AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:13 #21 Skrevet søndag kl. 20:13 AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 21.26): Det er menn jeg har møtt på datingapper. Samme dritten skjer hver gang. Får snappen deres og det dør egentlig ut... holder litt kontakt innimellom Anonymkode: faccd...cd1 Du sier nei til snap, de som ber om det tidlig er useriøse. Du må avvise alle som er slik for å luke ut de seriøse. Anonymkode: 1ffab...67b 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:33 #22 Skrevet søndag kl. 21:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dette er grunnen. Hvorfor møtes dere ikke? Jeg forstår at du ikke er interessert i å ta initiativ til å møtes, men det er like fullt ditt ansvar. Du hadde flere enn 10 menn på snap som du håpet skulle være den rette. Med det utgangspunktet er du dømt til å bare bli frustrert. En illusjon mange har er at de tror alle som liker en på Tinder er reelle muligheter. Men sannheten er at de aller fleste kommer du aldri til å få møte, selv om du skulle ha lyst. Deretter vil nesten alle dem du møter enten avvise deg eller bli avvist av deg. Jada, ha i bakhodet at du ønsker noe seriøst, noe forpliktende. Men før det blir relevant så kan du jo prøve å møte en og se om du har lyst å treffe han igjen. Slapp av Anonymkode: b7360...8a0 Jeg har møtt de aller fleste. Og jeg er ikke på datingapper lengre av denne grunnen Anonymkode: faccd...cd1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:16 #23 Skrevet søndag kl. 22:16 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har møtt de aller fleste. Og jeg er ikke på datingapper lengre av denne grunnen Anonymkode: faccd...cd1 Hvorfor møtte du dem? Når de var useriøse? Anonymkode: 1ffab...67b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:25 #24 Skrevet søndag kl. 22:25 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har møtt de aller fleste. Anonymkode: faccd...cd1 Og du var klar til å forplikte deg med alle du møtte? Anonymkode: 22258...c18 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:40 #25 Skrevet søndag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor møtte du dem? Når de var useriøse? Anonymkode: 1ffab...67b De viste ikke at de var useriøse i starten. Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:40 #26 Skrevet søndag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og du var klar til å forplikte deg med alle du møtte? Anonymkode: 22258...c18 Dette er over flere år. Jeg var seriøs ja. De vil fremdeles ha kontakt, i håp om sex. Anonymkode: faccd...cd1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:22 #27 Skrevet mandag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De viste ikke at de var useriøse i starten. Anonymkode: faccd...cd1 Jo, de gjorde jo det når de spurte etter snap. Og du viste at du er useriøs ved å legge dem til på snap så fort de spurte. Ingen seriøse flytter over til snap... Anonymkode: 1ffab...67b 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:25 #28 Skrevet mandag kl. 12:25 AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 17.06): Jeg har ca 10 menn på snap. Alle er like. Vil ikke forplikte seg. Men vil ha en bit av meg. Jeg gidder ikke å treffe de, så hva er egentlig vitsen ? Er det liksom sånn det er i 2026? Alle er fremdeles på datingapper.. Anonymkode: faccd...cd1 Nei, det finnes mange gode menn som vil forolikte seg, Så det må være noe med hcem du ( ubevisst) velger å bruke tiden din på. I stedet for 10, slett de og finn 1 som er nok for deg- og hold deg til en i gangen Anonymkode: e659f...96f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:09 #29 Skrevet mandag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, de gjorde jo det når de spurte etter snap. Og du viste at du er useriøs ved å legge dem til på snap så fort de spurte. Ingen seriøse flytter over til snap... Anonymkode: 1ffab...67b Sånne regler kommer til å holde noen single. Jeg kunne sikkert blitt tilgitt for min fortid og blitt ei nonne med min livsstil. Bruker snap. Er så seriøs at jeg ikke bruker tinder, å kunne lagt til rett mann på snap. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det finnes mange gode menn som vil forolikte seg, Så det må være noe med hcem du ( ubevisst) velger å bruke tiden din på. I stedet for 10, slett de og finn 1 som er nok for deg- og hold deg til en i gangen Anonymkode: e659f...96f Sånn som folk bruker snap er det urealistisk å holde seg til en mannlig venn. Hva om hun blir venn med han? Men de er ikke riktige, skal hun da ikke få 2? Å finne en som er nok, får det ikke til å gjøres ut som kjærlighet men bare, ta nå ha da! Hvor kravstor skal du være? Å er ikke en vibe. Anonymkode: a6469...b9d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:35 #30 Skrevet mandag kl. 18:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånne regler kommer til å holde noen single. Jeg kunne sikkert blitt tilgitt for min fortid og blitt ei nonne med min livsstil. Bruker snap. Er så seriøs at jeg ikke bruker tinder, å kunne lagt til rett mann på snap. Sånn som folk bruker snap er det urealistisk å holde seg til en mannlig venn. Hva om hun blir venn med han? Men de er ikke riktige, skal hun da ikke få 2? Å finne en som er nok, får det ikke til å gjøres ut som kjærlighet men bare, ta nå ha da! Hvor kravstor skal du være? Å er ikke en vibe. Anonymkode: a6469...b9d Nei, slike regler gjør at man finner seriøse, trygge menn. Det du sier med kravstorhet er en helt annen diskusjon, og usaklig her. Anonymkode: 1ffab...67b 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:03 #31 Skrevet mandag kl. 19:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, slike regler gjør at man finner seriøse, trygge menn. Det du sier med kravstorhet er en helt annen diskusjon, og usaklig her. Anonymkode: 1ffab...67b Det er ingen garanti for det. For en seriøs og trygg man kan være uvitende til den regelen. Det krever at de er i det miljøet nok til å lære den regelen som på nytt også kan bety de ikke trenger å være seriøse. Anonymkode: a6469...b9d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:47 #32 Skrevet mandag kl. 20:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sånne regler kommer til å holde noen single. Jeg kunne sikkert blitt tilgitt for min fortid og blitt ei nonne med min livsstil. Bruker snap. Er så seriøs at jeg ikke bruker tinder, å kunne lagt til rett mann på snap. Sånn som folk bruker snap er det urealistisk å holde seg til en mannlig venn. Hva om hun blir venn med han? Men de er ikke riktige, skal hun da ikke få 2? Å finne en som er nok, får det ikke til å gjøres ut som kjærlighet men bare, ta nå ha da! Hvor kravstor skal du være? Å er ikke en vibe. Anonymkode: a6469...b9d Man må velge noen, og investere i den personen, om man vil ha kjæreste. Om man skal holde 10 stk på gress og holde praten vqrm med alle, kan en ikke orka å unvestere spesielt mye i å bli kjent med noen av de. En tenker kanskje rn holder seg trygg, unngår å blir såret og tror kanskje man maksimeree shansene sine på den måtrn. Men en ødelegger ofte mer for srg stlv gordi det blir overfladisk og slitsomt i lengden. Anonymkode: e659f...96f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:30 #33 Skrevet tirsdag kl. 07:30 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ingen garanti for det. For en seriøs og trygg man kan være uvitende til den regelen. Det krever at de er i det miljøet nok til å lære den regelen som på nytt også kan bety de ikke trenger å være seriøse. Anonymkode: a6469...b9d Du tar feil ☺️ Anbefaler deg å revurdere din metode for høyere suksesssrate. Anonymkode: 1ffab...67b 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #34 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 17.06): Jeg har ca 10 menn på snap. Alle er like. Vil ikke forplikte seg. Men vil ha en bit av meg. Jeg gidder ikke å treffe de, så hva er egentlig vitsen ? Er det liksom sånn det er i 2026? Alle er fremdeles på datingapper.. Anonymkode: faccd...cd1 Kvinne som snakker med 10 menn lurer på hvorfor ingen av dem vil forplikte seg… med ei som snakker med 9 andre. 😂😂😂 Anonymkode: 9c104...f55 3
Altalt Skrevet 18 timer siden #35 Skrevet 18 timer siden Hva er poenget med å ha 10 menn på snapchat samtidig? Du bør jo møte dem lenge før du samler opp hele 10 stk. Det hele virket særdeles useriøst ut fra din side. 3 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.7.2026 den 21.27): ....Jeg er bare høffelig. Svarer de for å være hyggelig Anonymkode: faccd...cd1 Drit i det. Anonymkode: 3a811...591
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #37 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.7.2026 den 9.30): Du tar feil ☺️ Anbefaler deg å revurdere din metode for høyere suksesssrate. Anonymkode: 1ffab...67b Jeg kommer bare til å være meg selv for jeg er ikke ut etter en suksessrate som i mange møter. Vil ha de gode møtene. Anonymkode: a6469...b9d
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #38 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kommer bare til å være meg selv for jeg er ikke ut etter en suksessrate som i mange møter. Vil ha de gode møtene. Anonymkode: a6469...b9d Og de får du jo virkelig ikke på dette viset. Det er jo hele poenget. Anonymkode: 1ffab...67b 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #39 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Og de får du jo virkelig ikke på dette viset. Det er jo hele poenget. Anonymkode: 1ffab...67b Det vet du ikke. Jeg har ikke feilet slik mange har på Tinder enda. Jeg er urørt av Tinder. Og god på å kommunisere og skape trygghet. Det vil gå fint. Anonymkode: a6469...b9d
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Skrevet 14 timer siden Så du har 10 menn på snapchat, og ingen av dem har fridd 🙄 Makan Anonymkode: 3a060...bc6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå