng på 10 stk som alltid er sammen på fest. Det er flere i "crewet" men det er en gjeng som ikke holder seg med oss.

Mi veldig gode venninne fortalte meg at det var fest hos «Stine», som da jobber tett oppi mi veldig gode venninne. Jeg sa jeg ikke hadde blitt bedt og mi gode venninne sier "Oi så rart da, hun har ikke sagt noe stygt om deg." Og pratet videre om noe annet. Jeg spurte da hvem som var bedt og hun gikk gjennom ei liste. Hun sa da at det var meg og ei annen ei som ikke var bedt, hun pleier å alltid å være der. 

Etter et par dager føler jeg det er noe som ikke stemmer, så jeg spør ei annen ei vi jobber med om det er riktig at hun andre også ikke ble bedt, men det var hun, hun var på listen! Følte meg litt enda mer snytt av mi venninne og ikke «Stine». Har de sammen godt for dette at de ikke vil ha meg der? 

Jeg er verken høylytt eller utagerende, så merkelig jeg ikke skal bli bedt.😅 Kunne aldri stengt ute én og er mest skuffet over venninnen min som løy til meg? Hva burde jeg gjøre? Litt kjip følelse. 

Så da er du den ene av de 10 som ikke er inkludert?

Anonymkode: e23b6...63e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Stopper nå tror jeg ...😂 orker ikke duskusjon. Ville bare se hva andre tenkte om dette.  

Lurt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor har ikke din venninne spurt hun sin inviterer til fest hvorfor ikke du er invitert? Virker så rart for meg.

Akkurat det jeg også syntes er rart. Hadde det vært hun som ikke hadde vært invitert, så hadde jeg sagt "Hæ, hvorfor er ikke du invitert, skal høre med henne ("Stine)". 

Jeg sa idag til venninna at jeg syntes det var rart meg og hun andre ikke ble invitert. Hun svarte med at " Hun liker deg jo, så merkelig"  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så da er du den ene av de 10 som ikke er inkludert?

Anonymkode: e23b6...63e

Meg og ei til, som alltid har vært endel av gjengen. Så 2/10. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker du hun støtter «Stine»?

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet så mye drama du lager, hva med å ta litt ansvar? Send Stine en melding og si du hører det er fest, men ikke har fått noen invitasjon og spør om å få være med? Det er fort gjort å glemme en eller to fra en invite på messenger, du er 35(!) og oppføre deg som en furten tenåring! 

Anonymkode: 69485...7d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Herlighet så mye drama du lager, hva med å ta litt ansvar? Send Stine en melding og si du hører det er fest, men ikke har fått noen invitasjon og spør om å få være med? Det er fort gjort å glemme en eller to fra en invite på messenger, du er 35(!) og oppføre deg som en furten tenåring! 

Anonymkode: 69485...7d5

Helt enig, flaut.

Anonymkode: 046c6...a7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt enig, flaut.

Du hadde ikke tenkt over det på en flekk om det gjaldt deg altså? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor gamle er dere?

Dette er en grunn til at man IKKE er en "gjeng" "venninnegjeng" på jobben.....der må man skille 100%! Da slipper man drama og problemer som du beskriver nå.

Ikke gjør arbeidslivet ditt personlig.

Hvordan er du i din jobb gjeng da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg spurte da hvem som var bedt og hun gikk gjennom ei liste. Hun sa da at det var meg og ei annen ei som ikke var bedt, hun pleier å alltid å være der. 

Etter et par dager føler jeg det er noe som ikke stemmer, så jeg spør ei annen ei vi jobber med om det er riktig at hun andre også ikke ble bedt, men det var hun, hun var på listen!

Og så skriver du:

Sitat

Meg og ei til, som alltid har vært endel av gjengen. Så 2/10. 

Hva er rett ? Er det 1 eller 2 som ikke er bedt ? 

Anonymkode: 54b31...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I den alderen må du tåle ikke å bli invitert. Ingen er forpliktet til å invitere deg på noe som helst, nå oppfører du deg som veldig umoden. Barneskolementalitet.

I den alderen er det veldig uvanlig å utelate én person når alt og alle andre er invitert. Vi over 30 har forståelse for at folk er forskjellige og vi vet at utenforskap er ugreit.

Anonymkode: 40e30...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...