Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en jobbgjeng på 10 stk som alltid er sammen på fest. Det er flere i "crewet" men det er en gjeng som ikke holder seg med oss.

Mi veldig gode venninne fortalte meg at det var fest hos «Stine», som da jobber tett oppi mi veldig gode venninne. Jeg sa jeg ikke hadde blitt bedt og mi gode venninne sier "Oi så rart da, hun har ikke sagt noe stygt om deg." Og pratet videre om noe annet. Jeg spurte da hvem som var bedt og hun gikk gjennom ei liste. Hun sa da at det var meg og ei annen ei som ikke var bedt, hun pleier å alltid å være der. 

Etter et par dager føler jeg det er noe som ikke stemmer, så jeg spør ei annen ei vi jobber med om det er riktig at hun andre også ikke ble bedt, men det var hun, hun var på listen! Følte meg litt enda mer snytt av mi venninne og ikke «Stine». Har de sammen godt for dette at de ikke vil ha meg der? 

Jeg er verken høylytt eller utagerende, så merkelig jeg ikke skal bli bedt.😅 Kunne aldri stengt ute én og er mest skuffet over venninnen min som løy til meg? Hva burde jeg gjøre? Litt kjip følelse. 

Anonymkode: f538d...2fb

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi den er kjempe kjip!

Kanskje spør flere hvorfor? 

Anonymkode: efb2f...c9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Også, konfronter henne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ville blitt både såret og skuffet. Og merkelig at andre i gjengen ikke reagerer på at du er ekskludert.

Anonymkode: a6b36...ea3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi er en jobbgjeng på 10 stk som alltid er sammen på fest. Det er flere i "crewet" men det er en gjeng som ikke holder seg med oss.

Mi veldig gode venninne fortalte meg at det var fest hos «Stine», som da jobber tett oppi mi veldig gode venninne. Jeg sa jeg ikke hadde blitt bedt og mi gode venninne sier "Oi så rart da, hun har ikke sagt noe stygt om deg." Og pratet videre om noe annet. Jeg spurte da hvem som var bedt og hun gikk gjennom ei liste. Hun sa da at det var meg og ei annen ei som ikke var bedt, hun pleier å alltid å være der. 

Etter et par dager føler jeg det er noe som ikke stemmer, så jeg spør ei annen ei vi jobber med om det er riktig at hun andre også ikke ble bedt, men det var hun, hun var på listen! Følte meg litt enda mer snytt av mi venninne og ikke «Stine». Har de sammen godt for dette at de ikke vil ha meg der? 

Jeg er verken høylytt eller utagerende, så merkelig jeg ikke skal bli bedt.😅 Kunne aldri stengt ute én og er mest skuffet over venninnen min som løy til meg? Hva burde jeg gjøre? Litt kjip følelse. 

Er ikkje det du her skriver eit slags  "standard problem"  blandt mange kvinner /jenter ?

Anonymkode: 884ff...70c

• Liker 1
Skrevet

Dette er leit… Vanskelig å si hva jeg hadde gjort når jeg ikke har skoa på, men det naturlige er vel å spørre hvorfor det ble sånn. Hvis det føles riktig for deg. Skjønner at du er såra. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er invitasjonen sendt? Jeg måtte selv spørre ang en invitasjon, som ble lagd som chat på messenger. Jeg måtte slettes og legges inn på nytt, før jeg fikk forespørsel. Skjedde med minst ei til. 

Anonymkode: 3c370...031

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde gått direkte til den som ikke inviterte deg og spurt hva som er årsaken til at jeg blir utelatt. 

Er såpass gammel og driter i følelsene til en som utelukker meg. 

Anonymkode: 40e30...8ac

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør nå Stine om hun har glemt deg eller utelatt deg bevisst.

Hvis hun har utelatt deg bevisst så spør du hvorfor.

Virker jo ikke som din venninne er så flink å lese.

Når du tolker alt i verste mening (at du med vilje ikke er invitert, at din venninne med vilje sa at det var noen andre som ikke er invitert) så blir du en plagsom person. Da risikerer du å stenges ute. 

Anonymkode: 7b12b...8a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Oi den er kjempe kjip!

Kanskje spør flere hvorfor? 

Ja, det er ikke det at jeg på død og liv vil på den festen, men det å ikke bli bedt er jeg ikke vant med. Så merkelig venninnen min ikke spør om jeg skal, eller ikke la merke til at jeg var på listen? Jeg hadde tenkt på det om hun ikke var. Burde jeg sende meld til venninnen min å si at jeg ha tenkt litt på dette?

Får nesten vondt av meg selv også😅 Ekskluderer aldri andre, aldri. Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde gått direkte til den som ikke inviterte deg og spurt hva som er årsaken til at jeg blir utelatt. 

Ja, og det er lettere å like sånne som deg, enn sånne lettkrenkede snøkrystaller som tolker alt i verste mening. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Dette er en grunn til at man IKKE er en "gjeng" "venninnegjeng" på jobben.....der må man skille 100%! Da slipper man drama og problemer som du beskriver nå.

Ikke gjør arbeidslivet ditt personlig.

Anonymkode: 046c6...a7d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vi er alle 35+ , jeg er 35 og de andre i 40-50 årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør nå Stine om hun har glemt deg eller utelatt deg bevisst.

Hvis hun har utelatt deg bevisst så spør du hvorfor.

Virker jo ikke som din venninne er så flink å lese.

Når du tolker alt i verste mening (at du med vilje ikke er invitert, at din venninne med vilje sa at det var noen andre som ikke er invitert) så blir du en plagsom person. Da risikerer du å stenges ute. 

TS er ikke plagsom for å ha blitt utelatt. Når én person blir utelatt så er det mobbing. Og dersom det er problemer med den ene personen så bør noen forklare det for personen også. 

Kan være at festens eier hater bare TS. Det er utrolig hvor jævelig folk er.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS er ikke plagsom for å ha blitt utelatt. Når én person blir utelatt så er det mobbing. Og dersom det er problemer med den ene personen så bør noen forklare det for personen også. 

Feil!

Når én person er utelatt så er det som regel en forglemmelse.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja da er det virkelig enda mer snodig. Sånne gamlinger pleier ikke å oppføre seg som 14-åringer, men det KAN skje det også (hilsen gamling).

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Feil!

Når én person er utelatt så er det som regel en forglemmelse.

Lov å håpe. La oss se hva de sier når TS får snakket med de.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS er ikke plagsom for å ha blitt utelatt.

Nei, men det kan jo hende at hun har blitt utelatt fordi hun er plagsom?

Anonymkode: 31d28...591

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I den alderen må du tåle ikke å bli invitert. Ingen er forpliktet til å invitere deg på noe som helst, nå oppfører du deg som veldig umoden. Barneskolementalitet.

Anonymkode: 046c6...a7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakk om å vanne ut ordet mobbing. 

Mobbing er når en person gjentatte ganger og over tid blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer, der det er ubalanse i styrkeforholdet og offeret har vanskelig for å forsvare seg.

Dette skjedde én gang.

Anonymkode: 18702...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...