Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke hvorfor man går for folk med dårlig oppførsel uansett, om de så er kjekke eller mindre pene...

Anonymkode: ff442...049

Det gjør ikke de fleste. Det her var kun for å få frem at elendig oppførsel på apper ikke er for de kjekke. At veldig mange mindre pene menn holder på sånn, altså de selger seg ikke ut på apper hverken med oppførsel eller utseende. Så det er faktisk ikke masse bra valg ang menn i den restekassa som datingapper er. 

Anonymkode: 76d66...b2d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjør ikke de fleste. Det her var kun for å få frem at elendig oppførsel på apper ikke er for de kjekke. At veldig mange mindre pene menn holder på sånn, altså de selger seg ikke ut på apper hverken med oppførsel eller utseende. Så det er faktisk ikke masse bra valg ang menn i den restekassa som datingapper er. 

Anonymkode: 76d66...b2d

Da får man prøve å lete litt blant de som kanskje ikke er mest høylytte på slike apper da. I min erfaring er det en viss sammenheng mellom et for stort oppmerksomhetsbehov og det å være ubehøvlet.

Anonymkode: ff442...049

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen

Anonymkode: cf7af...a53

Et tilbakevendende problem. Kvinner er usedvanlig dårlig til å velge menn. De velger ut fra følelser, da helst de som gir "tirring" i magen på første møte. Deres dypeste og våteste fantasi dyr med mannskropper, som okser, varulver, bjørner, drager etc,

Endret av Gratis
  • Liker 1
Skrevet

Jeg dater både kvinner og menn, og det er litt ymse på begge sider av gjerdet…..

Menn kan være litt klumsete men egentlig skvære for det meste.

Eneste jeg har truffet som virkelig slet med selvregulering av følelser er en kvinne.

Siden jeg ikke har datet et representativt utvalg av befolkningen skal jeg være forsiktig med å trekke konklusjoner.

Det bør alle være.

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (4 timer siden):

Et tilbakevendende problem. Kvinner er usedvanlig dårlig til å velge menn. De velger ut fra følelser, da helst de som gir "tirring" i magen på første møte. Deres dypeste og våteste fantasi dyr med mannskropper, som okser, varulver, bjørner, drager etc,

Velger vi etter hvem vi blir betatt av? 😲😅

Er ikke det liksom poenget? Det med dyr er fantasy gjengen, ikke ekte forhold til dating. Bare rar bdsm i bok verdenen som trend. Klikk og like husk. Folk blir med på rare ting fordi de også liker å være en gruppe folk som liker en ting sammen, som fotball. Bare at det i istedenfor ble denne usjarmerende i min mening, mannen som er magisk og mektig, mens hun er så utvalgt og egentlig mektigere, men bare er nødt til å bli skadd foran alle for kongeriket sin del. 

Men jeg liker en mystisk mann ja, bare at det er jo kun preferert vibe for min del. Det viktigste er at han må være fin som person og være trygg og fornuftig. Så må det være forelskelse for begge parter.

Anonymkode: fc641...c3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2026 den 12.46):

Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen

Anonymkode: cf7af...a53

Er vel sikkert en slik en jeg da, selv om jeg ikke tror det.

Får i allefall masse likes og oppmerksomhet. Forstår ikke hva mange klager på. Noen gode bilder og utfyllende tekst gjør ingen skade.

Finnes mye rart blandt kvinnene også, men flertallet er ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
Illuminatum skrev (40 minutter siden):

Er vel sikkert en slik en jeg da, selv om jeg ikke tror det.

Får i allefall masse likes og oppmerksomhet. Forstår ikke hva mange klager på. Noen gode bilder og utfyllende tekst gjør ingen skade.

Finnes mye rart blandt kvinnene også, men flertallet er ikke det.

Så fremt du ikke sender dick picks uten at noen vil ha det, starter samtaler med anal, later som at du bestiller sex fra en prostituert, er ufin om du blir avvist og kjefter etter å ikke ha fått svar på en halv time. Lurer damer for sex vel vitende av at de møter deg i håp om romanse, å du vet det ikke blir mer og uansett har sex med henne, så er du ikke en av dem. 

Anonymkode: fc641...c3e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...