Hmmmmmm Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden Det blir ikke bedre før du gjør det bedre. Så om du begynner nå med overgangen til flytting, så kan du og barne nyte bedre tider neste år. Ungen får nye venner lett. Men om du venter til barnet begynner på skolen, vil alt bli vanskeligere. Inkl at det antagelig vil huske all krangling og ubehag hjemme
AprilLudgate Skrevet 15 timer siden #22 Skrevet 15 timer siden Oki... skrev (14 timer siden): Regelen er kanskje slik, men blir ikke noe problem for oss at jeg har barnet og han ser h*n i helger av og til og eventuelt i ferier. Er mer jeg som føler på det pga barnet er glad i faren sin. Det er ikke bare du som føler på det? Barn ønsker tett kontakt med begge foreldre. Og har barnefar sagt at dette er helt iorden? Men: når dere krangler mye så er jo det indikasjon nok. Hva er årsaken til at du må flytte ved brudd?
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Skrevet 3 timer siden En far som i fullt alvor sier at det er ok om du flytter og tar med barnet. Vel, jeg hadde flyttet på flekken for å komme nærmere min egen familie og ekte støtte i livet. Det han egentlig sier er at verken du eller barnet er veldig viktig for han. Hilsen ei som skulle hørt på sin egen gnagende tvil om barna var viktige for far for 15 år siden. Det ble stygt brudd og nå er det for sent å ta med barna dit jeg helst vil bo. Anonymkode: 7be41...61a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Skrevet 3 timer siden Oki... skrev (På 8.8.2026 den 19.11): Vi sier begge vi er lei hverandre, men at vi vil fikse det pga barnet vårt. Men jeg føler vi har nådd et nivå av "dritt lei" så alt irriterer oss og vi kritiserer hverandre mer enn vi sier noe hyggelig. Vi er begge veldig klar over dette. Jeg er vel egentlig ganske klar for å gå fra dette forholdet, men da blir det å flytte1 time++ unna far. Problemet er er felles hus og tiden det vil ta før jeg kan kjøpe meg noe nytt OG det viktigste av alt; barnet elsker barnehagen og vennene sine der, det er stort sett derfor jeg fortsatt holder ut. Så antar at det jeg vil med dette innlegget egentlig bare å fortelle noen hvor dritt dette er og ventilere litt til fremmede. Skal sies at jeg ikke har venner eller familie der vi bor nå eller noen i livet mitt å snakke med. Barnehage? Bedre å flytte nå enn etter skolestart. Anonymkode: 46e8e...343
daemi Skrevet 45 minutter siden #25 Skrevet 45 minutter siden Ryddet for brukerangrep og tulleinnlegg. daemi, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå