Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Realiteten er jo at det er en liten andel av mennene som får all oppmerksomheten fra damene der, dette er jo ikke noe å diskutere? Det er jo sånn det er, og ja de mennene er naturligvis de kjekkeste. Selv om alle sier de er så stygge, da er tydeligvis vanlige menn kjempestygge.

At man ikke ser en sammenheng her er uforståelig for meg. Alle skal ha en av disse få mennene.

Anonymkode: cf7af...a53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Realiteten er jo at det er en liten andel av mennene som får all oppmerksomheten fra damene der, dette er jo ikke noe å diskutere? Det er jo sånn det er, og ja de mennene er naturligvis de kjekkeste. Selv om alle sier de er så stygge, da er tydeligvis vanlige menn kjempestygge.

At man ikke ser en sammenheng her er uforståelig for meg. Alle skal ha en av disse få mennene.

Slik menn også ønsker et pent utseende på dama. Helt naturlig og helt greit med valgfrihet.

Anonymkode: 76d66...b2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke det som er realiteten nei. Realiteten er at verden er et clauster fu*k av mange syke ting også utenfor apper.

Men verden er fin også ja 🌸☺️🌅 Så dere ikke tror jeg er kun negativ. Jeg er realist. Å glad i koselige ting. 

Mennene som var helt på bærtur og kjempe ekle mot meg hadde jeg ALDRI i mitt liv sveipet på. Aldri. Kjekkhet avgjør ikke hjernen.

Anonymkode: fc641...c3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slik menn også ønsker et pent utseende på dama. Helt naturlig og helt greit med valgfrihet.

Akkurat, og da får jo ikke "alle andre damer" tilbud om forhold med dem, kun tilbud om sex. Så jeg skjønner ikke hvorfor alle blir så overrasket og forferdet over dette. Eller tenker damer på tinder at disse mennene skal ha et harem slik at alle får forhold?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat, og da får jo ikke "alle andre damer" tilbud om forhold med dem, kun tilbud om sex. Så jeg skjønner ikke hvorfor alle blir så overrasket og forferdet over dette. Eller tenker damer på tinder at disse mennene skal ha et harem slik at alle får forhold?

På tinder er det snart kun menn igjen så neida. Kvinner skjønner dette de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På tinder er det snart kun menn igjen så neida. Kvinner skjønner dette de.

Jeg tror og de fleste kvinner skjønner at de ikke har sjans på en slik mann.

Så dette handler ikke om kvinner flest egentlig, men slike som ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

høres ut som du vil at menn skal oppføre seg som kvinner med å være følsom og krenka 247. Menn er mer direkte enn kvinner og begynner heller ikke å grine eller å bli krenka av alt verdens mulig.

Anonymkode: db92b...e28

Tydeligvis så gjør menn dette. Alltid noe sutring om kvinners røde flagg, at de ikke er høye nok, ikke pene nok, at kvinner går etter de samme mennene, bla bla bla... - hva med å prøve å endre personlighet, sånn at noen kvinner faktisk får lyst til å bli sammen med en.

Anonymkode: 12cf9...88d

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror og de fleste kvinner skjønner at de ikke har sjans på en slik mann.

Så dette handler ikke om kvinner flest egentlig, men slike som ts

Men hvorfor er det da alltid kvinners feil her på KG? De som skal slutte å sutre over umodne menn, de som sikter for høyt,  de som skal ta ansvar, og det nedsettende, «slike som ts».
Oppegående menn og det er heldigvis de fleste menn jeg kjenner blir jo lynforbanna når de hører om slik dårlig oppførsel fra andre menn. De sparer ikke på kruttet over slike jævla umodne idioter.
Men her er det først og fremst det at kvinnene ikke gir nok menn på appene  likes. Det at kvinner forsvinner fra appene og hvorfor, er visst ikke nøye å diskutere virker det som. 

Anonymkode: d28fc...92b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mennene later som de er ute etter forhold og spiller aktivt på at det kan se ut som at det er sjanse for mer. Ellers har de da ikke fått all den sexen. Kvinner flest vil ikke ha en  kynisk sex mann. 

Hørt om hvit løgn før? Gjett hva…. Det brukes i praksis også! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hvorfor er det da alltid kvinners feil her på KG? De som skal slutte å sutre over umodne menn, de som sikter for høyt,  de som skal ta ansvar, og det nedsettende, «slike som ts».
Oppegående menn og det er heldigvis de fleste menn jeg kjenner blir jo lynforbanna når de hører om slik dårlig oppførsel fra andre menn. De sparer ikke på kruttet over slike jævla umodne idioter.
Men her er det først og fremst det at kvinnene ikke gir nok menn på appene  likes. Det at kvinner forsvinner fra appene og hvorfor, er visst ikke nøye å diskutere virker det som. 

Jeg tror det er en blanding as sexisme og at noen folk ikke forstår å sette seg inn i andre sine situasjoner.

Det er generelt mye rart her inne. Noen kan ha brukket lår beinet å noen har sikkert enda hatt det i seg å trykke dem ned ytterligere enn å bare oppføre seg som folk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror det er en blanding as sexisme og at noen folk ikke forstår å sette seg inn i andre sine situasjoner.

Det er generelt mye rart her inne. Noen kan ha brukket lår beinet å noen har sikkert enda hatt det i seg å trykke dem ned ytterligere enn å bare oppføre seg som folk. 

Jeg tror også at noen menn tenker at kvinner har det så mye lettere. At kvinner kan velge fra øverste hylle. At vi har enkel tilgang på sex. Noe som er en våt drøm for enkelte menn. Noe de ønsker. De tenker vel at kvinner er like i ønskene som menn der, og blir bitre fordi de ikke har like lett tilgang. 

Vi er ikke helt like der. Jenter lærer fra ung alder fra våre fedre, brødre og mødre at noen menn er kun ute etter noe fra oss. Vi er ikke naive. Dette har vi tidlig som ballast.

Vi blir derfor ikke lett innbilske som noen menn tror, bare for at vi får masse interesse fra menn, være seg fra apper eller ellers. Versåsnill, om noen få av dere menn her kunne forstå dette! 

Derfor tenker jeg at noen menn kjenner dårlig til kvinnelig tankegang og derfor er  snar med å komme med de evinnelige teoriene sine om urettferdighet. 

Mange kvinner er usikre på utseendet sitt. Det er kosmetikkindustrien et vitne på. Vi vil ofte at mannen vi velger synes at vi er pene. Få av oss ønsker oss en mann som ser så mye bedre ut enn oss. Det vil få kvinner trives med, tror jeg. 

De fleste kvinner ønsker seg en oppegående mann som er høflig, interessert i deg,  intelligent og moden,  og selvsagt må en like utseendet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg tror også at noen menn tenker at kvinner har det så mye lettere. At kvinner kan velge fra øverste hylle. At vi har enkel tilgang på sex. Noe som er en våt drøm for enkelte menn. Noe de ønsker. De tenker vel at kvinner er like i ønskene som menn der, og blir bitre fordi de ikke har like lett tilgang. 

Vi er ikke helt like der. Jenter lærer fra ung alder fra våre fedre, brødre og mødre at noen menn er kun ute etter noe fra oss. Vi er ikke naive. Dette har vi tidlig som ballast.

Vi blir derfor ikke lett innbilske som noen menn tror, bare for at vi får masse interesse fra menn, være seg fra apper eller ellers. Versåsnill, om noen få av dere menn her kunne forstå dette! 

Derfor tenker jeg at noen menn kjenner dårlig til kvinnelig tankegang og derfor er  snar med å komme med de evinnelige teoriene sine om urettferdighet. 

Mange kvinner er usikre på utseendet sitt. Det er kosmetikkindustrien et vitne på. Vi vil ofte at mannen vi velger synes at vi er pene. Få av oss ønsker oss en mann som ser så mye bedre ut enn oss. Det vil få kvinner trives med, tror jeg. 

De fleste kvinner ønsker seg en oppegående mann som er høflig, interessert i deg,  intelligent og moden,  og selvsagt må en like utseendet. 

Ja! Å jeg kunne ønske mennene i spørsmål leste dette og lærte. Men de gjør sikkert ikke det, de lytter ikke. Også kanskje fordi de vil ha sexen? De ønsker ikke høre det er vanskelig eller noe negativt for damer sikkert, for det betyr mindre sannsynlighet for sex for dem kanskje? Da er drømmen punktert.

Så veldig tilfeldig John Tucker must die i går, å tenkte på, hvorfor tror mange menn at de skal kunne leve som den ultra populære player mannen, som om det noen sinne var realistisk? For alle tenker jeg. Det er jo ikke det, det er film. Alle er ikke Justin Bieber å er de, så er det på nytt negativt også. 

Det er muligheter her i verden, men de må ikke la sine drømmer eller sitt møte med realiteten stå i veiene for å se oss for hvem vi er. Å legge disse ideene på oss å gi oss flere problemer enn vi har. Det krever så lite å lytte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror også at noen menn tenker at kvinner har det så mye lettere.

Denne tråden handler om datingapper, og ja selvfølgelig har kvinner det uendelig mye lettere??

Det hele koker ned til følgende: Kvinner sutrer over å ikke få forhold med akkurat de få menenne de vil ha på appene. Og det er jo da et lite mindretall av mennene der inne alle skal ha! De fleste menn har jo ingen sjans, det handler kun om utseende. Og sutring over å ikke få en kjekk mann når du ikke er pen selv får dere ingen sympati for. Vi er lei av sytinga

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden handler om datingapper, og ja selvfølgelig har kvinner det uendelig mye lettere??

Det hele koker ned til følgende: Kvinner sutrer over å ikke få forhold med akkurat de få menenne de vil ha på appene. Og det er jo da et lite mindretall av mennene der inne alle skal ha! De fleste menn har jo ingen sjans, det handler kun om utseende. Og sutring over å ikke få en kjekk mann når du ikke er pen selv får dere ingen sympati for. Vi er lei av sytinga

Du klarer å sutre litt selv.

Anonymkode: 6dee3...4a1

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du klarer å sutre litt selv.

Anonymkode: 6dee3...4a1

Så i en sutreteåd skrevet av en sutrete kvinne som sutrer over å ikke få de kjekke mennene hun mener hun er berettiget til å få, så er det ikke lov å svare?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så i en sutreteåd skrevet av en sutrete kvinne som sutrer over å ikke få de kjekke mennene hun mener hun er berettiget til å få, så er det ikke lov å svare?

Ts nevner ikke utseende, men dårlig oppførsel. Det er ganske naivt å tro at det ikke også finnes mindre hyggelige mennesker som ikke har vært så heldige med utseende.

Jeg ble sammen med en mann (ikke via app), som viste en helt annen side "offentlig" enn bak lukkede dører. Hva han kunne si om andre mennesker var sjokkerende, og han var overbevist om at alle andre mennesker tenkte på samme måte. Alle spillte skuespill ute, men han måtte jo få være ærlig hjemme. Han var ikke en jeg ville snudd meg etter på gata, men jeg falt for humor, samtaler og sjarmen han viste før vi flyttet sammen. 

Anonymkode: 414c8...135

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er den eneste i denne tråden som sutrer. Utrolig usexy og usjarmerende. Du er den eneste som snakker om utseendet, du sitter med andre ord der og finner opp ting å være sur for 🤣

Til TS: Det er jo sånn at for mange (ikke alle!) av mennene på dating-apper så er det en grunn til at de er single. Det er der du finner kvinnehaterne, mammadaltene, menn som tror det er kvinnens jobb å vaske hus, menn som mangler sosial kompetanse, bitre menn, late menn, sutrete menn (som den jeg kommenterte på) - rett og slett menn ingen vil ha. Jeg tror ikke disse mennene kan oppdras, og at kvinner bør unngå å bruke tid på dem. Med en gang man avdekker dårlig oppførsel  - gå videre. Det finnes mange fantastiske menn i verden som er verdt tiden din, omsorgen din og kjærligheten din. Når du treffer på respektløse menn slipp dem ut i havet igjen, og vent på neste fisk. 

Anonymkode: 1cc28...9aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 20.11):

Enig. Jeg er nesten 50 år. Jeg ser forskjellen fra da jeg var singel i 30 årene. Da var det noen oppegående menn der og. Men nå er det en rekke umodne useriøse menn igjen. En del av det sier rett ut at de har et forhold, men vil ha det gøy på si. En del som sier de er singel virker ikke singel i det hele tatt, og oppfører seg som om de vil kun ha et sextreff. Og de få som virker seriøs har ofte tung bagasje med seg. 

Anonymkode: 93e68...c6a

Det er i det minste fair å være dirkete om hva man søker? Da sier man det som det er fremfor å late som at man søker noe seriøst. Bedre med folk på slike apper som er åpne om hva de søker og faktisk mener det. At de ønsker å ha det gøy på si kan jo selvsagt innebære utroskap, noe som er trist, men det er i hovedsak mellom vedkommende og dennes partner. Siden de er ærlige ovenfor deg kan du jo bare styre unna. 

Når man når en viss alder, så er man gjerne litt mer lei av å pakke inn ting hele tiden, og noen ganger er det bedre å være direkte. Men man skal selvsagt ikke si det på en uforskammet måte eller være ubehøvlet. Det å være direkte trenger ikke være det samme som uforskammet. 

Anonymkode: ff442...049

AnonymBruker
Skrevet

Flust av mindre pene menn med dårlig og frekk oppførsel på datingsider. Da blir det få bra menn igjen der da til kvinner.  Selvsagt tar kvinner kjekke menn med muligens dårlig oppførsel enn stygge menn med dårlig oppførsel. Skjønner ikke at det engang er et spørsmål.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Flust av mindre pene menn med dårlig og frekk oppførsel på datingsider. Da blir det få bra menn igjen der da til kvinner.  Selvsagt tar kvinner kjekke menn med muligens dårlig oppførsel enn stygge menn med dårlig oppførsel. Skjønner ikke at det engang er et spørsmål.  

Jeg forstår ikke hvorfor man går for folk med dårlig oppførsel uansett, om de så er kjekke eller mindre pene...

Anonymkode: ff442...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...