Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lært meg å kutte mennesker som får meg ned.

Kom i prat med ei synsk ei på nett, helt tilfeldig. Hun kontaktet meg via en avdød venn av meg. Hun fortalte meg mye om personen og det stemte forsåvidt også. (Hun ville ikke ha noe for dette) Ei dame litt oppi årene med mye kunnskap som jeg likte å følge med på.

Hun kom med råd til meg ang kort og hva jeg skal gjøre, for eks skrive ned tankene mine i boka. Det har jeg ikke fått gjort enda. Da hun spurte og jeg sa nei, ble hun kvass og sa jeg var dårlig til å følge opp.

Bortkastet mente hun på. Nå føler jeg meg som et skikkelig dårlig menneske. Har jeg grunn for dette? Får fort skyldfølelse og merker hun fikk meg ned nå. Det er ikke alt man klarer å få gjort, jeg sliter med å få igang ting. 

Anonymkode: d0a52...951

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å blokkere hele den «synske» dama. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er muligens i ferd med å bli lurt for penger.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det finnes ikke synske og man kommer ikke helt tilfeldig i prat med dem på nett...

Anonymkode: 599d2...7c2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes ikke synske og man kommer ikke helt tilfeldig i prat med dem på nett...

Hun fant meg på en spirituell side. Jeg vet ikke, men jeg har trodd på henne. Har fått noen tegn fra min avdøde venn før hun her kom inn i bildet, å ble vel bare forsterket etter alt det hun sa. 

Blir litt oppgitt over meg selv. At hun nå var kvass mot meg og sier jeg ikke følger opp, ble jeg veldig nærtagende av. Er 30år selv 

• Hjerte 1
Skrevet

Man skal aldri kutte mennesker. Du kan kutte de ut derimot 

Anonymkode: 3bc53...791

• Liker 1
Skrevet

Du holder på å gå rett i en felle. Blokker. 

Anonymkode: a0bac...c61

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk kan ha evner og likevel være ufølsomme og frekke. Det er en utbredt misforståelse at folk som enten har evner eller påstår at de har det, er gode mennesker, det trenger de IKKE være. Det er det samme som å tro at om noen er god til å tegne så er de automatisk et godt menneske.

Anonymkode: 096f5...f62

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk kan ha evner og likevel være ufølsomme og frekke. Det er en utbredt misforståelse at folk som enten har evner eller påstår at de har det, er gode mennesker, det trenger de IKKE være. Det er det samme som å tro at om noen er god til å tegne så er de automatisk et godt menneske.

Hun kan godt ha evnene, men hun trenger ikke å bli spydig. Kanskje min feil da som ikke har skrevet ned i dagboka. 

Skrevet

Synske folk er psykisk syke folk som er veldig gode på å manipulere. Blokkér henne for godt. 

Anonymkode: 812ff...c1d

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun ble jo kontaktet via en avdød venn...

Anonymkode: c2d9c...541

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun fant meg på en spirituell side. Jeg vet ikke, men jeg har trodd på henne. Har fått noen tegn fra min avdøde venn før hun her kom inn i bildet, å ble vel bare forsterket etter alt det hun sa. 

Blir litt oppgitt over meg selv. At hun nå var kvass mot meg og sier jeg ikke følger opp, ble jeg veldig nærtagende av. Er 30år selv 

Hun er ikke ekte du trenger ikke føle deg oppgitt av deg ☺️ Det betyr hun vet du er sårbar, ikke noe mer.
Dating svindlere vet at mennesker på dating sider er ute etter å møte noen. Tenk på det på samme måte.

Døden

Penger/ resurser

Kjærlighet

Usikkerhet og utseendet

Ensomhet og sosial overlevelse

Disse tingene er våre svake punkter som svindlere trykker på.

Anonymkode: 27c69...212

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun ble jo kontaktet via en avdød venn...

Anonymkode: c2d9c...541

På en spirituell side. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er ikke ekte du trenger ikke føle deg oppgitt av deg ☺️ Det betyr hun vet du er sårbar, ikke noe mer.
Dating svindlere vet at mennesker på dating sider er ute etter å møte noen. Tenk på det på samme måte.

Døden

Penger/ resurser

Kjærlighet

Usikkerhet og utseendet

Ensomhet og sosial overlevelse

Disse tingene er våre svake punkter som svindlere trykker på.

Ja, så jeg trenger ikke å føle at jeg ikke har fulgt opp fordi jeg ikke har skrevet dagbok? Skulle gjort det for et halvt år siden og ikke gjort det, hun ble sur. 

Det kan nok finnes synske, ei Westerlund var synsk. Lilly bendriss har vel også noe, men aner ikke med hun her. Lett å finne ting som omhandler besteforeldre/avdød venn etc. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun kan godt ha evnene, men hun trenger ikke å bli spydig. Kanskje min feil da som ikke har skrevet ned i dagboka. 

Nei det er hennes feil at hun er spydig, det er aldri andres feil at man er spydig. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 10.30):

Har lært meg å kutte mennesker som får meg ned.

Kom i prat med ei synsk ei på nett, helt tilfeldig. Hun kontaktet meg via en avdød venn av meg. Hun fortalte meg mye om personen og det stemte forsåvidt også. (Hun ville ikke ha noe for dette) Ei dame litt oppi årene med mye kunnskap som jeg likte å følge med på.

Hun kom med råd til meg ang kort og hva jeg skal gjøre, for eks skrive ned tankene mine i boka. Det har jeg ikke fått gjort enda. Da hun spurte og jeg sa nei, ble hun kvass og sa jeg var dårlig til å følge opp.

Bortkastet mente hun på. Nå føler jeg meg som et skikkelig dårlig menneske. Har jeg grunn for dette? Får fort skyldfølelse og merker hun fikk meg ned nå. Det er ikke alt man klarer å få gjort, jeg sliter med å få igang ting. 

Var det berre dette ho sa? "Du er dårlig til å føle opp"?

Anonymkode: 01750...af0

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bok hvordan visste hun om den? 

Anonymkode: e95c2...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å google opp minnesider og se hva folk har skrevet i minneord. 

Anonymkode: e95c2...fd2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 10.43):

Eller så fant hun deg på en side for folk som betaler for å få telefonnumre til slike som gir ut nummeret sitt alt for lett til lugubre sider. Har du gitt fra deg nummeret på en slik dum måte så vet de du kan lures til å gjøre mer. Slik var det noen som svindla moren min for flere hundre tusener...

Endret av katties
AnonymBruker
Skrevet
katties skrev (7 timer siden):

Eller så fant hun deg på en side for folk som betaler for å få telefonnumre til slike som gir ut nummeret sitt alt for lett til lugubre sider. Har du gitt fra deg nummeret på en slik dum måte så vet de du kan lures til å gjøre mer. Slik var det noen som svindla moren min for flere hundre tusener...

Nei ikke gitt henne nr mitt men det kan hun jo søke opp. Jeg prater ikke mer med denne damen. Hun sa at vennen min fulgte meg og er en av hjelperne mine, noe jeg riktig nok har følt på også. 

Det var noe hun ville jeg skulle skrive ned. Jeg syntes hun ble kvass i måten å være på, fikk inntrykk av at hun syntes jeg var dårlig/dårlig person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...