Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Tok samboeren min i å filme meg i dusjen for noen måneder siden, i glippen under baderomsdøra. Jeg konfronterte han med at jeg ikke syns det var greit, og han beklaget seg og sa han ikke skulle gjøre det igjen. Fant akkurat nå flere filmer på mobilen hans, fra både før og etter hendelsen jeg oppdaget. Den lengste varer i 8!!! minutter!  Jeg er så kvalm, syns dette er så ekkelt! Hva i all verden skal jeg gjøre??

Anonymkode: 60a85...ea1

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde krevd at han slettet alt foran meg (inkludert skylagring), og så hadde han ikke vært samboeren min lenger. Hvis kjæresten ville ha noe å se på kunne han spurt, så ville jeg ev. sendt noe jeg var komfortabel med (eller ikke, jeg er forsiktig med nudes, aldri ansikt eller andre ting som identifiserer meg, det er 100% greit å ikke ville sende noe).

Å snikfilme meg ville vært en dealbreaker, og dobbelt opp om han fortsatte etter å ha blitt fersket og fått beskjed om at det ikke var greit (selv om normale mennesker vet dette av seg selv).

Anonymkode: 1205c...267

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Dokumenter. Anmeld. Få noen til å hjelpe deg med å sikre tingene dine fra deres felles leilighet. Flytt ut. Varsle alle - jeg sier og mener alle - du kjenner om hva din nå tidligere samboer har valgt å gjøre. Gi alle beskjed om at de under ingen omstendigheter må dele informasjon om deg (hvor du er etc) til han, da han må og skal antas utgjøre en fare. Del tilstrekkelig informasjon, inkludert fullt navn og bilder, til at de kan identifisere han. Inkluder arbeidsgiver i beskjeden. Om han flytter ut - gå gjennom leiligheten for skjult overvåkning. Om du flytter ut - installer overvåkningskamera etc i din nye bolig. 

Anonymkode: 6fadb...551

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Anmeld og flytt

Anonymkode: 9ffe9...11b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det du bør gjøre, det er å - om mulig - sikre bevis i kveld fra hans telefon. Om det ikke er mulig, eller ikke er trygt for deg, ikke gjør det!

I morgen tidlig, når du har forlatt hjemmet drar du rett til nærmeste politistasjon (ring din arbeidsgiver og forklar kort hva som skjer, at arb.giver ikke må gi ut informasjon om deg til ham), anmelder samboer, sier at bevisene ligger på telefonen hans, og ber om at de sikrer bevis umiddelbart, fordi du anser det som ikke trygt for deg å fortsette å bo sammen med ham, og han derfor vil finne ut at du har anmeldt ham i dag (altså i morgen, mandag), og at han derfor er troende til å slette alle beviser hvis politiet ikke handler raskt. Har du mulighet til det, få med deg en advokat til politiet!

Om dere bor i felles bolig, flytt til familie/venner inntil du får ditt eget. Skaff deg en advokat som kan kreve ham for husleie fordi han da disponerer boligen alene, og han er skyld i at du må ut. Kontakt megler for å få solgt bolig. 

Leier dere, få advokat til å råde deg om hvordan løse det best mtp. om en av dere står på leiekontrakten eller begge to.

Ikke fortell samboer at du har oppdaget dette før du har anmeldt ham! Og det må du gjøre i morgen tidlig!

Informer alle venner og familie som er aktuelle å fortelle hva han har gjort, at de ikke må gi informasjon om deg til ham, uansett hva han ev. måtte si til dem.

Politiet i morgen tidlig!!!

❤️

Anonymkode: 55707...5af

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dokumenter. Anmeld. Få noen til å hjelpe deg med å sikre tingene dine fra deres felles leilighet. Flytt ut. Varsle alle - jeg sier og mener alle - du kjenner om hva din nå tidligere samboer har valgt å gjøre. Gi alle beskjed om at de under ingen omstendigheter må dele informasjon om deg (hvor du er etc) til han, da han må og skal antas utgjøre en fare. Del tilstrekkelig informasjon, inkludert fullt navn og bilder, til at de kan identifisere han. Inkluder arbeidsgiver i beskjeden. Om han flytter ut - gå gjennom leiligheten for skjult overvåkning. Om du flytter ut - installer overvåkningskamera etc i din nye bolig. 

Anonymkode: 6fadb...551

lol

Anonymkode: 7c855...8f8

Skrevet

Fant også snikbilder i undertøy i forskjellige situasjoner. Det værste er at alt går opp for meg nå hvor ekkel han er. For noen måneder siden fant jeg ut at han går å forsyner seg av mine brukte truser i skittentøyet for å runke med, sinnsykt ubehagelig.  men jeg klarte å se forbi det. Men videoene og alle bildene nå, så er det for mye å svelge. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

han synes at du er veldig seksuelt attraktiv. faktisk så attraktiv at han lengter etter deg selv når du ikke er tilstede.

en voksen prat om dette tror jeg ville løst mye. han har helt klart noen kinks han ikke vil skal komme frem i lyset fordi det stimulerer noe som også er skamfullt i hans indre teater. 

Endret av megda
Skrevet

Dette er sinnsykt tillitsbrudd, og at noen mener dette bare kan fikses med en samtale, det er hinsides fornuft og mangel på grensesetting. 

Anonymkode: 7bd82...eda

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
megda skrev (20 minutter siden):

han synes at du er veldig seksuelt attraktiv. faktisk så attraktiv at han lengter etter deg selv når du ikke er tilstede.

en voksen prat om dette tror jeg ville løst mye. han har helt klart noen kinks han ikke vil skal komme frem i lyset fordi det stimulerer noe som også er skamfullt i hans indre teater. 

Hæ mener du at hun skal godta å ha blitt filma i skjul??

Anonymkode: eaf16...ccc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ mener du at hun skal godta å ha blitt filma i skjul??

nei.

det er derfor jeg anbefaler en prat om det som voksne mennesker.

Skrevet
megda skrev (Akkurat nå):

nei.

det er derfor jeg anbefaler en prat om det som voksne mennesker.

Han fortjener ikke en prat, hun har gjort det før, og han har ikke respektert hennes grenser i ettertid, han fortjener å bli anmeldt!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han fortjener ikke en prat, hun har gjort det før, og han har ikke respektert hennes grenser i ettertid, han fortjener å bli anmeldt!

javel, det er din mening. 

Skrevet
megda skrev (1 minutt siden):

javel, det er din mening. 

Jeg synes det er helt fjernt at du mener dette kan løses med en prat, og at du prøver å unnskylde oppførselen hans, det er så krenkende og pervers oppførsel han har utvist, han er en ekkel gris.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
megda skrev (47 minutter siden):

Nei, han har så lite respekt for henne at han ser på henne som et objekt, som sitt leketøy som skal tilfredsstille hans fetisjer og hans fantasier. 

Han har begått lovbrudd ved å filme og ta bilder av henne i disse situasjonene, uten hennes samtykke og mot hennes vilje.

Denne mannen hjelper det ikke å prate med, Ts har allerede forsøkt det, og mannen har bare fortsatt. 

For alt Ts vet kan han ha lagt ut filmer og bilder på nett, han kan ha delt det med andre med samme fetisjer, han kan til og med ha tjent penger på å gjøre det. 

Han burde være skamfull - han burde være jævla skamfull, for å ha begått denne typen overgrep mot sin samboer, og begått straffbare handlinger mot henne!

Anonymkode: 55707...5af

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er helt fjernt at du mener dette kan løses med en prat, og at du prøver å unnskylde oppførselen hans, det er så krenkende og pervers oppførsel han har utvist, han er en ekkel gris.

Helt enig!

Anonymkode: 4a377...e7e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fant også snikbilder i undertøy i forskjellige situasjoner. Det værste er at alt går opp for meg nå hvor ekkel han er. For noen måneder siden fant jeg ut at han går å forsyner seg av mine brukte truser i skittentøyet for å runke med, sinnsykt ubehagelig.  men jeg klarte å se forbi det. Men videoene og alle bildene nå, så er det for mye å svelge. 

Jeg elsker når infoen bare øker og øker etter HI.

Anonymkode: 6e350...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke følt meg trygg på dette nei, han kan jo ha vært så dum å dele det med noen også. Kanskje selger han de 🫣

Anonymkode: 8af5d...19c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Avslutt forholdet nå! Han er et ekkelt kryp. Stjeling av truser, filming. 

Du må gå; i dag!

Anonymkode: c32da...d15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg faktisk anmeldt. 
fy fader, det er totalt mangel på respekt for deg! Hva annet filmer han? Når du går på do? Når han gjør slikt, så har han sikkert satt opp flere skjulte kameraer også. 

…men et spørsmål…: hvordan klarer han å filme deg under baderomdøren?

uansett, det hadde jeg anmeldt. Han har sikker mye mer å skjule. Han har sikkert tråkket over flere andre grenser.

Anonymkode: f2299...06f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...