AnonymBruker Skrevet 4. august #41 Skrevet 4. august Menn er skada, bare drit i dem Anonymkode: 8b687...7e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #42 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 17.06): Jeg har ca 10 menn på snap. Alle er like. Vil ikke forplikte seg. Men vil ha en bit av meg. Jeg gidder ikke å treffe de, så hva er egentlig vitsen ? Er det liksom sånn det er i 2026? Alle er fremdeles på datingapper.. Anonymkode: faccd...cd1 Sånn opplever jeg også det. Anonymkode: 78581...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #43 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn opplever jeg også det. Anonymkode: 78581...0f5 Bare så kjipt ! Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #44 Skrevet 6. august Mitt råd til deg er å sette grenser, ikke hør så mye på hva andre mener disse grensene skal bestå av, bare sett din standard. Når du har funnet den, så ville jeg ha hatt fokus på en person om gangen. Og om jeg merket at denne personen ikke møtte standarden min eller ikke hadde meg som sitt ene fokus og interesse - så ville jeg avsluttet kontakt. Begynn med å spille deg selv god! Ha tro på at du er veldig verdt det!!! Hvorfor skal du bruke tid og energi på noen som ikke vil gi deg sitt alt? Jeg oppfatter det jo slik at du ønsker et forpliktet forhold, ta deg selv og de du møter på "alvor", min teori er at rett person vil virkelig SE deg og ønske å bli kjent med deg. Jeg bare spør - hva vil man ha? Et øde forhold der man ikke kan ha det bra, der tvilen på seg selv får rom til å gro? Kanskje man blir syk av forholdet? Eller et forhold, som man kanskje må vente lengre for å finne, men som nærer deg og gir alle slags gleder? Der man spiller hverandre gode, vanner det gresset man har? Der det er lite rom for tvil og tvetydig kommunikasjon. Der kjærlige følelser får spilles ut både fysisk og med hva man kommuniserer muntlig. Håper du synes jeg har noe fornuftig å si, masse lykke til Anonymkode: 77c50...d0a
AnonymBruker Skrevet 6. august #45 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mitt råd til deg er å sette grenser, ikke hør så mye på hva andre mener disse grensene skal bestå av, bare sett din standard. Når du har funnet den, så ville jeg ha hatt fokus på en person om gangen. Og om jeg merket at denne personen ikke møtte standarden min eller ikke hadde meg som sitt ene fokus og interesse - så ville jeg avsluttet kontakt. Begynn med å spille deg selv god! Ha tro på at du er veldig verdt det!!! Hvorfor skal du bruke tid og energi på noen som ikke vil gi deg sitt alt? Jeg oppfatter det jo slik at du ønsker et forpliktet forhold, ta deg selv og de du møter på "alvor", min teori er at rett person vil virkelig SE deg og ønske å bli kjent med deg. Jeg bare spør - hva vil man ha? Et øde forhold der man ikke kan ha det bra, der tvilen på seg selv får rom til å gro? Kanskje man blir syk av forholdet? Eller et forhold, som man kanskje må vente lengre for å finne, men som nærer deg og gir alle slags gleder? Der man spiller hverandre gode, vanner det gresset man har? Der det er lite rom for tvil og tvetydig kommunikasjon. Der kjærlige følelser får spilles ut både fysisk og med hva man kommuniserer muntlig. Håper du synes jeg har noe fornuftig å si, masse lykke til Anonymkode: 77c50...d0a Takk for gode råd ❤️ Anonymkode: faccd...cd1
AnonymBruker Skrevet 6. august #46 Skrevet 6. august Jeg fant min livs kjærlighet uten å bruke Snap i det hele tatt. Kanskje et harem på Snap ikke er veien å gå? Anonymkode: 3fcfd...930 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #47 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fant min livs kjærlighet uten å bruke Snap i det hele tatt. Kanskje et harem på Snap ikke er veien å gå? Anonymkode: 3fcfd...930 Treff de på datingapper Anonymkode: faccd...cd1
AnonymBruker Skrevet 8. august #48 Skrevet 8. august Alle vil ha en bit av deg, sier du. Men du gidder ikke å treffe dem. Du fremstår ikke seriøs selv heller da, for da ville du ikke hatt lik kontakt med 10 stykker samtidig. Anonymkode: aaed8...9aa
AnonymBruker Skrevet 8. august #49 Skrevet 8. august Hvorfor har du de fortsatt på snap etter 4 år når du ikke vil møte de og de er useriøse? Anonymkode: 9759d...bbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #50 Skrevet 8. august Veldig vanlig at menn holder på sånn. Ekstremt. Også vanlig å adde egentlig fremmede på snap hvis den er åpen for menn for å prøve å skaffe « en veninne å bli kjent med , for kos så ser vi hva som skjer « hehe altså er veldig mange menn som kun ønsker sex og nå med mobil og sosiale medier er dette vanvittig mye lettere å oppføre seg mye frekkere, freidigere og mer respektløst angående slike ting enn før. Jeg er ikke på datingapper for det er ikke mim greie den følelsen av å være en av mange på et samlebånd hehe. Gidder jeg ikke, men har flere veninner som har helt samme erfaringer som ts og som gir opp i perioder både apper og også intense menn på snap og tar pauser for det virker nesten umulig å finne en de liker som ikke er en ( wannabe) fuckboy. Anonymkode: 0f841...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #51 Skrevet 9. august De er veldig intense på Tinder og Snap, jeg måtte slette begge deler-det ble for mye. Jeg er ikke interessert i annet enn ekte relasjoner med genuint gode mennesker, mulig fordommer jeg har men ser ikke ut som om de beveger seg på slike apper. Anonymkode: 9210c...cf4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå