Gå til innhold

Andre damer som hater morgensex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Anonymkode: f2824...742

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙋🏼‍♀️

Mannen er a-menneske og liker det. Han får det av og til, men da blir det minimalt med innsats fra meg. 
Jeg legger heller inn mer innsats i sex på ettermiddag/kveld, så håper jeg han foretrekker det i lengden… 😄

Anonymkode: f2e87...d94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hater morgensex, men kjæresten min liker det og vil ha sex hver morgen. Jeg sliter med allergi og våkner med hovne øyne som renner og er ømme, samt dårlig ånde og ofte tung i hodet. Jeg klarer ikke å bli kåt. Har som regel sex siden han vil det, men trives ikke med det i det hele tatt pga det nevnte da jeg føler meg ekstremt lite opplagt og attraktiv. Andre som hater morgensex? 

Ja, jeg misliker det veldig, men gjør det av og til. Føler meg absolutt ikke fresh på morgenen liksom. 

Anonymkode: 7a25b...11e

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min sover et par timer etter at jeg har stått opp 😅 så her blir det ikke morgensex. Det vet mannen, så han maser sjeldent om det, og vet at han heller kan komme tilbake i 11-12 tiden.

Anonymkode: 10f48...338

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra det. Liker å våkne i mitt eget tempo. For min del er ettermiddag / kveld / tidlig natt tiden jeg liker å ha sex. Heldigvis har mannen min skjønt det. Han synes heller ikke det er så kjekt med sex når han merker at jeg ikke er så sugen. 

Anonymkode: 915d7...33f

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hatet det i årevis, ikke fordi jeg er uopplagt om morgenen, men fordi samboeren alltid av en eller annen grunn ble skikkelig dritsur etterpå om vi hadde sex om morgenen. Etter at jeg har sagt det til han en million ganger og nektet morgensex har han endelig skjerpet seg og greier holde seg i godt humør, så nå er morgensex ok, men fortsatt ikke min favoritt.

Anonymkode: 68177...79e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg misliker morgensex, vil bare stå opp når jeg først har våknet.

Det er svært sjelden et tema her i huset uansett, jeg er a-menneske å står opp i 6-7 tiden i helgene, mannen står gjerne opp rundt kl 12.

Anonymkode: 15e3c...050

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med ungdom og unge voksne i hus, så er det den beste tiden å ha sex på morgenen. Vi tar hva vi får her. 

Anonymkode: 80a9e...667

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hatet det i årevis, ikke fordi jeg er uopplagt om morgenen, men fordi samboeren alltid av en eller annen grunn ble skikkelig dritsur etterpå om vi hadde sex om morgenen. Etter at jeg har sagt det til han en million ganger og nektet morgensex har han endelig skjerpet seg og greier holde seg i godt humør, så nå er morgensex ok, men fortsatt ikke min favoritt.

Jøss, ble han sur etter sex, da er det bedre han snur seg og sovner tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså... Kjenner jeg blir oppgitt og opprørt her. Men her har du nevnt en hel mengde med grunner til hvorfor du ikke vil ha sex på morningen, men har det som regel pga kjæresten liker det.

Hva med å si NEI, jeg liker det ikke? Eller du skriver faktisk du hater sex om morningen, så slutt med det. Stå litt opp for deg selv.

Anonymkode: 5a762...e0f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (1 minutt siden):

Jøss, ble han sur etter sex, da er det bedre han snur seg og sovner tenker jeg.

Om morgenen kan han jo ikke det. Han har aldri blitt sur etter sex på kvelden, selv om vi ikke har lagt oss til å sove etterpå, men i stedet gått på besøk/ut på kino/ ut å spise / satt oss og sett på tv f.eks etter sexen. Så han ble kun sur etter morgensex.

AnonymBruker
Skrevet

Why why why er mange mennesker så selvutslettende😏

Anonymkode: bdc02...57e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgensex er den beste sexen pga at vi da har høyere testosteronnivå, men jeg må være noenlunde uthvilt

Anonymkode: f3c5e...14e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om morgenen kan han jo ikke det. Han har aldri blitt sur etter sex på kvelden, selv om vi ikke har lagt oss til å sove etterpå, men i stedet gått på besøk/ut på kino/ ut å spise / satt oss og sett på tv f.eks etter sexen. Så han ble kun sur etter morgensex.

Neida, tenkte at da var det bedre med kveldssex, da kan han snu seg, men ser at det er litt sånn morragretten forsterker.

Skrevet

Liker det det. Men det trenger ikke å være hver morgen. 

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg vil ikke."

Anonymkode: 28fbd...a07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker sex morgen,dag og kveld! 

Men forstår at du ikke liker det. Da må dere finne noe som fungerer bedre for dere. Å tvinge seg til sex pga partner vil hver morgen vil ødelegge for dere i lengden! Snakk sammen :)

Anonymkode: 56859...9f5

Skrevet

Liker det veldig godt, også den fasen der jeg halvvåken kjenner lyst og han jeg ligger ved siden av har en hard en som er klar..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er veldig trøtt på morgenen og bruker lang tid på å få kroppen og hodet "med", så absolutt ikke. Jeg er ganske varm på natten OG jeg har fet hud, så føler meg generelt ganske heslig frem til jeg får tatt en kjapp dusj og vasket ansiktet. Pluss jeg blir ikke spesielt tent av å få morgenånde i trynet (og tenker min egen ikke heller er noe særlig!). 

Anonymkode: af71c...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kone hater også morgensex. Men dessverre er det den eneste tiden på døgnet der det er garantert at pikken står. Så hun lar meg hjøre det jeg trenger på morgen, til gjengjeld gjør jeg en innsats for henne på kvelden selv om jeg ikke er kåt.

Anonymkode: 908ec...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...