AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Har dere noen gang involvert dere med menn på datingmarkedet som har vist en total følelsesmessig umodenhet og ufin adferd? Jeg tenker på situasjoner der man møter noen som mangler helt grunnleggende verktøy til å håndtere følelser, konflikter eller ansvar som en voksen person. De kan være veldig frekke, direkte, og uforskammet. Og det kan påvirke selvtilliten hvis man gir av seg selv til denne typen. Man skulle jo tro at voksne folk i dating kan være vennlige og vise respekt, men det fins en del som ikke gjør. Det er min erfaring på disse appene. Det fins også de som er greie selvsagt. Anonymkode: 93e68...c6a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Ja, overraskende mange. Også godt voksne Anonymkode: e240e...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Med tanke på alt som skjer i verden, så kreves det at mange ikke er hjemme i topplokket. De syke tingene drives ikke frem av seg selv. Det er trist. Anonymkode: fc641...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden De finnes vel overalt. Anonymkode: 2fc60...670 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Ja verste er de 40 og 50+ Anonymkode: d0a97...f6d 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja verste er de 40 og 50+ Anonymkode: d0a97...f6d Enig. Jeg er nesten 50 år. Jeg ser forskjellen fra da jeg var singel i 30 årene. Da var det noen oppegående menn der og. Men nå er det en rekke umodne useriøse menn igjen. En del av det sier rett ut at de har et forhold, men vil ha det gøy på si. En del som sier de er singel virker ikke singel i det hele tatt, og oppfører seg som om de vil kun ha et sextreff. Og de få som virker seriøs har ofte tung bagasje med seg. Anonymkode: 93e68...c6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå