Gå til innhold

Tykk eller tynn mann?

Tykk eller tynn mann?  

64 stemmer

1. 1. Hvis du måtte velge, hva foretrekker du?

• Tykk mann
      28
    • Tynn mann
      36

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alle har muskler under fettlaget.

Anonymkode: 30bdf...eae

Feil. 

Anonymkode: 8e280...007

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fascinerende hvordan man skal endre premissene i spørsmålet. 
Alternativene var tykk eller tynn. Kun de to.

Ikke «mann med litt pondus» eller «noen kilo ekstra men ikke blautfeit». Og beinrangel? Er det nødvendig å omtale folk slik? 

Jeg velger tynn mann, hvis jeg MÅ velge mellom de TO alternativene. 

Anonymkode: f54fe...549

Hva er gale med beinrangel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Feil. 

Hvordan er dette feil? Hadde påstanden vært "mye muskler" kan jeg være med på å diskutere det, men hvis en person kan bevege leddene sine selv, f.eks. bevege seg, har hen muskulatur.

Generelt sett har vel overvektige også, såfremt de ikke er sykelig overvektig, type sengeliggende, mer muskulatur i lår, da de bærer på mye mer enn tynne.

Anonymkode: 53be4...8ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er fullt klar over det, men du derimot forstår visst ikke hva som menes med "å ha muskler".

For å gi deg det med teskje: En mann som trener og er sterk. Muskelvolumet (muskelstørrelsen/-mengden) er større enn hos en som kun bruker kroppen til å bevege seg fra sofaen til kjøleskapet. 

I tillegg har han et visst lag subcutant fett (underhudsfett), noe som gjør han rund = "Bamsete" mann.

Anonymkode: ba6e5...ac6

• Liker 1
Skrevet

Dette er perfekt blanding av litt ekstra mage og muskler, pappakroppen 8488790731_dfdfd459da_n.jpg.3b6d710856f04e3df0500b16e4de6cfa.jpg

Anonymkode: eb802...2e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feil. 

Åja, så det er feil? Rart, for hvis man ikke hadde muskler under fettlaget så er det ingen overvektige eller sykelig overvektige som hadde levd, fordi kroppen er avhengig av muskler for å kunne leve. Uten muskler hadde det ikke vært noe hjerteslag, pust eller blodsirkulasjon. 

Anonymkode: 4f396...c05

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er perfekt blanding av litt ekstra mage og muskler, pappakroppen 8488790731_dfdfd459da_n.jpg.3b6d710856f04e3df0500b16e4de6cfa.jpg

Det der er noe av de mest latterlige jeg har sett. Lo høyt. Ser ut som en boler som har sprøyta synthol i musklene fordi han er for lat til å trene ordentlig.

Anonymkode: 5f37f...6af

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Godt poeng. Det kunne f.eks. vært skrevet at det er en som er kraftig, men likevel sterk/trent - eller noe i den duren? 

Anonymkode: edc39...189

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja dette var bare rart. Kun trent armer da eller?  Men nei pappakropp har sånn mage , men ikke brystmuskler og de biceps og triceps.   

Anonymkode: 7d1fb...f4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fascinerende hvordan man skal endre premissene i spørsmålet. 
Alternativene var tykk eller tynn. Kun de to.

Ikke «mann med litt pondus» eller «noen kilo ekstra men ikke blautfeit». Og beinrangel? Er det nødvendig å omtale folk slik? 

Jeg velger tynn mann, hvis jeg MÅ velge mellom de TO alternativene. 

Anonymkode: f54fe...549

Det er da ikke å endre premisser, men å tydeliggjøre dem? Ts har ikke spesifisert hva som ligger i "tykk" eller "tynn". Derfor må man da også redegjøre for hva man svarer på. 

Hvis TS tenker sumobryter vs. ballerina blir det muligens feil hvis en som svarer "tykk" mener lett overvektig. 

Skrevet

Å legge seg inntil en mann som er så slank at hoftekammen hans stikker meg og jeg kan telle alle ribbeina hans, lite er mer turn off enn det for min del. 

Jeg vil at mannen skal være myk og varm, da er han ekstra god å kose med. 

Anonymkode: 4f396...c05

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er overvektig 

Anonymkode: 1a0ec...b11

Skrevet

Liker litt chubby, må være i god form - men liker litt kropp å ta i. Ikke noe tent på en spinkel mann

Anonymkode: 0c5a3...4b5

Skrevet

Erfaringsmessig er det få overvektige menn som henger med på mitt aktivitetsnivå og har tilsvarende livsstil. Derav ser jeg heller mot en tynn mann enn en overvektig. 

Anonymkode: fc54c...cdd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er da ikke å endre premisser, men å tydeliggjøre dem? Ts har ikke spesifisert hva som ligger i "tykk" eller "tynn". Derfor må man da også redegjøre for hva man svarer på. 

Hvis TS tenker sumobryter vs. ballerina blir det muligens feil hvis en som svarer "tykk" mener lett overvektig. 

Det er ikke så lett å lage en slik spørreundersøkelse slik at den tar høyde for alle mulige problemstillinger.

Men jeg tenkte i utgangspunktet på tykk som overvektig uten bulende muskler under fettet. Bamsemannskropp er vel den klart mest ettertraktede kroppsformen hos menn, hadde dette vært et alternativ ville det fått flest stemmer.

Så både tynn og tykk er i denne sammenhengen uten utpreget store muskler.

Anonymkode: 3c0dc...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig ikke så viktig. Er han for tynn, så får vi feite han opp litt, er han for tykk, så får vi slanke ham litt. 

Merk at jeg sier «for tynn/tykk». Noen kilo under eller over idelavekta kan vi leve med. Det har jeg selv også 😉

Anonymkode: 9a0ba...02d

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det ingen mann på meg om det er alternativene.

Jeg liker trente menn med muskler, ikke anabole steorider muskler men en mann. En tynn skrøpelig kar eller en tjukkas er ikke min greie, 

Anonymkode: c4b54...66a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig tykk, men er han over 50 år forsvinner hele stoltheten inn i bukfettet og i tillegg gjør alder og fedme prestasjonsevnen kraftig redusert. Så da må det bli en normalvektig mann neste gang likevel 

Anonymkode: f1c00...26c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ikke så lett å lage en slik spørreundersøkelse slik at den tar høyde for alle mulige problemstillinger.

Men jeg tenkte i utgangspunktet på tykk som overvektig uten bulende muskler under fettet. Bamsemannskropp er vel den klart mest ettertraktede kroppsformen hos menn, hadde dette vært et alternativ ville det fått flest stemmer.

Så både tynn og tykk er i denne sammenhengen uten utpreget store muskler.

Anonymkode: 3c0dc...b36

Bamsemann er ikke den mest ettertraktede. Det må være typ tømmerhogger eller litt slankere og med musklene. De fleste damer ønsker vel ikke bløte mager på menn, eller menn med større mage enn dem selv. Hjelpes , så mye mer testosteron menn har. Så mye lettere å bygge muskler for menn enn kvinner.   Men de som liker bamser er de muligens litt store selv? Så han på en måte må bli bamsetete forå være større.

Anonymkode: 7d1fb...f4c

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...