AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:06 #1 Skrevet lørdag kl. 15:06 Jeg har ca 10 menn på snap. Alle er like. Vil ikke forplikte seg. Men vil ha en bit av meg. Jeg gidder ikke å treffe de, så hva er egentlig vitsen ? Er det liksom sånn det er i 2026? Alle er fremdeles på datingapper.. Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:42 #2 Skrevet lørdag kl. 16:42 Du har i alle fall ikke funnet en som vil forplikte seg.. Dessverre, føler det er gjengs med mange menn. Anonymkode: f2836...71a 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:44 #3 Skrevet lørdag kl. 16:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ca 10 menn på snap. Anonymkode: faccd...cd1 Litt store forventninger å tro at noen vil forplikte seg basert på litt historikk på snap. Anonymkode: 22258...c18 3 1
Run Skrevet lørdag kl. 16:47 #4 Skrevet lørdag kl. 16:47 10 menn på snap? Menn du dater, flørter med? 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:49 #5 Skrevet lørdag kl. 16:49 Du har 10 ukjente menn på Snapchat? Hvorfor i all verden utsetter du deg selv for det? Anonymkode: 3be0a...9ac 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:53 #6 Skrevet lørdag kl. 16:53 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har 10 ukjente menn på Snapchat? Hvorfor i all verden utsetter du deg selv for det? Anonymkode: 3be0a...9ac Det var flere før. Har redusert. Anonymkode: faccd...cd1 1
Macro Skrevet lørdag kl. 16:54 #7 Skrevet lørdag kl. 16:54 Du har 10 menn på snap og snakker om at de ikke vil forplikte seg? Hva er tanken egentlig? Er det det samme hvilken du får? I det du får klarsignal fra en av de så går du for han? 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:56 #8 Skrevet lørdag kl. 16:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var flere før. Har redusert. Anonymkode: faccd...cd1 Men hvorfor tror du at du finner den rette der? Og når du attpåtil ikke gidder å møte noen av de? Du får komme deg ut i det virkelige livet og treffe noen der i stedet. Anonymkode: 3be0a...9ac 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:12 #9 Skrevet lørdag kl. 17:12 Istedenfor å sitte hjemme så melder du deg på dansekurs, bueskyting, vennefotball, sjonglering, poesi-klubben, du leter opp et black Box teater, du melder deg inn i båtklubb eller den Norske Turistforeningen, eller bli med i Røde Kors, dra på kanotur. Gjør noe! De appene gjør folk apatiske, så om du ser bort så møter du andre som også har tatt et aktivt valg om å ikke sveipe ansikter og fasader. Du møter folk som faktisk vil møte folk. Anonymkode: 763e3...131 3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:18 #10 Skrevet lørdag kl. 17:18 Ja du har ikke funnet den rette ☺️ Tenker at du vil kjenne det om du liker noen. Så har du naturlig lyst til å følge den, men om du for en grunn ikke kan, så vil du enda føle det og stresse. De har heller ikke funnet den rette. Men de vil enda ha selskap og sex. Anonymkode: a6469...b9d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:34 #11 Skrevet lørdag kl. 17:34 Du forventer å møte mannen i ditt liv på snap? Anonymkode: 9759d...bbc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:38 #12 Skrevet lørdag kl. 17:38 De vil ikke forplikte seg, de vil bare ha en bit av deg. Du vil ikke engang møte de, men du vil likevel ha en bit av de? 🤷🏼♂️ Hvorfor avslutter du ikke med dem, hvis du uansett ikke vil møte de og dere ikke er ute etter det samme? Anonymkode: b740a...7c7 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:45 #13 Skrevet lørdag kl. 17:45 Jeg tipper alle disse mennene har lik oppfatning av deg som du har av dem. Anonymkode: ce914...9d8 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:47 #14 Skrevet lørdag kl. 18:47 De fleste menn vil forplikte seg, sannsynligvis også de du har valgt deg ut, men ikke med deg. Dropp dem og gå videre. Anonymkode: ddaef...d6c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:26 #15 Skrevet lørdag kl. 19:26 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De fleste menn vil forplikte seg, sannsynligvis også de du har valgt deg ut, men ikke med deg. Dropp dem og gå videre. Anonymkode: ddaef...d6c Det er menn jeg har møtt på datingapper. Samme dritten skjer hver gang. Får snappen deres og det dør egentlig ut... holder litt kontakt innimellom Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:27 #16 Skrevet lørdag kl. 19:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): De vil ikke forplikte seg, de vil bare ha en bit av deg. Du vil ikke engang møte de, men du vil likevel ha en bit av de? 🤷🏼♂️ Hvorfor avslutter du ikke med dem, hvis du uansett ikke vil møte de og dere ikke er ute etter det samme? Anonymkode: b740a...7c7 Jeg vil ikke ha en bit av de. Jeg er bare høffelig. Svarer de for å være hyggelig Anonymkode: faccd...cd1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:28 #17 Skrevet lørdag kl. 19:28 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Istedenfor å sitte hjemme så melder du deg på dansekurs, bueskyting, vennefotball, sjonglering, poesi-klubben, du leter opp et black Box teater, du melder deg inn i båtklubb eller den Norske Turistforeningen, eller bli med i Røde Kors, dra på kanotur. Gjør noe! De appene gjør folk apatiske, så om du ser bort så møter du andre som også har tatt et aktivt valg om å ikke sveipe ansikter og fasader. Du møter folk som faktisk vil møte folk. Anonymkode: 763e3...131 Ja. Det var en god idé Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:01 #18 Skrevet søndag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 21.26): Det er menn jeg har møtt på datingapper. Samme dritten skjer hver gang. Får snappen deres og det dør egentlig ut... holder litt kontakt innimellom Anonymkode: faccd...cd1 Og dette er grunnen. Hvorfor møtes dere ikke? Jeg forstår at du ikke er interessert i å ta initiativ til å møtes, men det er like fullt ditt ansvar. Du hadde flere enn 10 menn på snap som du håpet skulle være den rette. Med det utgangspunktet er du dømt til å bare bli frustrert. En illusjon mange har er at de tror alle som liker en på Tinder er reelle muligheter. Men sannheten er at de aller fleste kommer du aldri til å få møte, selv om du skulle ha lyst. Deretter vil nesten alle dem du møter enten avvise deg eller bli avvist av deg. Jada, ha i bakhodet at du ønsker noe seriøst, noe forpliktende. Men før det blir relevant så kan du jo prøve å møte en og se om du har lyst å treffe han igjen. Slapp av Anonymkode: b7360...8a0 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:09 #19 Skrevet søndag kl. 20:09 Jeg tror (antagelser ut ifra mitt eget liv) at energien man sender ut kan bli utnyttet. Om de får en vibe av at du ønsker forhold, så bruker de det til sin fordel med å prøve holde kontakt (selv om de vil en ting) Snappen min var som din. Masse menn som vil en ting. Jeg ville også finne den rette. Så ble jeg dritt lei og koser meg som singel. De rundt meg vet dette, og det har fornedret oppførselen til mannfolk rundt meg helt sinnsykt. Mer respekt. Skal mye mer til for at de prøver på noe grums eller shady oppførsel. Om jeg skal ha mann i fremtiden så er det gjennom at vi er venner først, sånn at jeg kjenner personen godt. Så dette her funker for meg Anonymkode: 91494...fc5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:10 #20 Skrevet søndag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror (antagelser ut ifra mitt eget liv) at energien man sender ut kan bli utnyttet. Om de får en vibe av at du ønsker forhold, så bruker de det til sin fordel med å prøve holde kontakt (selv om de vil en ting) Snappen min var som din. Masse menn som vil en ting. Jeg ville også finne den rette. Så ble jeg dritt lei og koser meg som singel. De rundt meg vet dette, og det har fornedret oppførselen til mannfolk rundt meg helt sinnsykt. Mer respekt. Skal mye mer til for at de prøver på noe grums eller shady oppførsel. Om jeg skal ha mann i fremtiden så er det gjennom at vi er venner først, sånn at jeg kjenner personen godt. Så dette her funker for meg Anonymkode: 91494...fc5 Forandret oppførselen* Anonymkode: 91494...fc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå