AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #21 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): men argumentene tar du ikke til deg? Anonymkode: d604d...ffa Selvfølgelig gjør ikke ts det. Dette er jo en tråd om å støtte ts, si at nettbutikken er søppel. Anonymkode: afd32...60c 4
Lesehest_hage Skrevet 22 timer siden #22 Skrevet 22 timer siden Jeg har handlet der 4-5 ganger, og det har gått fint. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig gjør ikke ts det. Dette er jo en tråd om å støtte ts, si at nettbutikken er søppel. Anonymkode: afd32...60c Førsteinntrykket er søppel. Dere må også tåle at jeg påpeker at dere ikke kan lese skikkelig. Anonymkode: 66feb...c7a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Skrevet 22 timer siden Det er ett par igjen.....alikevel bruker duet hav av tid med å bestille OG tipser en annen om det. Og så er det butikken som er useriøs fordi det ene parret blir solgt.... Du er ikke alene om å få det varselet, så når det dukker opp må du inn umiddelbart og fullføre kjøpet innen sekunder. Varsel sendes ikke ut til en og en og holdes i timer før neste får varsel. Det er først til mølla, og i ditt tilfelle rakk nok alle som hadde bedt om mail å komme flr deg. Anonymkode: b2f42...146 10
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ett par igjen.....alikevel bruker duet hav av tid med å bestille OG tipser en annen om det. Og så er det butikken som er useriøs fordi det ene parret blir solgt.... Du er ikke alene om å få det varselet, så når det dukker opp må du inn umiddelbart og fullføre kjøpet innen sekunder. Varsel sendes ikke ut til en og en og holdes i timer før neste får varsel. Det er først til mølla, og i ditt tilfelle rakk nok alle som hadde bedt om mail å komme flr deg. Anonymkode: b2f42...146 Sørg for å lese skikkelig Anonymkode: 66feb...c7a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sørg for å lese skikkelig Anonymkode: 66feb...c7a Leste skikkelig. Du var bare en av veldig mange som fikk mail og da må man være rask. 5 minutter er lang tid i den sammenhengen, gode tilbud forsvinner raskt. Anonymkode: b2f42...146 5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #27 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leste skikkelig. Du var bare en av veldig mange som fikk mail og da må man være rask. 5 minutter er lang tid i den sammenhengen, gode tilbud forsvinner raskt. Anonymkode: b2f42...146 Ganske spesielt å bare påstå at man har lest skikkelig når det åpenbart ikke stemmer, istedenfor å lese på nytt. Gjetter på at hver fjerde bruker her inne har lesevansker Anonymkode: 66feb...c7a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #28 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ganske spesielt å bare påstå at man har lest skikkelig når det åpenbart ikke stemmer, istedenfor å lese på nytt. Gjetter på at hver fjerde bruker her inne har lesevansker Anonymkode: 66feb...c7a Herregud, hvor mange ganger skal du si at vi ikke kan lese? HVA mener du vi misforstår da? Anonymkode: d604d...ffa 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 21 timer siden #29 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): De har fått mye negativ omtale, årets nettbutikk virker svært tvilsomt Anonymkode: 66feb...c7a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #30 Skrevet 21 timer siden Jeg har bare positive handleopplevelser, men ja jeg har opplevd at varer blir utsolgt. Stort sett får jeg tak i det jeg vil ha på ønskelisten når prisene dropper, og da billigere enn noe annet sted jeg vet om, men noen ganger blir det utsolgt. Anonymkode: e2693...f46
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #31 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ganske spesielt å bare påstå at man har lest skikkelig når det åpenbart ikke stemmer, istedenfor å lese på nytt. Gjetter på at hver fjerde bruker her inne har lesevansker Anonymkode: 66feb...c7a Da får vi med lesevansker - folk flest - fortsette å gjøre gode kjøp, og du og andre som leser bedre handle andre steder. Anonymkode: e2693...f46 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #32 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får vi med lesevansker - folk flest - fortsette å gjøre gode kjøp, og du og andre som leser bedre handle andre steder. Anonymkode: e2693...f46 Jeg har bare 134 i språklig IQ Sjelden jeg får tilbakemelding på å ikke kunne lese! Var forsågidt godt å høre sannheten! Tenk at jeg har fått rundt i nesten 35 år og trodd jeg kunne lese! Og her kommer en tråd på KG og forteller meg hvor skapet skal stå! Tar med meg de gode argumentene videre i livet endelig forstår jeg! Anonymkode: d604d...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #33 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ganske spesielt å bare påstå at man har lest skikkelig når det åpenbart ikke stemmer, istedenfor å lese på nytt. Gjetter på at hver fjerde bruker her inne har lesevansker Anonymkode: 66feb...c7a Buhu... Anonymkode: afd32...60c 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #34 Skrevet 21 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (30 minutter siden): Begynner å bli lenge siden. Foreslår at du sjekker nå. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Buhu... Anonymkode: afd32...60c Ja, er bare å grine hvis du ikke kan lese skikkelig. Anonymkode: 66feb...c7a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #35 Skrevet 21 timer siden Getinspired er en stor og anerkjent nettbutikk som har holdt på i årevis. Den er ikke useriøs. Har for øvrig handlet der maange ganger. Anonymkode: 1154b...bb3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #36 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begynner å bli lenge siden. Foreslår at du sjekker nå. Ja, er bare å grine hvis du ikke kan lese skikkelig. Anonymkode: 66feb...c7a Det spiller jo ingen rolle hva som er status nå. Fakta er at de har vunnet denne prisen tidligere, noe du nektet for. Anonymkode: 1154b...bb3 1
NiceOrNothing Skrevet 20 timer siden #37 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor kan dere ikke lese skikkelig? Det var ikke bare min størrelse som ble utsolgt i løpet av disse minuttene, men samtlige størrelser. Anonymkode: 66feb...c7a Men mange hadde sikkert satt seg på liste , og da blir det først til mølla . Sånn er det med all handel . Opplever de som en av de raskeste og beste , både på levering og retur . 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 20 timer siden #38 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Begynner å bli lenge siden. Foreslår at du sjekker nå. Ja, er bare å grine hvis du ikke kan lese skikkelig. Anonymkode: 66feb...c7a Jeg sjekket kl. 12.26 iflg bildet jeg la inn - tviler på at det har endret seg mye siste halvtimen. 3
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #39 Skrevet 20 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Jeg sjekket kl. 12.26 iflg bildet jeg la inn - tviler på at det har endret seg mye siste halvtimen. Anonymkode: d604d...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #40 Skrevet 20 timer siden NiceOrNothing skrev (10 minutter siden): Men mange hadde sikkert satt seg på liste , og da blir det først til mølla . Sånn er det med all handel . Opplever de som en av de raskeste og beste , både på levering og retur . Dette er ikke sko med mye hype. Hvis beholdningen stemte kunne jeg muligens ventet til nå med å bestille. Ellers snodig at noen vil gjøre seg til latter under vanlig brukernavn. Ikke du, man andre som driter seg ut uten å huke av for anonym. Anonymkode: 66feb...c7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå