Oki... Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Vi sier begge vi er lei hverandre, men at vi vil fikse det pga barnet vårt. Men jeg føler vi har nådd et nivå av "dritt lei" så alt irriterer oss og vi kritiserer hverandre mer enn vi sier noe hyggelig. Vi er begge veldig klar over dette. Jeg er vel egentlig ganske klar for å gå fra dette forholdet, men da blir det å flytte1 time++ unna far. Problemet er er felles hus og tiden det vil ta før jeg kan kjøpe meg noe nytt OG det viktigste av alt; barnet elsker barnehagen og vennene sine der, det er stort sett derfor jeg fortsatt holder ut. Så antar at det jeg vil med dette innlegget egentlig bare å fortelle noen hvor dritt dette er og ventilere litt til fremmede. Skal sies at jeg ikke har venner eller familie der vi bor nå eller noen i livet mitt å snakke med.
frøkna Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Barn i barnehage alder tilpasser seg raskt. Flytt nærmere familie og venner er mitt råd. 1
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #4 Skrevet 9 timer siden Perfume skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er barnet da? Snart 3 år.
Perfume Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden frøkna skrev (Akkurat nå): Barn i barnehage alder tilpasser seg raskt. Flytt nærmere familie og venner er mitt råd. Skulle akkurat til å si det samme..
Perfume Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Oki... skrev (Akkurat nå): Snart 3 år. Det er såpass tidlig, at å basere seg på hva barnet elsker, er litt dumt når det gjelder din lykke?
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #7 Skrevet 9 timer siden frøkna skrev (Akkurat nå): Barn i barnehage alder tilpasser seg raskt. Flytt nærmere familie og venner er mitt råd. Det er vel det mest positive med alderen. Selv om barnet da risikerer å nesten ikke se far? Kanskje en helg i ny og ne og eventuelt i ferier. H*n er så glad i han og litt vanskelig å skulle ta h*n vekk fra han også.
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #8 Skrevet 9 timer siden Perfume skrev (1 minutt siden): Det er såpass tidlig, at å basere seg på hva barnet elsker, er litt dumt når det gjelder din lykke? Tja, hadde nå lett ofret det for lykken til barnet. 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Men hvorfor er det gitt at ts og barnet bare kan flytte, og barnet skal bytte barnehage? Det er jo 50/50 samvær som er regelen Anonymkode: cbf8e...9ac 4 1
Perfume Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Oki... skrev (Akkurat nå): Tja, hadde nå lett ofret det for lykken til barnet. Når barnet er tre år, vet det ingenting om noe som helst, og kan veldig lett tilpasse seg et nytt sted. Husker du selv fra du var 3? Eller 4? Selv kan jeg huske en go venn som 5 åring..
frøkna Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Oki... skrev (1 minutt siden): Tja, hadde nå lett ofret det for lykken til barnet. Hadde barnet vært i skolealder er det vanskeligere da de slår mer rot da. I denne alderen knytter de seg raskt til nytt sted og får raskt nye venner i en ny barnehage. Samvær med far må du ta med han da og bli enig om.
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #12 Skrevet 9 timer siden Perfume skrev (10 minutter siden): Når barnet er tre år, vet det ingenting om noe som helst, og kan veldig lett tilpasse seg et nytt sted. Husker du selv fra du var 3? Eller 4? Selv kan jeg huske en go venn som 5 åring.. Godt poeng, har ikke tenkt slik på det. 1
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #13 Skrevet 9 timer siden frøkna skrev (10 minutter siden): Hadde barnet vært i skolealder er det vanskeligere da de slår mer rot da. I denne alderen knytter de seg raskt til nytt sted og får raskt nye venner i en ny barnehage. Samvær med far må du ta med han da og bli enig om. Det er sant. Ja, det blir ikke noe problem.
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #14 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men hvorfor er det gitt at ts og barnet bare kan flytte, og barnet skal bytte barnehage? Det er jo 50/50 samvær som er regelen Anonymkode: cbf8e...9ac Regelen er kanskje slik, men blir ikke noe problem for oss at jeg har barnet og han ser h*n i helger av og til og eventuelt i ferier. Er mer jeg som føler på det pga barnet er glad i faren sin.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Hvis dere skulle flytte fra hverandre og du vil flytte nærmere familie og venner, tror du faren kunne funnet seg et sted i nærheten der? Sånn at alle dere flytter, men du og han hver for dere? Anonymkode: 4dbce...474
Oki... Skrevet 9 timer siden Forfatter #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dere skulle flytte fra hverandre og du vil flytte nærmere familie og venner, tror du faren kunne funnet seg et sted i nærheten der? Sånn at alle dere flytter, men du og han hver for dere? Anonymkode: 4dbce...474 Nei, han nekter å flytte, men godtar at jeg og barn gjør det.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Oki... skrev (34 minutter siden): Nei, han nekter å flytte, men godtar at jeg og barn gjør det. Kanskje du bare skal flytte før han tar til vettet. Anonymkode: 8544f...678 1
Oki... Skrevet 8 timer siden Forfatter #18 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du bare skal flytte før han tar til vettet. Anonymkode: 8544f...678 Hva er det for en unødvendig kommentar? 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Oki... skrev (40 minutter siden): Nei, han nekter å flytte, men godtar at jeg og barn gjør det. Oki, da hadde jeg gjort det hadde jeg vært deg. Ingen av dere voksne har det bra sånn det er nå, du får det bedre om du flytter, barnet deres er såpass ungt at det vil bli kjent med nye barn og ny barnehage. Bedre å gjøre det nå før skolealder. Er flytting 1 time ++ å flytte nærmere familie og venner? Anonymkode: 4dbce...474 1
Oki... Skrevet 7 timer siden Forfatter #20 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oki, da hadde jeg gjort det hadde jeg vært deg. Ingen av dere voksne har det bra sånn det er nå, du får det bedre om du flytter, barnet deres er såpass ungt at det vil bli kjent med nye barn og ny barnehage. Bedre å gjøre det nå før skolealder. Er flytting 1 time ++ å flytte nærmere familie og venner? Anonymkode: 4dbce...474 Nei, det er sant, men så ville vi jo gjerne få det til å funke igjen for barnets skyld. Bare jeg som nøler fordi hun har det så fint med vennene sine. Jeg tenker ikke helt fornuftig merker jeg. Ja, mye nærmere enn nå. Endret 7 timer siden av Oki...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå