Gå til innhold

Tykk eller tynn mann?

Tykk eller tynn mann?  

25 stemmer

1. 1. Hvis du måtte velge, hva foretrekker du?

• Tykk mann
      9
    • Tynn mann
      16

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du måtte velge mellom enten en tykk mann eller en tynn mann, hva velger du?

Anonymkode: 3c0dc...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heller noen kilo ekstra enn et beinrangel. 

Anonymkode: 96532...bf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tynn

Anonymkode: 542b9...7ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er han godslig bamse, jatakk. Men er han en dvask pudding, neitakk, da foretrekker jeg han tynne

Anonymkode: ba6e5...ac6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tynn mann alle dager i uken. Tykk mann, nei aldri! Aldri skjønt at mange damer liker tykke menn. Og hver gang jeg leser at noen kaller en mann en "bamse", da dør jeg litt innvendig 😄 

Anonymkode: 974e7...906

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt annet en veldig tynn. Syntes helt tynne er litt ekkelt på en måte😅

Anonymkode: 06dfb...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er alternativet «normalvektig mann» - det alternativet mange foretrekker? Jeg vil verken ha tykk eller tynn mann, begge er uaktuelt. 

Anonymkode: 2c884...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor stort avvik det er fra normalvekt. Heller noen få kilo (eller få prosenter) overvektig enn undervektig, men jeg syns sykelig overvekt er minst like turn off som sykelig undervekt. Idealkroppen er øvre del av normalvekt for min del. Ligger forøvrig i nedre del av normalvekt selv og er litt trent/hit, så jeg foretrekker menn som også er litt trent og sterke. 

Anonymkode: 2d21b...611

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er alternativet «normalvektig mann» - det alternativet mange foretrekker? Jeg vil verken ha tykk eller tynn mann, begge er uaktuelt. 

Dette alternativet er ikke med. Det er kun to (2) alternativer: Tykk mann eller tynn mann.

Normalvektig er altså ikke et alternativ som TS har tatt med.

Trådstarter spør om dette:  "Hvis du måtte velge mellom enten en tykk mann eller en tynn mann, hva velger du?"

Så det er kun to (2) alternativer i denne tråden.

Det finnes ikke noe tredje alternativ.

Anonymkode: 30bdf...eae

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette alternativet er ikke med. Det er kun to (2) alternativer: Tykk mann eller tynn mann.

Trådstarter spør om dette:  "Hvis du måtte velge mellom enten en tykk mann eller en tynn mann, hva velger du?"

Og det er vel fordi normalvekt åpenbart er idealet for de fleste, så Ts er ute etter å finne ut hvilken ytterkanten som er mest akseptert, eventuelt verst, dersom man ikke kan få idealet. 

Anonymkode: 2d21b...611

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tynn mann alle dager i uken. Tykk mann, nei aldri! Aldri skjønt at mange damer liker tykke menn. Og hver gang jeg leser at noen kaller en mann en "bamse", da dør jeg litt innvendig 😄 

Anonymkode: 974e7...906

Hva er galt med en bamse?

Det er en rund mann som ikke er blautfeit. Han har gjerne muskler under fettlaget. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det. Men statistikken ts prøver å samle inn blir ikke representativ uten et alternativ for nei takk, heller singel enn tykk eller tynn mann. Glad man ikke står ovenfor disse to alternativene i det virkelige liv 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er galt med en bamse?

Det er en rund mann som ikke er blautfeit. Han har gjerne muskler under fettlaget. 

Alle har muskler under fettlaget.

Skrevet

Heller litt overvektig enn for tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...