AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Skrevet 15 timer siden Vet ikke hvor gamle dere er, men dette minnet litt om meg selv i 20-åra. Veldig usikker, lav selvfølelse, livredd for å være "for mye", men fikk samtidig store følelser når noen viste interesse. I gode øyeblikk var alt fint, og så kunne jeg plutselig trekke meg unna fordi jeg ble overveldet og trodde det var bedre at jeg ikke var til bry. Jeg sa at jeg trengte litt tid og avstand mens jeg egentlig ønsket omsorg. For andre kunne det oppleves som en berg-og-dalbane. (Det kunne det for meg også! Men jeg visste jo hva som skjedde.) Det er nok litt annerledes enn deres situasjon, men ville dele for å si at det er nok dessverre ikke helt unormalt med store ord, etterfulgt av avstand, så fine samtaler, så tvil igjen. Men det er ikke sunt på noen som helst måte. Det er ikke et godt utgangspunkt for et forhold. Det er et tydelig tegn på at dette ikke er den rette, og du bør ta det på alvor og se deg om etter noen som står litt stødigere på egne bein. For meg tok det nesten 20 år å forstå mine egne handlinger og reaksjoner, jobbe meg gjennom egne uvaner, og lære meg å kommunisere ordentlig. Da jeg fant den riktige for meg, så var det ingen tvil, ingenting som skurret, og den eneste usikkerheten var "kan det være så enkelt?" Ja, det kan det. Følg magefølelsen din. Lykke til. ❤️ Anonymkode: a4d0e...be2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå