AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:31 #21 Skrevet mandag kl. 20:31 AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 20.59): Dokumenter. Anmeld. Få noen til å hjelpe deg med å sikre tingene dine fra deres felles leilighet. Flytt ut. Varsle alle - jeg sier og mener alle - du kjenner om hva din nå tidligere samboer har valgt å gjøre. Gi alle beskjed om at de under ingen omstendigheter må dele informasjon om deg (hvor du er etc) til han, da han må og skal antas utgjøre en fare. Del tilstrekkelig informasjon, inkludert fullt navn og bilder, til at de kan identifisere han. Inkluder arbeidsgiver i beskjeden. Om han flytter ut - gå gjennom leiligheten for skjult overvåkning. Om du flytter ut - installer overvåkningskamera etc i din nye bolig. Anonymkode: 6fadb...551 Jeg er enig, best å ikke overdrive 😂 Flytt ut og anmeld han. Anonymkode: a005b...9d9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:46 #22 Skrevet mandag kl. 21:46 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke vanlig at menn i etablerte forhold som har snikfilmet sin partner gjør det du beskriver her. Sannsynligvis overdriver du mye. Det er heller ikke vanlig at menn som blir avslørt for dette utsetter sin partner for forfølgelse som krever de sikkerhetstiltakene som andre beskriver her. Anonymkode: 5943c...765 Nei, jeg overdriver ikke. En av 20 kvinner, alder 18-74 år, har opplevd digitale krenkelser. 15 % av kvinner mellom 18-29 år har opplevd det samme. 8 % av menn i samme alder har opplevd det samme. Og jo, en slik snikfilming/snikfotografering skjer sjeldent isolert, men i kombinasjon med annen vold og seksuell vold eller overgrep. https://www.nrk.no/norge/hva-du-bor-vite-om-snikfilming-og-spredning-av-private-bilder-1.17764832 Kunnskap er greit å ha, fremfor feilinformasjon på nett, som du driver med. I så alvorlige saker skal man ikke synse og spre feilinformasjon! Anonymkode: 55707...5af 8 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Skrevet 17 timer siden Det er ulovlig, krenkende og går langt over hva som er greit. Du slår opp og bryter kontakten med han selvsagt. Hva mer skjuler denne fyren? Vurder å kontakte politiet, i det minste for å være sikker på alt om deg slettes. Han kan ha gjort dette mot andre også. Anonymkode: c3108...49d 5 1
Jann111 Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden Synes anmeldelse er overdrevet. True med anmeldelse: Ja. Forlate: Om det ikke er helt fantastisk ellers, og verdt å jobbe med, så ja. Forlate og anmelde ved gjentakelse: Ja.
skeiv-ostepop Skrevet 15 timer siden #25 Skrevet 15 timer siden Man mangler respekt og normale grenser når man velger å filme noen i skjul på denne måten. For min del hadde det alene avsluttet forholdet. Men når man "tar en prat om det" og det gjentar seg, så hadde jeg anmeldt tvert. Og ja, når man først mangler disse grensene så hadde jeg ikke stolt ett sekund på at vedkommende hadde vett nok, respekt nok eller grenser nok til å ikke sende/dele dette med andre - og jeg hadde anmeldt tvert. 2 3
skeiv-ostepop Skrevet 15 timer siden #26 Skrevet 15 timer siden Jann111 skrev (1 minutt siden): Synes anmeldelse er overdrevet. True med anmeldelse: Ja. Forlate: Om det ikke er helt fantastisk ellers, og verdt å jobbe med, så ja. Forlate og anmelde ved gjentakelse: Ja. Dette er jo gjentakelse. Han har filmet flere ganger, både før og etter at Ts sa det ikke var greit. 3 2
Snok1 Skrevet 15 timer siden #27 Skrevet 15 timer siden megda skrev (På 2.8.2026 den 22.07): nei. det er derfor jeg anbefaler en prat om det som voksne mennesker. De har pratet. Hun sa nei til filming, han fortsatte å filme. 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden Dette er nok bare toppen av kransekaka av hva han har gjort. Anonymkode: d7206...473 3
daemi Skrevet 7 timer siden #29 Skrevet 7 timer siden Ryddet for tulleinnlegg, brukerdebatt, avsporinger og latterliggjøring. daemi, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå