Gå til innhold

Andre damer som hater morgensex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for brukerforfølgelse og brukerdebatt. 

Christina82, mod

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker morgensex. Hun smaker helt nydelig selv om hun ikke er nydusjet. Får aldri nok av smaken.

Anonymkode: 0b90b...440

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det, hvis begge pusser tenna først. 

Anonymkode: 1eb05...277

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 9.32):

Om morgenen kan han jo ikke det. Han har aldri blitt sur etter sex på kvelden, selv om vi ikke har lagt oss til å sove etterpå, men i stedet gått på besøk/ut på kino/ ut å spise / satt oss og sett på tv f.eks etter sexen. Så han ble kun sur etter morgensex.

Anonymkode: 68177...79e

Men hvorfor blir han sur av det? Merkelig. Og om han blir sur sv det hvorfor vil han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2026 den 9.13):

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Anonymkode: f2824...742

Hater det ikke, men hadde nok sneket meg en tur i dusjen for å våkne litt først 😂☀️

Skrevet

Jeg elsker morgensex. Men jeg våkner alltid først, så jeg er nydusjet og har pusset tennene før jeg sniker meg opp i senga og vekker ham. Etterpå blir det mer dusj, en god frokost og vi føler oss småforelsket resten av dagen. Det blir ikke morgensex på hverdager, for da har begge andre forpliktelser, vi prioriterer dette, og jeg er oppe og i gang med dagen en time før ham.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker rolig og kosete morgensex. Min favoritt. Trenger ikke vaskes eller pusses tenner først for min del.

Anonymkode: c564d...283

Skrevet
Maleficenta skrev (På 3.8.2026 den 16.03):

Men hvorfor blir han sur av det? Merkelig. Og om han blir sur sv det hvorfor vil han?

Høres veldig sært ut. 

Men jeg er en som får energi og fokus etter sex, så hvis jeg hadde vært av typen som var morragretten, kansje jeg hadde fått energi og fokus til å være mer gretten?

Jeg elsker morgensex i den formen å bare våkne opp sakte sammen, og det mer er kroppslig kos enn terping på tyske preposisjoner. Men kona er ikke mentalt der om morgenen, så det får jeg bare være uten. Så det er et savn i relasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Går an å dusje og pusse tennene først da! Morgen trenger ikke bare være fem minutter etter man har våkna. 

Anonymkode: a70c0...c22

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det, og vi har det stort sett hver helg. Sjeldent i ukedagene, det blir litt for tidlig før jobb. 

Uansett, jeg er en tur på badet først, tisser, pusser tennene, og skvetter litt vann i ansiktet. Og så får jeg en kaffi på senga. Vi prater og koser gjerne litt først 🥰

Anonymkode: 3c305...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...