Gå til innhold

Andre damer som hater morgensex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Anonymkode: f2824...742

Ja! Nei, morgenånde og trøtt og så videre.. frister ikke.. ettermiddag eller kveld, derimot.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt man er forskjellig 😊

Jeg elsker morgensex, og det å bli vekket av kåt partner er for meg den deiligste måten å våkne på. Og jeg bryr meg heller ikke om vi har morgen ånde, ingen jeg har vært til sengs med har hatt så dårlig ånde at jeg ikke vil kline. Og jeg er var på dårlig ånde ellers så ikke vet jeg 😉

Men jeg tenker at det ene er like normalt som det andre å like, så må man finne ut hva som passer for sitt forhold slik at begge parter kan være fornøyde 😊

• Hjerte 3
Skrevet
Nikoletta skrev (6 timer siden):

Godt man er forskjellig 😊

Jeg elsker morgensex, og det å bli vekket av kåt partner er for meg den deiligste måten å våkne på. Og jeg bryr meg heller ikke om vi har morgen ånde, ingen jeg har vært til sengs med har hatt så dårlig ånde at jeg ikke vil kline. Og jeg er var på dårlig ånde ellers så ikke vet jeg 😉

Men jeg tenker at det ene er like normalt som det andre å like, så må man finne ut hva som passer for sitt forhold slik at begge parter kan være fornøyde 😊

Litt hvitløksånde fra lørdagens biff og rødvin er sexy🥰 Så det tenner meg litt ekstra👏
Jo jeg er enig med deg.. Alle må jo gjøre hva som er best for seg selv..
Men å rakke ned på andre..  synes jeg blir det samme som at politiet kommer inn soveromsdøra  og utbryter:
"Er dere helt gærn eller, dette er fullstendig ulovlig"😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 19.24):

Jeg er ikke superkeen for jeg har ofte guffe i øynene, dårlig ånde osv. 
Men jeg har ingenting imot at han har seg hvis jeg bare kan ligge på magen, eller vi kan ta det doggystyle, slippe å kline&kysse osv.

Jeg liker å bli "brukt" slik, det tenner meg. Men ikke nok til at jeg gidder å gi det overfladiske på båten av den grunn, haha.

Å bli vekket av at han piller på meg, klår på meg osv, syntes jeg er helt greit - elsker å bli wanted på den måten. 

Men som sagt, skal han ha effort fra min side, så må jeg ha våknet, vasket ansiktet, pusset tenner, dusjet etc - helt greit det :hoho:

Anonymkode: b21c0...733

Really? 

Anonymkode: ccd9a...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...