pludrespludre Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Neste sommer skal vi fly til Orlando. Jeg har litt behov for å være ute i god tid kan du si… Dere med flyerfaring over sjøen - noen gode tips til flyreisen? Jeg er f.eks litt redd for å velge ulike selskaper over flybyttene, da jeg ser for meg det er større sjans for å miste bagasjen. Mitt absolutt verste mareritt. Hva med tidsmessig rundt flybytte, til tross for samme selskap? Kun flydd til USA en gang før for mange år siden, det var direkte.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har mistet bagasjen 2 ganger, begge gangene var med british airways og mellomlanding London. Mistet som i at jeg fikk den levert senere, men kjipt å stå der med på med british airways t skjorte på shopping . Har forøvrig begynt å ha med en del i håndbagasjen. jeg har og dårlig erfaring med å bli sittende fast på flyplasser ved flybytte ved forsinkelse, med british airways, icelandair og Lufthansa 😆 høres ut som jeg farer til usa ukentlig med all min erfaring, men tror jeg har vært litt uheldig. jeg hadde tatt direktefly .. Anonymkode: 386e8...fa5
pludrespludre Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mistet bagasjen 2 ganger, begge gangene var med british airways og mellomlanding London. Mistet som i at jeg fikk den levert senere, men kjipt å stå der med på med british airways t skjorte på shopping . Har forøvrig begynt å ha med en del i håndbagasjen. jeg har og dårlig erfaring med å bli sittende fast på flyplasser ved flybytte ved forsinkelse, med british airways, icelandair og Lufthansa 😆 høres ut som jeg farer til usa ukentlig med all min erfaring, men tror jeg har vært litt uheldig. jeg hadde tatt direktefly .. Anonymkode: 386e8...fa5 Går vel ikke noe direktefly til Orlando?😨 For noen fæle opplevelser du har hatt😂 mitt verste mareritt..
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden pludrespludre skrev (4 minutter siden): Går vel ikke noe direktefly til Orlando?😨 For noen fæle opplevelser du har hatt😂 mitt verste mareritt.. Det gjør kanskje ikke det? 😅 var bare under VM man kunne fly direkte , dog til miami. av de forslagene jeg fikk når jeg googlet hadde jeg tatt sas til jfk og connecting derfra, med argumentet at det sikkert går fly ganske ofte så det blir mindre krise enn om en selv eller bagasjen står igjen i Europa et sted. 😅 ta med så mye håndbagasje du kan uansett, det med flybytte er litt håpløst, for du vil jo ikke ha masse ventetid på flyplasser sikkert. Går jo ikke an og helgardere seg uansett . Anonymkode: 386e8...fa5
Rosa Dartle Skrevet 29 minutter siden #5 Skrevet 29 minutter siden Jeg har bare mistet bagasjen en gang som jeg kan huske, det var også med British Airways. Fikk den igjen etter en dag eller to da. Jeg er egentlig veldig fornøyd med Icelandair. Har hatt ulike flybytter tidligere, og fløyet med British Airways, Air France, KLM, Lufthansa som jeg kan komme på. Og Icelandair da. Det er helst de jeg velger igjen og igjen. Det er så utrolig mye bedre å mellomlande på Keflavik enn for eksempel Schiphol eller Charles de Gaulle. Kan absolutt anbefale Icelandair.
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #6 Skrevet 21 minutter siden pludrespludre skrev (2 timer siden): Neste sommer skal vi fly til Orlando. Jeg har litt behov for å være ute i god tid kan du si… Dere med flyerfaring over sjøen - noen gode tips til flyreisen? Jeg er f.eks litt redd for å velge ulike selskaper over flybyttene, da jeg ser for meg det er større sjans for å miste bagasjen. Mitt absolutt verste mareritt. Hva med tidsmessig rundt flybytte, til tross for samme selskap? Kun flydd til USA en gang før for mange år siden, det var direkte. Har opplevd å miste bagasjen på vei til USA, så nå pakker jeg alltid et skift i håndbagasjen sånn at jeg i alle fall har ren truse til den første dagen 😅. Ellers reiste vi til USA i fjor sommer uten noen vansker, men da direktefly fra Oslo. Synes egentlig det verste med hele turen var tidsforskjellen hjemover. Tok en del dager å komme inn i normal døgnrytme igjen den veien (men bortover dit var det gjort på en dag). Synes også flymaten var crap, så angret på at vi ikke hadde tatt med oss noe mat selv. Anonymkode: fa6a5...946
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #7 Skrevet 20 minutter siden Vi flydde med Delta. Veldig komfortabelt. Mellomlanding i Amsterdam. Anonymkode: 7f6fb...411
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå