AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #41 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oii, viste du om det før du leide den? Anonymkode: 75dce...a66 Ja! Visste om det. Men tenkte ikke så mye over det. Anonymkode: d457e...b5e
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #42 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg bor i et hus der noen døde etter en ulykke. Tidligere huseier måtte sone. Uaktsomt drap. null stress å bo der, annet enn at det var veldig mange nysgjerrige folk som kjørte veldig sakte forbi da jeg tok over huset. helt uproblematisk å bo der. Anonymkode: 71ffd...a9e Ja, men det blir jo noe annet enn et kaldblodig drap. Anonymkode: 1779d...a01
Queen94 Skrevet 22 timer siden #43 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kjøpte et hus der det ble gjort et drap noen år tidligere. Drapet er fortsatt uløst og snakkes om en del i ulike fora. Aldri tenkt over det, annet enn når jeg av og til har sett huset i media, men det er en stund siden sist nå. Det er bare et hus. Skjønner ikke hvorfor det skal bety noe eller at folk som ikke var involvert i drapet skal få traumer av det. Anonymkode: ac281...2a9 Vil du fortelle hvem eller hvilken drapssak det er?
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #44 Skrevet 22 timer siden Queen94 skrev (10 minutter siden): Vil du fortelle hvem eller hvilken drapssak det er? Hvorfor skulle anonym over fortelle deg hvilket hus hun/han bor i? For det er det spørsmålet ditt egentlig betyr at hun da gjør. Ett kjapt søk eller to, så vil man vite hvilket hus og adresse det dreier seg om. Anonymkode: 7880c...2e6 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #45 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg har de siste dagene sett mye på true crime fra utlandet og ser hus der blir solgt lett selv om noen ble drept i de. Hadde du kunne bodd i et hus der du viste noen ble drept? spesielt nå er jeg hengt opp I Lindsay Clancy saken, tror ikke jeg hadde klart å bo i et hus der barn ble drept. Anonymkode: 75dce...a66 Nei Anonymkode: 757f5...822
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Skrevet 21 timer siden Queen94 skrev (1 time siden): Vil du fortelle hvem eller hvilken drapssak det er? Selvfølgelig legger jeg ikke ut for hele kvinneguiden hvor jeg bor eller navnet mitt, mannen min og mine barn og dermed hele familien på begge sider 😂 Anonymkode: ac281...2a9 2
Queen94 Skrevet 21 timer siden #47 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor skulle anonym over fortelle deg hvilket hus hun/han bor i? For det er det spørsmålet ditt egentlig betyr at hun da gjør. Ett kjapt søk eller to, så vil man vite hvilket hus og adresse det dreier seg om. Anonymkode: 7880c...2e6 Jeg spurte bare, vedkommende bestemmer selvfølgelig selv om h*n vil dele eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #48 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg har de siste dagene sett mye på true crime fra utlandet og ser hus der blir solgt lett selv om noen ble drept i de. Hadde du kunne bodd i et hus der du viste noen ble drept? spesielt nå er jeg hengt opp I Lindsay Clancy saken, tror ikke jeg hadde klart å bo i et hus der barn ble drept. Anonymkode: 75dce...a66 Nei jeg hadde IKKE flyttet inn i Orderud gård huset f.eks. Never. Tenk å sitte i stuen å se på en eller annen dokumentar om folk som har blitt drept i huset du sitter i😱 Nei hadde ikke vært redd for å bli drept selv, men hadde fått enormt med angst... Anonymkode: 2886d...fe1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #49 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei jeg hadde IKKE flyttet inn i Orderud gård huset f.eks. Never. Tenk å sitte i stuen å se på en eller annen dokumentar om folk som har blitt drept i huset du sitter i😱 Nei hadde ikke vært redd for å bli drept selv, men hadde fått enormt med angst... Anonymkode: 2886d...fe1 Jeg føler at historien til de døde sitter i «veggen» så hadde ikke følt med komfortabel Anonymkode: 75dce...a66
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #50 Skrevet 17 timer siden Absolutt, det er helt uproblematisk. Når det er ryddet opp etter drapet og saken er ferdig i systemet er det nøyaktig som alle andre hus. Hadde ikke spilt noen verdens rolle. Selvfølgelig hadde jeg kjent på det hvis etterlatte syntes det var jævlig et huset ble stående e.l., altså. Men selve huset hadde vært som alle andre hus. Det er planker/mur/whatever og isolasjon og innredning. Anonymkode: 0f87e...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #51 Skrevet 17 timer siden En ting er å bo et sted der noen har dødd en naturlg død; en annen ting er å bo et sted der det har skjedd noe virkelig makabert. Vet ikke om det finnes statistikk for dette, men tror at folk som bor på slike steder er mer utsatt psykisk rett og slett fordi underbevisstheten vår registrerer mye som vi ikke er klar over og som viser seg i drømmer man ikke er bevisst; klesdrakten som man kjøpte i en vintage-butikk kan være fin å se på, men man får et annet syn på den hvis man får vite at tidligere eier var en beryktet voldtektsforbryter som mishandlet barn. Det samme gjelder andre ting; er villig til å vedde mye på at risikoen for samlivsbrudd og/eller psykiske kriser er større i en bolig der veggene har vært dekket av blod av folk som bokstavelig talt ble slaktet ned enn i en vanlig bolig der noen har dødd av alderdom. Anonymkode: 0be83...279
Thyra Skrevet 16 timer siden #52 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg personlig hadde ikke klart å ta meg i ro med at små barn ble drept i huset mine barn skal vokse opp i. Men på andre siden så har vel noen dødd i så å si alle hus Anonymkode: 75dce...a66 Forskjell på å dø og bli drept..
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #53 Skrevet 13 timer siden Hadde vært helt greit for meg, så lenge det ikke var en veldig kjent sak som fortsatt ble omtalt. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å bo ett sted noe hadde skjedd, men jeg hadde vært veldig ukomfortabel om det var ett hus hvor folk gikk forbi å tok bilder, eller det ofte var nyere bilder av i tilknytning ssken i media. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nja, ikke om jeg hadde barn og der har jeg så da er det uaktuelt. Vi hadde et slikt familiedrap i bydelen og det bodde en uvitende familie der en periode og barna fikk jo raskt vite hva som hadde skjedd og alle visste om barna som bodde i morderhuset. Anonymkode: 85808...f81 Dustete naboer finner man over alt. Her bør noen voksne på banen, det er lavmål å omtale hus slikt. Anonymkode: 65004...2dd
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Skrevet 1 time siden Thyra skrev (15 timer siden): Forskjell på å dø og bli drept.. Ja, derfor har jeg rettet opp i dette når en annen person kommenterte dette. Anonymkode: 75dce...a66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå