Gå til innhold

Styggeste moderne bil?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert riktig, men jeg tenkte utvendig da.

Anonymkode: 1f334...208

Bz4x er også stygg utvendig 😆

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.0f93a2e0a55995385e99aa890ebd6234.png

Så en utrolig stygg bil på vei til butikken i dag; Hyundai Ioniq 9. Bakenden ser ut som en hengerumpe.  

Anonymkode: eb6fc...9eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så en utrolig stygg bil på vei til butikken i dag; Hyundai Ioniq 9. Bakenden ser ut som en hengerumpe.  

Haha, alltid overasket at folk kan ha så ulik smak! Jeg synes den er helt fantastisk. Volvo ES90 skulle ha sett slik ut, men svenskene holdt heller fast ved et 15 år gammelt design. 

AnonymBruker
Skrevet

Denza D9. Kjenner pengene brenner i lomma.. 

330993.webp?imageId=330993&x=0.13&y=11.1

Anonymkode: 03d43...e90

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (På 13.8.2026 den 15.05):

Da har du ikke sett Toyota Bz4x innvendig. Den er om mulig enda styggere 😝 

Jeg fikk denne som lånebil noen dager og makan til møkkabil har jeg aldri kjørt. 

Og! Alt interiøret var så blankt, så fikk jo sol-refleksjon NEDENFRA. Helt umulig å kjøre. 

BZ4x er en bil for dem som hater å kjøre bil og vil hate det enda mer. 

Anonymkode: c4d9b...b96

Skrevet
Eva-Lena skrev (På 31.7.2026 den 7.12):

Tesla Cybertruck er den desidert styggeste bilen jeg vet om. Er faktisk en som eier sånn bil her jeg bor. Neste er Hongqi. Hver gang jeg ser de bilene, så sier jeg til meg selv: Fy faen, så stygg bil 😂

IMG_8380.jpeg

Jeg ELSKER de bilene, de minner meg om Blade Runner.

Har ei venninne som er facebook g youtube ekspert på usa politikk. "Nei du skjønner jeg hater de for de minner meg om Elon Musk.." hørtes ut som hun snakket om en gammel eks. Jeg bryr meg ikke om omstendigheter, jeg liker den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2026 den 13.39):

De bør bare gå tilbake til 740.

Skrevet
Vaermina skrev (23 minutter siden):

Jeg ELSKER de bilene, de minner meg om Blade Runner.

Har ei venninne som er facebook g youtube ekspert på usa politikk. "Nei du skjønner jeg hater de for de minner meg om Elon Musk.." hørtes ut som hun snakket om en gammel eks. Jeg bryr meg ikke om omstendigheter, jeg liker den.

Jeg er glad smaken er forskjellig og utvalget er større en akkurat denne bilen 😂 Spiller ingen rolle for meg at Elon Musk er hjernen bak denne bilen, stygg er den uansett.

Skrevet
Commander skrev (På 10.8.2026 den 11.31):

BMW sliter litt med å fornye seg på design fronten, BMW må ha to "nyrer i midten, flankert av doble runde front lykter. Det er ikke noe man kan tulle med. En Porsche 911 skal ha hekkmotor og Harley Davidson må ha V2 motor med 45 grader mellom sylinderne. Noe her i verden er så innarbeidet det å endre på det er helt utenkelig.

Så BMW må være kreative innenfor de gitt naturlovene. Og da blir det diskusjoner.

BMW fronts

The Evolution of BMW's EV Grille! Which one looks the best?

iX er pen foran😎

Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg er glad smaken er forskjellig og utvalget er større en akkurat denne bilen 😂 Spiller ingen rolle for meg at Elon Musk er hjernen bak denne bilen, stygg er den uansett.

Det er lov å mene det altså 🤗 så lenge du synes den er stygg fordi den bare er det for deg!

Jeg savner de gode gamle dagene da bilene var kantete 💔

AnonymBruker
Skrevet

Visse Toyota, Kia og Hyundai er mindre pene.

Anonymkode: 032f0...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk denne som lånebil noen dager og makan til møkkabil har jeg aldri kjørt. 

Og! Alt interiøret var så blankt, så fikk jo sol-refleksjon NEDENFRA. Helt umulig å kjøre. 

BZ4x er en bil for dem som hater å kjøre bil og vil hate det enda mer. 

Anonymkode: c4d9b...b96

Designerene som laget den skulle hatt sparken 😂

Skjønner godt at du ikke likte den 😂

Skrevet
Vaermina skrev (3 timer siden):

Det er lov å mene det altså 🤗 så lenge du synes den er stygg fordi den bare er det for deg!

Jeg savner de gode gamle dagene da bilene var kantete 💔

Da snakker om veldig gamle dager. Kantete ford granada/taunus ble erstattet med Ford Sierra tidlig på 80 tallet. Sierra var blant de aller første normale biler med avrundede former.

Skrevet
Commander skrev (9 minutter siden):

Da snakker om veldig gamle dager. Kantete ford granada/taunus ble erstattet med Ford Sierra tidlig på 80 tallet. Sierra var blant de aller første normale biler med avrundede former.

1988 😍

image.thumb.jpeg.ce7b47958b775659b4c65fa9baf5fb1d.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (7 timer siden):

1988 😍

image.thumb.jpeg.ce7b47958b775659b4c65fa9baf5fb1d.jpeg

Denne kom ut i '82.

Anonymkode: 2e1b4...2c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne kom ut i '82.

"Denne kom ut i 1982 🤓🤓🤓" ja, '82modellen gjorde det, dette er '88 modellen som kom ut i 1988. De laget dem fram til 1990. Hadde jeg postet 1982 modellen hadde det fortsatt vært en 80talls bil, og det er fortsatt ikke så "veldig gamle dager" som vi diskuterer her.

Forstod ikke poenget med kveruleringen, skulle jeg postet bilde av den første modellen, eller legge ved korrekt informasjon på bildet jeg i farta la ut?

Veldig game lager for meg starter uansett ikke før 70tallet, så jeg står ved mitt utsagn 😅 elsker kantete biler fra 80tallet.

AnonymBruker
Skrevet
Vaermina skrev (3 timer siden):

"Denne kom ut i 1982 🤓🤓🤓" ja, '82modellen gjorde det, dette er '88 modellen som kom ut i 1988. De laget dem fram til 1990. Hadde jeg postet 1982 modellen hadde det fortsatt vært en 80talls bil, og det er fortsatt ikke så "veldig gamle dager" som vi diskuterer her.

Forstod ikke poenget med kveruleringen, skulle jeg postet bilde av den første modellen, eller legge ved korrekt informasjon på bildet jeg i farta la ut?

Veldig game lager for meg starter uansett ikke før 70tallet, så jeg står ved mitt utsagn 😅 elsker kantete biler fra 80tallet.

Haha, kverulering, javel. Du får ha din egen definisjon av virkeligheten, ingen bryr seg. Men spørsmålet er "styggeste moderne bil" og om du da går til et 44 år gammelt bildesign med for lengst forbigått driftsteknologi, vil det være vanskelig å anse dette som "moderne".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...