jobbsøkeren2026 Skrevet 12 timer siden #21 Skrevet 12 timer siden (endret) Altså, det å være fotballtrener (og spiller for øvrig) krever forpliktelser, uansett hvilket nivå du er på. Nå er faren til Ødegaard trener for et lag som spiller på Norges øverste nivå, da har du noen kontrakter som sier når du må være på jobb og når på året du får fri. Det at far Ødegaard ikke kan følge sønnen i VM er en av baksidene med godt betalte jobber som innebærer mye ansvar. Tåler man ikke å miste den friheten kan man ikke ha en sånn type jobb. Endret 12 timer siden av jobbsøkeren2026 5 1
Orly Skrevet 12 timer siden #22 Skrevet 12 timer siden Kålrota skrev (3 timer siden): Det er jo sesong, herlighet. De har vel hatt ferie i starten av vm hvertfall 1
Macro Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Reagerer ikke i det hele tatt. Jeg har aldri hatt behov for å ha med meg foreldrene mine på noe som helst her livet feks. Det er mange grunner til at valg er helt naturlige selv om andre ikke fatter det. Jeg tror ikke det det er noe drama eller familiedritt å hente ut av dette😁 3 2
baldrian Skrevet 11 timer siden #24 Skrevet 11 timer siden Broren til Hans Erik, Thomas Ødegaard, er jo fysioterapeut for landslaget og sammen med spillerne hele tiden. Martin er voksen nå og klarer seg nok med onkel i støtteapparatet tett på og far foran TVen hjemme. 2 1 2
Sharp75! Skrevet 7 timer siden #25 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (8 timer siden): Som du selv sier.. han trener ett lag her i Norge. Kan være mange ting som gjør at han ikke fikk reist. Dette har ikke vi noe med På lik linje med livene til andre såkalt kjendiser. La folk være i fred. Og fei for egen dør. 1 1
elskersommer Skrevet 6 timer siden #26 Skrevet 6 timer siden Sharp75! skrev (1 time siden): På lik linje med livene til andre såkalt kjendiser. La folk være i fred. Og fei for egen dør. Spørs jo hva grunnen er til at vi diskuterer de.. 1
Polly Ester Skrevet 6 timer siden #27 Skrevet 6 timer siden Hvorfor heter tråden "Martin Ødegaard" når den burde hete "Faren til Martin Ødegaard"? Forøvrig tenker jeg som flere her; han fulgte vel VM på TV som de fleste andre vil jeg tro, så han har nok fått med seg kampene Norge spilte. 2
DollyDelux Skrevet 6 timer siden #28 Skrevet 6 timer siden Mina 2 skrev (9 timer siden): Det er jo litt rart da. Har hatt mange måneder å planlegge å få fri. Hadde ihvertfall gjort alt for å se sønnen min spille i VM🙂⚽️🇧🇻 Men er det gruppespillet du mener, eller alle kampene. Ingen visste hvor lenge de skulle være i USA, eller hvor mange kamper de skulle spille... 1
Grüner Skrevet 5 timer siden #29 Skrevet 5 timer siden Cinzia skrev (På 16.7.2026 den 21.45): Er det andre enn meg som reagerte på at faren til Martin Ødegaard ikke reiste over til VM? Han sa han ikke kunne ta fri fra jobb. Men helt ærlig: Han er fotballtrener, og det var snakk om at sønnen hans spilte i fotball-VM. De fleste får vel fri noen dager i slike tilfeller? Og fotballtrenere jobber ikke akkurat med liv og helse. (Og nei: jeg har selvfølgelig ikke noe med dette å gjøre, egentlig, men er rett og slett bare nysgjerrig!). Han er trener for et lag i Eliteserien. Hadde han ment han hadde mulighet, hadde han nok reist. Men Martin hadde uansett sin egen familie, kona og sønnen med som støtte. 2
tøflusen Skrevet 5 timer siden #30 Skrevet 5 timer siden Skal vi ikke heller snakke om hvor hot M.Ø faktisk er? Absolutt ikke fotballinteressert, men djises 😮💨😍 Han har hatt en skikkelig glowup dette året, uten tvil. Må være skjegget og håret eller noe 🤩
Lissy456 Skrevet 5 timer siden #31 Skrevet 5 timer siden (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Spørs jo hva grunnen er til at vi diskuterer de.. er det en hobby for mange å diskutere andre? Endret 5 timer siden av Lissy456
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå