Gå til innhold

Tykk eller tynn mann?

Tykk eller tynn mann?  

60 stemmer

1. 1. Hvis du måtte velge, hva foretrekker du?

• Tykk mann
      27
    • Tynn mann
      33

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bamsemann er ikke den mest ettertraktede

Det tror jeg nesten jeg kan garantere at det er, men det får bli en annen tråd 😄

Anonymkode: 3c0dc...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også at det har noe med kvinnens vekt å gjøre... De fleste som liker "bamsete" menn er nok litt overvektige selv.

Normalvektige damer liker vel best normalvektige menn.

Og uansett så teller personligheten høyest, ikke vekten 🤷‍♀️

Anonymkode: 80346...b59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bamsemann er ikke den mest ettertraktede. Det må være typ tømmerhogger eller litt slankere og med musklene. De fleste damer ønsker vel ikke bløte mager på menn, eller menn med større mage enn dem selv. Hjelpes , så mye mer testosteron menn har. Så mye lettere å bygge muskler for menn enn kvinner.   Men de som liker bamser er de muligens litt store selv? Så han på en måte må bli bamsetete forå være større.

Anonymkode: 7d1fb...f4c

Du kan fortsatt ha litt mage selv om man bygger mye muskler. Skal man definere six pack krever det mye av kostholdet. 

Anonymkode: ae0e4...262

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er sexy med tynne lår og trange bukser, slik James Hetfield. Men så liker jeg også, vanlig mage, men sterke skuldre og rygg. En mellomting mellom tynn og tykk, det er perfekt. Væremåte og holding viktigst 👍🏻

Anonymkode: b3fe5...78e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan fortsatt ha litt mage selv om man bygger mye muskler. Skal man definere six pack krever det mye av kostholdet. 

Anonymkode: ae0e4...262

Bygger man mye muskler kan man seff ha litt fett på mage. Altså tømmerhoggermenn looken. Ikke bamsefar med bløt mye mage . Da har man enten ikke bygget nok muskler der eller har for mye fett der. 

Anonymkode: 7d1fb...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv tynn mann og ville valgt en tynn mann på min alder❤️

Anonymkode: 0121a...123

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns det er sexy med tynne lår og trange bukser, slik James Hetfield. Men så liker jeg også, vanlig mage, men sterke skuldre og rygg. En mellomting mellom tynn og tykk, det er perfekt. Væremåte og holding viktigst 👍🏻

Wow så kult, den stilen er utrolig sexy❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ung mann, og liker unge tynne menn med tynne lår i trange bukser, det er så hot❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tynn mann. Hadde heller foretrukket at han var litt tykk. 

Anonymkode: 850ed...5e7

AnonymBruker
Skrevet

Heller en med litt for mye enn en med litt for lite

Anonymkode: 1e9e3...94e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 19.27):

Hvis du måtte velge mellom enten en tykk mann eller en tynn mann, hva velger du?

Foretrekker en mann som er komfortabel i eget skinn, og at han tar godt vare på seg selv. Det er det mest tiltrekkende.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 23.30):

Hvor er alternativet «normalvektig mann» - det alternativet mange foretrekker? Jeg vil verken ha tykk eller tynn mann, begge er uaktuelt. 

Anonymkode: 2c884...0b9

De fleste tynne er jo normalvektige. Har aldri blitt beskrevet som annet enn tynn, men er jo et godt stykke ned til undervektig.

Anonymkode: 74cec...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger en tynn mann. Jeg valgte eksen og at han var tynn gjorde meg ingenting. 

Jeg må velge bort en tykk mann. En gang gjorde jeg ikke det. Det viste seg at den mannen ikke var god og minnene vil jeg ha med meg. Derfor utgår en tykk mann i dag. 

Anonymkode: 758e3...258

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 19.27):

Hvis du måtte velge mellom enten en tykk mann eller en tynn mann, hva velger du?

Min første kjæreste var overvektig og ble over tid ganske slank. Min siste kjæreste var veldig tynn og ble større. Tynn eller tykk har lite å si, jeg ønsker sunn og frisk. Og alt kan man jobbe med - om de ønsker det selv. 

Anonymkode: 7d782...b41

AnonymBruker
Skrevet

Det står ikke spesifisert hvor overvektig, men 10-15 kg går greit for min del. Men, veldig overvektig, det kan jeg ikke tenke meg, da velger jeg heller en som er tynn.

Chris Pratt i en chubby utgave som illustrerer sånn ca hva som går helt fint:

Chris Pratt on Andy Dwyer's Current Fate | TikTok

Anonymkode: 6e6b7...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...