AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg har de siste dagene sett mye på true crime fra utlandet og ser hus der blir solgt lett selv om noen ble drept i de. Hadde du kunne bodd i et hus der du viste noen ble drept? spesielt nå er jeg hengt opp I Lindsay Clancy saken, tror ikke jeg hadde klart å bo i et hus der barn ble drept. Anonymkode: 75dce...a66
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg har de siste dagene sett mye på true crime fra utlandet og ser hus der blir solgt lett selv om noen ble drept i de. Hadde du kunne bodd i et hus der du viste noen ble drept? spesielt nå er jeg hengt opp I Lindsay Clancy saken, tror ikke jeg hadde klart å bo i et hus der barn ble drept. Anonymkode: 75dce...a66 Tviler på at jeg hadde hatt problemer med det. Er oppvokst med voldelige foreldre og søsken. Det som er hverdagslig, er ikke skremmende som voksen. Det er et hus, ikke et menneske. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: bdb6a...2c4 5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tviler på at jeg hadde hatt problemer med det. Er oppvokst med voldelige foreldre og søsken. Det som er hverdagslig, er ikke skremmende som voksen. Det er et hus, ikke et menneske. Jeg ser ikke problemet. Anonymkode: bdb6a...2c4 Jeg personlig hadde ikke klart å ta meg i ro med at små barn ble drept i huset mine barn skal vokse opp i. Men på andre siden så har vel noen dødd i så å si alle hus Anonymkode: 75dce...a66 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Nei. Det hadde gått innpå meg mentalt. Anonymkode: 59d61...721
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Det hadde gått innpå meg mentalt. Anonymkode: 59d61...721 Enig! Anonymkode: 75dce...a66
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Ja, jeg bor i et hus der noen døde etter en ulykke. Tidligere huseier måtte sone. Uaktsomt drap. null stress å bo der, annet enn at det var veldig mange nysgjerrige folk som kjørte veldig sakte forbi da jeg tok over huset. helt uproblematisk å bo der. Anonymkode: 71ffd...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Hadde ikke ofret det en tanke. Anonymkode: e8b95...a78
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Det er blant tingene jeg ikke ønsker å vite om fordi jeg er overtroisk nok til å la det mate fantasien min. Jeg er allerede litt husredd av meg selv om jeg egentlig er rasjonell men så greier jeg ikke helt å være det alikevel når det er mørkt og jeg er hjemme alene. Jeg tenker litt på de som kjøpte leiligheten til broren min, han tok selvmord og vi fikk ikke åpna et vindu så sjelen fikk slippe ut på mange mnd, jeg tror ikke på det slik egentlig men så hvisker det en liten stemme i bakhodet mitt alikevel med «hva om, det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om». Anonymkode: b8149...664 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Ja, trolig, men jeg ville nok at alliert meg med noen som har lang erfaring med husrensing, i tilfelle det hang igjen energier der som jeg ikke greide å forholde meg til eller gjøre noe med selv. Noen vil bare le av dette, men jeg har noen ganger i mitt liv kommet inn i hus som jeg ikke kjente historien til, og jeg har umiddelbart følt at det må ha vært enten drap eller alvorlig vold som hadde skjedd der. I et par tilfeller nektet de som bodde der for det, men når de etterpå begynte å undersøke så viste det seg å stemme. Jeg har bare akseptert at jeg tydeligvis fanger opp slikt. Ett sted jeg var for mange år siden var det helt ekstremt. Dyr jeg hadde med ble skremt, så ble jeg skremt. Det var noe forferdelig vondt der. Det merkelige var at ingen i den bygda ville snakke om det stedet og hva som hadde skjedd der. For noen år siden ble det faktisk bygd et byggefelt der, og uoffisielt hadde visst noen fått tak i person som kunne rense stedet før de begynte å bygge der. Det var visst bare delvis vellykket av hva en person jeg tilfeldig kom i snakk med for et par år siden. På det stedet ville jeg aldri bodd! Selv om det er et utrolig flott sted i en bygd jeg gjerne kunne bodd. Anonymkode: 7880c...2e6
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er blant tingene jeg ikke ønsker å vite om fordi jeg er overtroisk nok til å la det mate fantasien min. Jeg er allerede litt husredd av meg selv om jeg egentlig er rasjonell men så greier jeg ikke helt å være det alikevel når det er mørkt og jeg er hjemme alene. Jeg tenker litt på de som kjøpte leiligheten til broren min, han tok selvmord og vi fikk ikke åpna et vindu så sjelen fikk slippe ut på mange mnd, jeg tror ikke på det slik egentlig men så hvisker det en liten stemme i bakhodet mitt alikevel med «hva om, det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om». Anonymkode: b8149...664 Sjeler trenger ikke et åpent vindu, de stoppes ikke av et vindu eller dør ❤️ Anonymkode: 7880c...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg personlig hadde ikke klart å ta meg i ro med at små barn ble drept i huset mine barn skal vokse opp i. Men på andre siden så har vel noen dødd i så å si alle hus Anonymkode: 75dce...a66 Det er jo absolutt ikke riktig. Men kanskje hvis du sier "alle hus med en viss alder", altså eldre hus som har vært gjennom en generasjon eller to eller fler. Da er det mer "naturens gang" at noen kan ha dødd der, muligens av naturlige årsaker. Anonymkode: fc4ff...2cb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Det vil alltid bære preg av det som skjedde. Spor under treverk der det skjedde... Ubevisst vil tankene vandre for mange tror jeg, samtidig som at det hviskes og tiskes blandt naboer og andre. Det ville hatt en psykologisk effekt, og skapt ubehag for meg. Anonymkode: 59d61...721
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Ja og nei. Jeg er ikke overtroisk på noen måte, så det er ikke det at jeg tror det ligger igjen noen slags skumle energier eller at folk går igjen. Har bodd i en leilighet der noen hadde begått selvmord på en viss plass, det hadde ingenting å si for meg. Men kjenner til en bolig hvor et barn ble drept og der kunne jeg aldri bodd. Har ikke noe ønske om å se stedet, langt mindre bo der. Vil helst ikke tenke på det i det hele tatt. Anonymkode: 90ad2...c08
Million Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Jeg tror ikke jeg hadde villet det, nei, uten at jeg egentlig kan si noe bestemt grunn for hvorfor. Bare...ubehagelig å tenke på det, vite hva som har skjedd der jeg skal ha gode stunder, der har det skjedd noe grusomt. For du skriver "blitt drept", altså en voldelig død, ikke noen som bare har sovnet inn stille og rolig av naturlige årsaker. Så det blir et nei fra meg. Jeg ville ikke bodd i en bolig der noen har blitt drept. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Nei, det ville jeg ikke. Jeg hadde ikke klart å legge tragedien fra meg. Hus hvor noen har hatt en naturlig død, er noe helt annet. Anonymkode: f47be...8e6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Jeg har leid ett hus tidligere der det var begått ett dobbelt drap og mye annet grotesk. Anonymkode: d457e...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har leid ett hus tidligere der det var begått ett dobbelt drap og mye annet grotesk. Anonymkode: d457e...b5e Disse hendelser skjedde for 19 år siden. Anonymkode: d457e...b5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå