Gå til innhold

Andre damer som hater morgensex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

«Morgensex» er faktisk helt uinteressant. Vi har vært sammen i 24 år og sist vi hadde «Morgensex» er nok over 23 år siden, i forelskelsesfasen de første ukene.

Anonymkode: 929fb...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det.

Vi har sex uansett hvordan vi ser ut.

Anonymkode: 276d8...f55

• Liker 1
Skrevet (endret)
Langline skrev (7 timer siden):

Liker det veldig godt, også den fasen der jeg halvvåken kjenner lyst og han jeg ligger ved siden av har en hard en som er klar..

"Orgasmeloven" sier jatakk til halvvåken tilstand🥰👏
Når kroppen er i "dvale" er den mere mottakelig for nytelser, så "dvalen" gir nesten alltid orgasmegaranti..

Jeg har testet dette.. med svært nysgjærrige kaniner, men også kvinner som sliter med orgasmene. 
Ingen spesiell teknikk, minimale bevegelser, men masse andre ting som gjør kvinnen mere avslappet.
Pjusking på ryggen.. kyss i nakken og på siden av halsen.. ømme knadding av puppene.. I et godt samarebeid, kan vi lirke pikken forbi trusa og vel hjem i musa🥰 
Altså uten bruk av hendene våre, bare velvillig motjokk, og litt romsteringer med underlivet.
Så hele teknikken med "Orgasmeloven er å beroligge kvinnen, da oppnår hun største sjanse for orgasmer av nytelse..

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
Skrevet

Hater lukta av dårlig ånde, så nei takk.

Anonymkode: 62b2a...716

Skrevet

Jeg hater det intenst. Så det blir derfor aldri det. Jeg vil dusje og pusse tenner og gjerne spise først. Resten av døgnet fungerer bra. Vi må virkelig slutte og ha sex når vi ikke føler for det. Det gjelder begge veier. Hvis ikke mannen har lyst på sex så presser vel ikke vi damer på? Jeg blir ikke kåt hvis ikke mannen er kåt.

Anonymkode: 89cd4...718

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vekdig søvnig på morgenen, så da får han ikke noen energisk versjon av meg, men det går fint for begge to. Men et større problem er at jeg blir veldig søvnig etter orgasme. Så morgensex fungerer dårlig for meg hvis jeg skal noe viktig, eller noe jeg bør være godt våken for. Eventuelt må det bli sex uten at jeg kommer. 

Anonymkode: c738f...c2c

• Liker 1
Skrevet

Når jeg står opp, så er det primært en ting jeg er fokusert på, det er å få tisset. Etter det så vil jeg helst bare ta en dusj, pusse tennene osv. Etter det så kan jeg gjerne ha sex, men å ha sex i det man våkner opp, nei takk!

Skrevet

Den verste sexen 🙄 misliker det helt forferdelig mye. Gir det av og til, men hater det hele veien. 

Anonymkode: 9029b...c52

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg er ikke så glad i det, men mest pga dårlig ånde. Jeg liker å kysse. Gi meg et par minutter så er jeg med:) 

Anonymkode: e6860...095

Skrevet

Jeg vil ikke ha sex uten at noen av oss har pusset tennene først. Pysj på tennene og stålånde under sex gir meg nesten brekninger bare av å tenke på det. 

Hvorfor må menn på død og liv ha sex om morgenen, bare fordi de har morgenbrød? De føler liksom at det ikke må gå til spille, de må bruke den når den først står liksom? Den står jo uansett om man har lyst på sex eller ei når man våkner.

Anonymkode: cc671...7a3

Skrevet

Kjæresten min hater det, usikker på hvorfor. Men synd for henne egentlig, for presterer bedre i senga da, men det vet hun vel ingenting om 😅 

Anonymkode: 1af6d...16e

Skrevet

Det virker som mange skulle ha vært for tannlegen, fordi han fikser jo akkurat det🤔
Begrense sexlivet for ei tannlege regning? jo.. det er dyrt, men..
Hvorfor ikke bare nyte sexen uten tannpuss, så kan dere kysse og kline resten av dagen?

Skrevet

Liker bedre sex iløpet av dagen eller aller helst på kvelden da jeg pleier å være ganske trett og uopplagt på morgenen. Mannen min liker godt morgen sex og det skal han selvfølgelig få lov til men det blir kanskje ikke den mest spennende versjonen fordi jeg pleier å være ganske trett og mindre engasjert tidlig på morgenen 😂 Det er jo somregel små deilig likevel og etterpå så er det jo godt å bare ligge å kose litt. 

Kan jo av og til våkne av at han slikker meg og det liker jeg, så kan det av og til ende opp i sex hvor jeg gjerne er litt mer engasjert, selv på morgenen 😄

Så jeg vil ikke si at jeg hater det, men hvis han har lyst til å knulle meg tidlig på morgenen så får han nok ikke den mest engasjerte versjonen av meg 😄 men så blir det somregel litt deilig likevel etterhvert.

Anonymkode: 095b0...9ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Anonymkode: f2824...742

Jeg er ikke superkeen for jeg har ofte guffe i øynene, dårlig ånde osv. 
Men jeg har ingenting imot at han har seg hvis jeg bare kan ligge på magen, eller vi kan ta det doggystyle, slippe å kline&kysse osv.

Jeg liker å bli "brukt" slik, det tenner meg. Men ikke nok til at jeg gidder å gi det overfladiske på båten av den grunn, haha.

Å bli vekket av at han piller på meg, klår på meg osv, syntes jeg er helt greit - elsker å bli wanted på den måten. 

Men som sagt, skal han ha effort fra min side, så må jeg ha våknet, vasket ansiktet, pusset tenner, dusjet etc - helt greit det :hoho:

Anonymkode: b21c0...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Liker ikke. Om morningen vil jeg tisse,pusse tenner å legge meg i senga lese nyheter etc. No dick thank you🤣🤣

Anonymkode: 036bf...024

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke superkeen for jeg har ofte guffe i øynene, dårlig ånde osv. 
Men jeg har ingenting imot at han har seg hvis jeg bare kan ligge på magen, eller vi kan ta det doggystyle, slippe å kline&kysse osv.

Jeg liker å bli "brukt" slik, det tenner meg. Men ikke nok til at jeg gidder å gi det overfladiske på båten av den grunn, haha.

Å bli vekket av at han piller på meg, klår på meg osv, syntes jeg er helt greit - elsker å bli wanted på den måten. 

Men som sagt, skal han ha effort fra min side, så må jeg ha våknet, vasket ansiktet, pusset tenner, dusjet etc - helt greit det :hoho:

Anonymkode: b21c0...733

Ja, litt sånn er det med meg også. Hvis jeg kan snu ryggen til og stumpen ut så det bare er å trenge inn så er jeg med. Hvis jeg må gjøre en innsats om morgenen, så count me out. 

Hadde han kommet nydusjet og nybarbert inn til meg, så skulle jeg gjerne gjort litt mer.

Anonymkode: 7366f...49d

• Nyttig 1
Skrevet

Nå i ferien har morgensex vært det beste EVER. Litt vanskelig å få til når hverdagen starter igjen.. vi står opp til ulike tidspunkt. 
Men jeg er typen til å være klar bare han lar hendene gli over hoftene mine, så.. 🤤

Anonymkode: 52b97...cc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja! Nei, morgenånde og trøtt og så videre.. frister ikke.. ettermiddag eller kveld, derimot.. 

Skrevet

Godt man er forskjellig 😊

Jeg elsker morgensex, og det å bli vekket av kåt partner er for meg den deiligste måten å våkne på. Og jeg bryr meg heller ikke om vi har morgen ånde, ingen jeg har vært til sengs med har hatt så dårlig ånde at jeg ikke vil kline. Og jeg er var på dårlig ånde ellers så ikke vet jeg 😉

Men jeg tenker at det ene er like normalt som det andre å like, så må man finne ut hva som passer for sitt forhold slik at begge parter kan være fornøyde 😊

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
Nikoletta skrev (6 timer siden):

Godt man er forskjellig 😊

Jeg elsker morgensex, og det å bli vekket av kåt partner er for meg den deiligste måten å våkne på. Og jeg bryr meg heller ikke om vi har morgen ånde, ingen jeg har vært til sengs med har hatt så dårlig ånde at jeg ikke vil kline. Og jeg er var på dårlig ånde ellers så ikke vet jeg 😉

Men jeg tenker at det ene er like normalt som det andre å like, så må man finne ut hva som passer for sitt forhold slik at begge parter kan være fornøyde 😊

Litt hvitløksånde fra lørdagens biff og rødvin er sexy🥰 Så det tenner meg litt ekstra👏
Jo jeg er enig med deg.. Alle må jo gjøre hva som er best for seg selv..
Men å rakke ned på andre..  synes jeg blir det samme som at politiet kommer inn soveromsdøra  og utbryter:
"Er dere helt gærn eller, dette er fullstendig ulovlig"😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...