AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Har dere noen gang involvert dere med menn på datingmarkedet som har vist en total følelsesmessig umodenhet og ufin adferd? Jeg tenker på situasjoner der man møter noen som mangler helt grunnleggende verktøy til å håndtere følelser, konflikter eller ansvar som en voksen person. De kan være veldig frekke, direkte, og uforskammet. Og det kan påvirke selvtilliten hvis man gir av seg selv til denne typen. Man skulle jo tro at voksne folk i dating kan være vennlige og vise respekt, men det fins en del som ikke gjør. Det er min erfaring på disse appene. Det fins også de som er greie selvsagt. Anonymkode: 93e68...c6a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Ja, overraskende mange. Også godt voksne Anonymkode: e240e...9b1 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Med tanke på alt som skjer i verden, så kreves det at mange ikke er hjemme i topplokket. De syke tingene drives ikke frem av seg selv. Det er trist. Anonymkode: fc641...c3e 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Ja verste er de 40 og 50+ Anonymkode: d0a97...f6d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja verste er de 40 og 50+ Anonymkode: d0a97...f6d Enig. Jeg er nesten 50 år. Jeg ser forskjellen fra da jeg var singel i 30 årene. Da var det noen oppegående menn der og. Men nå er det en rekke umodne useriøse menn igjen. En del av det sier rett ut at de har et forhold, men vil ha det gøy på si. En del som sier de er singel virker ikke singel i det hele tatt, og oppfører seg som om de vil kun ha et sextreff. Og de få som virker seriøs har ofte tung bagasje med seg. Anonymkode: 93e68...c6a 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli En ting jeg har lært er at alder gjenspeiler ikke alltid modenhet - det gjelder forsåvidt for begge kjønn. Jeg har datet både 9 år yngre og 9 år eldre enn meg og den som jeg har opplevd var mest moden var han som var vesentlig yngre enn meg, som jeg er med til den dag i dag. Han er i 20 årene og jeg i 30. Det eneste man kan merke er noe mangel erfaring og at de er litt usikker/utrygg i enkelte situasjoner. Men han er åpen og ærlig om det og hva han føler. Der har vi nøkkelen, for veldig mange menn uavhengig av alder er ofte drevet av ego. Full i usikkerhet, men de skal på død og liv aldri innrømme det. De som rakker deg ned, manipulerer og utnytter folk for de er selv sårbare og ikke kan erkjenne det er verste sort. Det myldrer av de blant menn i ALLE aldre. Og når jeg ser på venninnene mine som dater både 15-20 år eldre, menn opp mot 50 som leker med følelser, bruker folk og strippet for empati... Maaange menn, men ikke alle. Jeg tror at menn i byene vs bygd også er litt forskjell på mtp verdier og holdninger. Er ikke like mye bruk/kast mentalitet på bygda og folk som har litt andre verdier enn å se bra ut på instagram og hvilke neste outfit de skal gå med. Anonymkode: 4e4c2...267
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Nå er det ikke sånn at dating apper utelukkende inneholder bare det du er ute etter. Det er en miks av mennesker i alle varianter. Anonymkode: 6548c...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 Oj bitter for at du ikke blir valgt på dating apper mann? 😅 Anonymkode: d7f2a...475 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 Zzzzz Anonymkode: c506b...b9b 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Oj bitter for at du ikke blir valgt på dating apper mann? 😅 Anonymkode: d7f2a...475 Jeg er gift Anonymkode: cf7af...a53
AnonymBruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 De må endre profilene sine. Trenger ikke være noe kjempe store greier, bare noe som vekker mer interesse. Tenk fargene på profilen. Det er veldig anonymt der inne, utsender trekker ikke engang oppmerksomheten din på så korte sekunder som man sveiper. Man må ha en profil verdt å stoppe for, som samtidig gjenspeiler dem. Ellers må du å huske damer får mange match fort. Noen menn rekker aldri bli vist engang, før damer har alternativer. Det at menn sier ja til så mange gir damer nok å se gjennom, det kan bli for mye. De trenger heller ikke betale for, for å se egne likes. Noen menn er logistisk usynlige der inne. Anonymkode: fc641...c3e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har dere noen gang involvert dere med menn på datingmarkedet som har vist en total følelsesmessig umodenhet og ufin adferd? Jeg tenker på situasjoner der man møter noen som mangler helt grunnleggende verktøy til å håndtere følelser, konflikter eller ansvar som en voksen person. De kan være veldig frekke, direkte, og uforskammet. Og det kan påvirke selvtilliten hvis man gir av seg selv til denne typen. Man skulle jo tro at voksne folk i dating kan være vennlige og vise respekt, men det fins en del som ikke gjør. Det er min erfaring på disse appene. Det fins også de som er greie selvsagt. Anonymkode: 93e68...c6a høres ut som du vil at menn skal oppføre seg som kvinner med å være følsom og krenka 247. Menn er mer direkte enn kvinner og begynner heller ikke å grine eller å bli krenka av alt verdens mulig. Anonymkode: db92b...e28
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 Alle går ikke etter de samme, det vet du også. Kvinner har veldig forskjellig smak, det nettopp derfor du er gift... De som ikke får noen likes, får ikke det fordi dem har for dårlige profiler. Så enkelt. Håper det hjelper. Anonymkode: fd95d...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli Har aldri vært på app og liket noen og møtt noen. Men har aktivert og deaktivert og tittet inn for underholdningens skyld i nå 5 år. To ganger i året. De samme menn er der hver gang, altså i 5 år. Samme bilde, samme tekst…… ja menn trenger hjelp på apper. Håpløse. Og de samme er eksempelvis 40 og søker etter damer 18-35. 50 og søkets damer 25-38 ol. Hehe delulu og for alltid single. Og ja disse blir nok surere og frekkere mot kvinner over tid . Men de skjønner jo ikke de ødelegger for seg selv. Damer vil ikke ha menn som helt åpenbart er mindre begavet. Anonymkode: 76d66...b2d 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem er disse slemme mennene på datingapper som dere sutrer sånn over?? Menn jeg kjenner som er på appene får mer eller mindre aldri likes eller oppmerksomhet, er det kun utseende dere går etter? Alle skal ha de samme mennene, også helt uavhengig av eget utseende... Jeg får denne uendelige sutringa i vrangstrupen Anonymkode: cf7af...a53 Så man skal bare la være å prate om dette fordi noen menn synes det er sånn trøttende sutring? Er det fordi man skal overse det som en slags sjarmerende umodenhet, uskyldige guttestreker, for «sånn er jo bare menn»-holdning? Hvorfor bagatellisere dårlig oppførsel? Er det slik at kvinner skal tåle at menn er slik? Flere av mine single venninner som har fått nok av apper. De har møtt menn der som har vært skikkelig stygge og ufine. Dette har heller ikke vært kjekkaser som du visst mener alle kvinner kun trakter etter. Stygge og nedsettende kommentarer om utseende, latterliggjøring og ikke minst rett på griseprat og dickpicks. Det at der er færre enn en tredjedel kvinner på de fleste slike apper forteller vel også sitt. Disse ufine og umodne mennene ødelegger jo for de bra mennene også, de jager vekk flere kvinner der. Det er vel bra for alle at det reageres på dårlig og umoden oppførsel. Anonymkode: d28fc...92b 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så man skal bare la være å prate om dette fordi noen menn synes det er sånn trøttende sutring? Er det fordi man skal overse det som en slags sjarmerende umodenhet, uskyldige guttestreker, for «sånn er jo bare menn»-holdning? Hvorfor bagatellisere dårlig oppførsel? Er det slik at kvinner skal tåle at menn er slik? Flere av mine single venninner som har fått nok av apper. De har møtt menn der som har vært skikkelig stygge og ufine. Dette har heller ikke vært kjekkaser som du visst mener alle kvinner kun trakter etter. Stygge og nedsettende kommentarer om utseende, latterliggjøring og ikke minst rett på griseprat og dickpicks. Det at der er færre enn en tredjedel kvinner på de fleste slike apper forteller vel også sitt. Disse ufine og umodne mennene ødelegger jo for de bra mennene også, de jager vekk flere kvinner der. Det er vel bra for alle at det reageres på dårlig og umoden oppførsel. Anonymkode: d28fc...92b Samme har jeg hørt at mine venninner. Og ja de er ikke akkurat kjekke de som holder på sånn hehe Anonymkode: 76d66...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli Ta litt ansvar selv og ta bedre valg. Anonymkode: 80912...de2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta litt ansvar selv og ta bedre valg. Anonymkode: 80912...de2 Valget mange kvinner med dårlige erfaringer fra apper tar jo ansvar der. Det sies at det feks på Tinder er 84% mannlige brukere. Anonymkode: d28fc...92b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå