Cinzia Skrevet i går, 19:45 #1 Skrevet i går, 19:45 Er det andre enn meg som reagerte på at faren til Martin Ødegaard ikke reiste over til VM? Han sa han ikke kunne ta fri fra jobb. Men helt ærlig: Han er fotballtrener, og det var snakk om at sønnen hans spilte i fotball-VM. De fleste får vel fri noen dager i slike tilfeller? Og fotballtrenere jobber ikke akkurat med liv og helse. (Og nei: jeg har selvfølgelig ikke noe med dette å gjøre, egentlig, men er rett og slett bare nysgjerrig!). 4
elskersommer Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Cinzia skrev (15 timer siden): Er det andre enn meg som reagerte på at faren til Martin Ødegaard ikke reiste over til VM? Han sa han ikke kunne ta fri fra jobb. Men helt ærlig: Han er fotballtrener, og det var snakk om at sønnen hans spilte i fotball-VM. De fleste får vel fri noen dager i slike tilfeller? Og fotballtrenere jobber ikke akkurat med liv og helse. (Og nei: jeg har selvfølgelig ikke noe med dette å gjøre, egentlig, men er rett og slett bare nysgjerrig!). Som du selv sier.. han trener ett lag her i Norge. Kan være mange ting som gjør at han ikke fikk reist. Dette har ikke vi noe med 5 4
Beneath the Moon Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Nei, det er ikke noe jeg reagerer på. 5 4
Grønnsaksvaffel Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Nei, det reagerte jeg ikke på i det hele tatt. 3 2
Muskath Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Han er trener for Lillestrøm, et lag i eliteserien. Dette er da ikke noe å spekulere i, de har jo trent og hatt kamper nå nylig. Er en grei sak at han vil være hjemme for laget. 5 8
Miominoen Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg tenker spekulasjoner og synsing om andre er en uting. Hans Erik Ødegaard har forøvrig uttalt seg om saken. https://www.vg.no/sport/i/L4k3Mp/derfor-faar-ikke-hans-erik-oedegaard-sett-soennen-i-vm-maa-prioritere-lillestroem 1 8
elskersommer Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Muskath skrev (1 minutt siden): Han er trener for Lillestrøm, et lag i eliteserien. Dette er da ikke noe å spekulere i, de har jo trent og hatt kamper nå nylig. Er en grei sak at han vil være hjemme for laget. Han sier selv i ett intervju at han skulle gjerne vært i usa men akkurat nå så var ikke det mulig 10
Muskath Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden elskersommer skrev (1 minutt siden): Han sier selv i ett intervju at han skulle gjerne vært i usa men akkurat nå så var ikke det mulig Ja, nettopp.
Kålrota Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Det er ikke spesielt vanlig å følge voksne barn på jobb, er det vel? 5 8
elskersommer Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Kålrota skrev (3 minutter siden): Det er ikke spesielt vanlig å følge voksne barn på jobb, er det vel? Enhver mamma og pappa ville sett sitt barn spille VM i fotball.. men så er det ikke mulig for alle å gjøre dette pga jobb. Noen tror det bare er å kaste alt en har i hendene og dra. 7 3
Dlure Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Folk jobber og har forpliktelser. Får man ikke fri så får man ikke fri. 4
siesta Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Det er ingen menneskerett å ha fri. Enkelt og greit. 1 2
Mina 2 Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Det er jo litt rart da. Har hatt mange måneder å planlegge å få fri. Hadde ihvertfall gjort alt for å se sønnen min spille i VM🙂⚽️🇧🇻 2
Kålrota Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Mina 2 skrev (32 minutter siden): Det er jo litt rart da. Har hatt mange måneder å planlegge å få fri. Hadde ihvertfall gjort alt for å se sønnen min spille i VM🙂⚽️🇧🇻 Det er jo sesong, herlighet. 2 8
elskersommer Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Mina 2 skrev (39 minutter siden): Det er jo litt rart da. Har hatt mange måneder å planlegge å få fri. Hadde ihvertfall gjort alt for å se sønnen min spille i VM🙂⚽️🇧🇻 Det ville jeg også. Men noen ganger er ikke det mulig. Å hva om mamma var der? Teller ikke det? 4 1
Diamant20 Skrevet 10 timer siden #16 Skrevet 10 timer siden Hadde han reist hadde det vært klaging på at han ikke prioriterte jobben sin og laget han er trener for. 1 2
Alivamale Skrevet 10 timer siden #17 Skrevet 10 timer siden Hvorfor skulle noen andre enn Martin Ødegaard ha en mening om dette? Det sto jo i artikkelen at han gjerne skulle vært der, men ikke fikk det til nå: Sitat – Ja, altså, hvis det hadde vært mulig, hadde jeg reist, men nå har det ikke vært noen mulighet. Da er jo ikke det noe tema når det ikke går. Jeg har jo en jobb her jeg må ivareta. Jeg forstår virkelig ikke at det er så «rart» når årsaken er forklart. 4 4
Hanne67 Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Alivamale skrev (8 minutter siden): Det sto jo i artikkelen at han gjerne skulle vært der, men ikke fikk det til nå: Jeg forstår virkelig ikke at det er så «rart» når årsaken er forklart. Jeg synes det er litt spesielt at klubben ikke gir han lov. Greit nok at han er trener, men ei uke kan de vil avse? Spiller de kamper i juli forresten? Kan fort være den eneste gangen han hadde fått sett sønnen sin i et VM, og det er stort, ihvertfall for en fotballinteressert familie. 1
elskersommer Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Hanne67 skrev (1 time siden): Jeg synes det er litt spesielt at klubben ikke gir han lov. Greit nok at han er trener, men ei uke kan de vil avse? Spiller de kamper i juli forresten? Kan fort være den eneste gangen han hadde fått sett sønnen sin i et VM, og det er stort, ihvertfall for en fotballinteressert familie. Om du hadde fulgt med litt så startet serien opp denne uka. (Eller forrige uke). å da har det vært trening i forkant.. Du skjønner det at ett fotballag møter ikke bare opp til en kamp å gir søren i å trene 🙄 6
Hanne67 Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Om du hadde fulgt med litt så startet serien opp denne uka. (Eller forrige uke). å da har det vært trening i forkant.. Du skjønner det at ett fotballag møter ikke bare opp til en kamp å gir søren i å trene 🙄 Nei, selvfølgelig ikke, men de kan vel trene uten å ha med treneren hver gang, evt. assistent-trener. Kan ikke en trener være syk engang? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå