AnonymBruker Skrevet 30. juli #41 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2026 den 8.57): Det finnes mengder av rimelige traktorer på Finn til enhver tid som dekker det behovet ts her skisserer. Det gjelder også å velge en kurant modell der Selvsagt er ikke en 50-60 år gammel traktor noe estetisk smykke. Spiller det noen vesentlig rolle? Det er enkle doninger, og tilgangen på deler er stor. ...men du skal kunne å skru... Anonymkode: 54479...41e 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #42 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): ...men du skal kunne å skru... Anonymkode: 54479...41e I og for seg et poeng, men jeg vil moderere akkurat det en smule. Du må i alle fall være VILLIG til å skru litt, og villig til å lære i alle fall løpende vedlikehold. Og som jeg skrev over så er dette enkle doninger. Sånn sett har LADAER og f.eks gamle Massey Ferguson-traktorer noe til felles. Stell pent med dem, så tikker og går de. Anonymkode: 069fe...fff 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #43 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I og for seg et poeng, men jeg vil moderere akkurat det en smule. Du må i alle fall være VILLIG til å skru litt, og villig til å lære i alle fall løpende vedlikehold. Og som jeg skrev over så er dette enkle doninger. Sånn sett har LADAER og f.eks gamle Massey Ferguson-traktorer noe til felles. Stell pent med dem, så tikker og går de. Anonymkode: 069fe...fff Jo mer mekanikk og jo mindre teknologi, jo lenger kan man få maskinen til å gå selv. Hvis du er villig til å lære, eller har noen andre å spørre som kan lære deg så har du en lojal arbeidshest på gården. (Uten kolikkfare 🤣) Anonymkode: 0fd87...ef0
AnonymBruker Skrevet 31. juli #44 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2026 den 11.04): Ved til hele slekta egentlig, så det går mange timer her gjennom hele vinteren. Anonymkode: 6aa83...98d Veden henter du ut før vinteren slår til. Anonymkode: 6e1ec...d8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli #45 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veden henter du ut før vinteren slår til. Anonymkode: 6e1ec...d8f Helt vanlig å drive med ved på vinteren. Mer tid tilgjengelig Anonymkode: 0fd87...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #46 Skrevet 31. juli En gammel Hilux løser det meste her. Eller nyere, så har man bil til alt annet også. Anonymkode: e3aac...a1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå