Gå til innhold

Get Inspired, useriøs nettbutikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk varsel om en skomodell til under halv pris fordi jeg hadde på varsel på Prisjakt. Trykket meg inn i nettbutikken og så at de hadde ett par igjen i min størrelse og tilsvarende i noen få andre størrelser. Registrerte meg med e-post og tlf nr for 25 % rabatt, tipset også en annen person for 30 % rabatt. Dette tok kanskje rundt fem min. Da jeg omsider skulle kjøpe var skoene utsolgt i alle størrelser. Etter midnatt skal liksom flere størrelser ha blitt utsolgt i løpet av ca fem min.

🤦

Anonymkode: 66feb...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en useriøs nettbutikk. Varen ble utsolgt?  Du sier jo selv at det kun var ett par igjen når du begynte. 

dette har skjedd med mei mange ganger, ikke på get inspired, andre seriøse nettbutikker. Spesielt hvis jeg har meldt meg på å få varsel når utsolgt vare er tilbake i min strl, utsolgt før jeg får betalt enda det var tilgjengelig i det jeg la det i handlekurven. 

jeg bruker ofte å velge raskeste utsjekk. 

teknisk det som ligger bak er at noen nettbutikker reservere varer i handlekurv i et tidsrom når man går over til handlekurv for utsjekk. Store nettbutikker som zalando, hm, ellos, og get inspired gjør ikke dette. Grunnen?  Jo for alle vi surfeshoppere legg en haug med ting i handlekurven som vi aldri faktisk kjøper. Derfor fungerer store seriøse nettbutikker med at det er førstemann med gjennomført kjøp som får varen.

Anonymkode: 7edbb...955

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En anerkjent og vel etablert nettbutikk.

Anonymkode: 04dea...bee

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjekket litt og det er mange som er misfornøyde med dem. Jeg er også fortsatt overbevist om at det var en feil, virker svært usannsynlig at alle størrelsene blir utsolgt i løpet av få minutter etter midnatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekket litt og det er mange som er misfornøyde med dem. Jeg er også fortsatt overbevist om at det var en feil, virker svært usannsynlig at alle størrelsene blir utsolgt i løpet av få minutter etter midnatt.

Du sitter jo etter midnatt og handler på nett, så hvorfor kan ikke noen tusen andre gjøre det samme her i landet? Mange som er oppe sent og fordriver tiden med litt nettshopping. Og når det kun var ett eneste par igjen av de skoene, så er det ikke utenkelig at de blir kjøpt på få minutter om du somlet litt før du kom til utsjekk og skulle betale.

Jeg har handlet fra GetInspired flere ganger over flere år, og det har aldri vært noe tull med den butikken. Helt seriøs.

Det var bare du som hadde uflaks. Noen andre var før deg, helt enkelt.

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har bare gode opplevelser med dem, og handlet der flere ganger. 

Anonymkode: afd32...60c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler der kun om jeg må, pga. dyr frakt og at de er dårlige på reklamasjon. Men ting kan bli utsolgt, også etter midnatt. Mange har sen ferie eller jobber turnus...

Anonymkode: 89cfa...73d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fikk vel kun inn ett eller to par i din størrelse kanskje da.

Eventuelt kan også varselet ditt ha blitt sendt forsinket, så du kom for sent til festen. 

GetInspired er en seriøs nettside, så det er ikke så mye å klage på her altså….

Anonymkode: d604d...ffa

• Liker 1
Skrevet

Har handlet der flere ganger, har vært fornøyd med både levering og retur… ittno’ tull der nei 

• Nyttig 2
Skrevet

Aldri opplevd noe dårlig kundebehandling her, kan være at det 

enkefru skrev (Akkurat nå):

Har handlet der flere ganger, har vært fornøyd med både levering og retur… ittno’ tull der nei 

Enig. Helt super nettbutikk. Også på retur, pengene kommer kjapt. Og sendingen er jo på vei omtrent samme time som jeg har bestilt. Også i helg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Handlet der mange ganger, og flere jeg kjenner har handlet der. Aldri vært noe problem. 

Anonymkode: 50f00...ae2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke lese skikkelig? Det var ikke bare min størrelse som ble utsolgt i løpet av disse minuttene, men samtlige størrelser.

Skrevet

Jeg har kun gode opplevelser med getinspired 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kan dere ikke lese skikkelig? Det var ikke bare min størrelse som ble utsolgt i løpet av disse minuttene, men samtlige størrelser.

Da var det sikkert heng i systemet el.lign. som ble rettet opp/oppdatert da du skulle handle…. 

• Liker 3
Skrevet

Har handlet på Get Inspiret med ujevne mellomrom over mange år. Aldri vært noe tull.

• Liker 1
Skrevet

Flere enn deg som fikk varsel på prisjakt?

Få antall i alle størrelser?

Treghet i systemet med registrering av beholdning?

Get Inspired er en seriøs norsk nettbutikk som (så vidt jeg husker) er kåret til årets nettbutikk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi kan lese. 

Tipper API-en som Prisjakt.no bruker oppdateres om natten, og da har kundene som får nyhetsbrev på GetInspired allerede handlet ferdig og tømt størrelsene. Det er populære sko, tenker jeg? 

Du var for sent ute til festen. Det suger jo, men :vetikke: ikke så mye å få gjort med det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (54 minutter siden):

Flere enn deg som fikk varsel på prisjakt?

Få antall i alle størrelser?

Treghet i systemet med registrering av beholdning?

Get Inspired er en seriøs norsk nettbutikk som (så vidt jeg husker) er kåret til årets nettbutikk.

De har fått mye negativ omtale, årets nettbutikk virker svært tvilsomt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vi kan lese. 

Tipper API-en som Prisjakt.no bruker oppdateres om natten, og da har kundene som får nyhetsbrev på GetInspired allerede handlet ferdig og tømt størrelsene. Det er populære sko, tenker jeg? 

Du var for sent ute til festen. Det suger jo, men :vetikke: ikke så mye å få gjort med det. 

Åpenbart ikke, er minst et par stykker som har lest feil her. Er også noen som har gitt likes til de som har lest feil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åpenbart ikke, er minst et par stykker som har lest feil her. Er også noen som har gitt likes til de som har lest feil.

:himle: men argumentene tar du ikke til deg?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...