AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Har en sønn på 20 år. han var ferdig utdannet med fagbrev som 19 åring og har fast jobb. han har bodd et helt år i Lofoten som lærling, og siste året som lærling i nabobyen her vi bor på vestlandet. Han sover ikke bort dagene. Han har reist landet rundt på festivaler med venner, turer generelt og er aktiv både med jaktlag, fotball og friluftsliv. Hver bidige helg er han på en eller annen fest, tur eller opplevelser. han fikk seg leilighet etter lærlingtiden og klarer seg godt, han har et enormt nettverk og har venner overalt. Samt en god vennegjeng. videregående gikk han siste året i en annen by. Han har fått sett og opplevd mye mer enn andre på hans alder. Han har venner på egen alder og venner på 40. En stødig fin fyr. Jeg hadde ikke opplevd halvparten på samme alder. Er stolt og glad for alt han får oppleve og livet han har bygd seg Anonymkode: a5fe3...6e8 2 10 1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #2 Skrevet 41 minutter siden Skjønner godt at du er stolt! Høres ut som en flott ungdom👍 Anonymkode: b69f3...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #3 Skrevet 21 minutter siden Jeg er stolt av min også, det er fint å være stolt av barna sine 🙂. Han stortrivdes med førstegangstjeneste, tok høyere utdannelse, fikk sjefsstilling et par år etterpå, og eier flere hus, som han har kjøpt helt på egenhånd. Men jeg er bekymret også, f.eks fordi han er 30 år og ikke har kjæreste 🙃. Vi finner alltid noe å bekymre oss for. Men mest av alt, så er jeg stolt over hvordan han er som menneske! Han er snill, empatisk, høflig, ikke hissig, liker å klare alt selv, og han er generelt alltid blid og fornøyd. Det er det viktigste. Anonymkode: 7040f...093 1
MiniMjau Skrevet 14 minutter siden #4 Skrevet 14 minutter siden Det er virkelig noe å være stolt av!❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå