Gjest oss-to Skrevet 18. juli #41 Skrevet 18. juli Eg vill aldri sette min fot i Amerika ,så skjønnar fyren godt.
Sharp75! Skrevet 18. juli #42 Skrevet 18. juli oss-to skrev (28 minutter siden): Eg vill aldri sette min fot i Amerika ,så skjønnar fyren godt. Det er nok ikke grunnen her. Jeg hadde reist til USA og VM med glede 😘 1
Gjest oss-to Skrevet 18. juli #43 Skrevet 18. juli Sharp75! skrev (2 minutter siden): Det er nok ikke grunnen her. Jeg hadde reist til USA og VM med glede 😘 Flott, no vart eg glad på dine vegne. Spelar selfølgeleg ikkje inn på far Ø eller mitt valg.
Justlooking Skrevet 23. juli #44 Skrevet 23. juli (endret) Sharp75! skrev (På 18.7.2026 den 22.49): Det er nok ikke grunnen her. Jeg hadde reist til USA og VM med glede 😘 Og det var det mange som gjorde 😊 Og som hadde en fantastisk tid der borte. Har snakket med flere, og alle syntes også amerikanerne og selve landet var helt topp. Men er virkelig fotballen her så viktig? Leste om en kaptein på et lag som hadde vunnet en tur til VM, med reise, opphold, billetter osv, til total verdi av 450.000. Han fikk ikke lov til å dra av klubben fordi han ville gått glipp av en kamp…. Syntes det var hårreisende. Endret 23. juli av Justlooking Trykkfeil 1
Lilique Skrevet tirsdag kl. 19:21 #45 Skrevet tirsdag kl. 19:21 jobbsøkeren2026 skrev (På 17.7.2026 den 17.41): Altså, det å være fotballtrener (og spiller for øvrig) krever forpliktelser, uansett hvilket nivå du er på. Nå er faren til Ødegaard trener for et lag som spiller på Norges øverste nivå, da har du noen kontrakter som sier når du må være på jobb og når på året du får fri. Det at far Ødegaard ikke kan følge sønnen i VM er en av baksidene med godt betalte jobber som innebærer mye ansvar. Tåler man ikke å miste den friheten kan man ikke ha en sånn type jobb. Dette! Det er i grunnen ikke så vanskelig. Jeg kan ikke fatte og begripe at voksne folk skal debattere at det er rart at et fremmed menneske overholder forpliktelsene sine. 3 3
Vimsa84 Skrevet torsdag kl. 19:09 #46 Skrevet torsdag kl. 19:09 Justlooking skrev (På 24.7.2026 den 0.14): Og det var det mange som gjorde 😊 Og som hadde en fantastisk tid der borte. Har snakket med flere, og alle syntes også amerikanerne og selve landet var helt topp. Men er virkelig fotballen her så viktig? Leste om en kaptein på et lag som hadde vunnet en tur til VM, med reise, opphold, billetter osv, til total verdi av 450.000. Han fikk ikke lov til å dra av klubben fordi han ville gått glipp av en kamp…. Syntes det var hårreisende. Altså, det er jo jobben deres... Jeg hadde heller ikke kunnet tatt meg fri utenom planlagt ferie å bare reist. For mange klubber så er hver kamp viktig for å unngå nedrykk, noe som kan bety store summer i forskjell. Når det er sagt, så fikk han dra, men med et annet fly slik at han også skulle rekke sin egen kamp. Deretter ble vel flyet forsinket, så da rakk han ikke da han hadde mindre margin å gå på enn opprinnelig planlagt. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå