AnonymBruker Skrevet 5. september #81 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 23.57): Elsker at elbilene har røsket skikkelig opp i bilmarkedet. Etter mange tiår med grå og møkk kjedelige biler fra fossilmafiaen i europa og Japan så er det endelig massevis av spennende biler ute på veien. Hvis mann 50 blir sur for at jeg kjører rundt i et rosa "romskip" på veien så kan jeg leve godt med det 😆 Anonymkode: 04352...354 At du liker rosa romskip er jo greit. Da syntes du sikkert Barbie biler var stilig også. Moderne biler mangler personlighet, linjeføring, eleganse, alle er like og man må se logoen for å skjønne bilmerket bak. Og, bilene på veien har aldri noen gang vært mer grå og møkk kjedelige enn nå. Man ser knapt en bil med farge. Årsaken er visstnok at alle i dag leaser og dermed er det eneste viktige antatt salgsverdi ved tre års alder. Alle sikter trygt inn på kommunegrå/ kommunesvart/ kommunesølv mus. Man må se hvilken som blinker med lysene for å finne igjen bilen sin i ett hav av intetsigende grått på parkeringsplassene. Tror ikke bilparken har vært så stusselig noen gang de siste tiårene, som nå. Anonymkode: 6fd11...055 2
AnonymBruker Skrevet 5. september #82 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): At du liker rosa romskip er jo greit. Da syntes du sikkert Barbie biler var stilig også. Moderne biler mangler personlighet, linjeføring, eleganse, alle er like og man må se logoen for å skjønne bilmerket bak. Og, bilene på veien har aldri noen gang vært mer grå og møkk kjedelige enn nå. Man ser knapt en bil med farge. Årsaken er visstnok at alle i dag leaser og dermed er det eneste viktige antatt salgsverdi ved tre års alder. Alle sikter trygt inn på kommunegrå/ kommunesvart/ kommunesølv mus. Man må se hvilken som blinker med lysene for å finne igjen bilen sin i ett hav av intetsigende grått på parkeringsplassene. Tror ikke bilparken har vært så stusselig noen gang de siste tiårene, som nå. Anonymkode: 6fd11...055 Biler med sjel og grom motorlyd var slutt på begynnelsen av 90 tallet. Anonymkode: 1f334...208 1
-jk- Skrevet 5. september #83 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): At du liker rosa romskip er jo greit. Da syntes du sikkert Barbie biler var stilig også. Moderne biler mangler personlighet, linjeføring, eleganse, alle er like og man må se logoen for å skjønne bilmerket bak. Og, bilene på veien har aldri noen gang vært mer grå og møkk kjedelige enn nå. Man ser knapt en bil med farge. Årsaken er visstnok at alle i dag leaser og dermed er det eneste viktige antatt salgsverdi ved tre års alder. Alle sikter trygt inn på kommunegrå/ kommunesvart/ kommunesølv mus. Man må se hvilken som blinker med lysene for å finne igjen bilen sin i ett hav av intetsigende grått på parkeringsplassene. Tror ikke bilparken har vært så stusselig noen gang de siste tiårene, som nå. Anonymkode: 6fd11...055 Jeg kjenner ingen som leaser bil, tror ikke det er så veldig vanlig. Min far har blå Model, ene svogeren har rød Enyaq og min Model Y er knall gul
AnonymBruker Skrevet 5. september #84 Skrevet 5. september Mardina skrev (På 16.8.2026 den 20.36): Designerene som laget den skulle hatt sparken 😂 Skjønner godt at du ikke likte den 😂 Takk for forståelsen. Det mest irriterende var dog all plingingen det ikke gikk an å skru av. Fy faen. Jeg vil heller GÅ enn å kjøre den igjen. Anonymkode: c4d9b...b96
AnonymBruker Skrevet 6. september #85 Skrevet 6. september Den derre tesla bilen truck ettellerannet. Anonymkode: f07e7...1fe
AnonymBruker Skrevet 6. september #86 Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Biler med sjel og grom motorlyd var slutt på begynnelsen av 90 tallet. Anonymkode: 1f334...208 Har sikra meg to stk. 91- modeller. MED grom lyd. Anonymkode: 1f334...208
Margit777 Skrevet 6. september #87 Skrevet 6. september (endret) AnonymBruker skrev (På 31.7.2026 den 6.45): Den Per Ivar kjører i Neste Sommer. Aner ikke hva den heter, men den er SCTHØGG. Anonymkode: c4d9b...b96 Alle bilene de kjører er stygge 😄 Sier til samboer hvordan klarer de gang på gang og toppe den forrige stygge bilen 😄😄 Endret 6. september av Margit777
Margit777 Skrevet 6. september #88 Skrevet 6. september (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Den derre tesla bilen truck ettellerannet. Anonymkode: f07e7...1fe Cybertruck. Har sett 3 stk i Norge 😁 Endret 6. september av Margit777
AnonymBruker Skrevet 6. september #89 Skrevet 6. september Skjønner ikke hva det er med BMW og inspirasjon fra dyreriket. iX ser ut som en kanin med lange, spisse fortenner. iX3 ser ut som et grisetryne. Anonymkode: 7272a...87b
Margit777 Skrevet 6. september #90 Skrevet 6. september (endret) Fiat Ser ut som ei dame i trang tights der fettet buler over kanten på buksa. Endret 6. september av Margit777 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå