AnonymBruker Skrevet 26. juli #41 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis dette endret seg da du ble syk, så må det vel ha noe med det å gjøre. Hva feiler det deg, og hvordan påvirker det deg i hverdagen? Du får ikke kjøre bil, så da regner jeg med at du går på sterke medisiner. Kan oppførselen din ha endret seg, uten at du merker det selv? Anonymkode: 9a787...d8a Jeg har vært syk i 3-4 år nå. Dette er nytt fra de i år Anonymkode: f8998...bdb
AnonymBruker Skrevet 26. juli #42 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det det egentlig koker ned til er at du syns besteforeldrene skal ta med dine barn på tusenfryd, så må du jo si det til disse besteforeldrene da. Ikke spørre generelt hvorfor ingen inviterer dere med. Jeg syns forøvrig det er veldig spesielt at du ikke har noen venninner og ingen nettverk utenom egen familie, da tenker jeg du mangler noen relasjonelle egenskaper, og at svaret muligens kan ligge der. For øvrig er det vanlig ettersom barn vokser til at de ønsker å være med venner heller enn søskenbarn, så det kan jo rett og slett være at dine søsken prioriterer venner og barnas venner fremfor deg og dine barn. Eller at søskenbarna ikke syns det å være med dine barn er det de har mest lyst til. Jeg valgte i alle fall bort søskenbarn så snart jeg ble gammel nok til å kunne ha en mening om det, familiebesøk ved plikt var mer enn nok kontakt for min del. Anonymkode: 5447a...1f6 Er ingen andre enn min familie med deres barn som er ute. Jeg har ikke ment å ikke ha noe nettverk fra starten, men jeg fikk barn veldig tidlig, mine venninner var da ute å studerte. Etter det ble jobb og familieliv alt jeg hadde på bordet. Fikk liksom aldri behov for noen venner da vi er en stor familie på over 20 stk med barn og voksne Anonymkode: f8998...bdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå