Morpheus Skrevet 16. juli #21 Skrevet 16. juli Da var det ikke bare meg. De var harde og vonde å gå med. Trodde det bare var jeg som hadde fått noen feil, da det er så mange som bruker dem.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #22 Skrevet 16. juli Er det egentlig skoene det er noe galt med, eller forventer folk at en enkel tøysko skal føles som en løpesko? Anonymkode: 4d209...3ec
Fossegrimen Skrevet 16. juli #23 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå er det en gang slik at en fotsole ikke skal ha for mye komfort, tvert imot er det beste for folk egentlig å gå uten sko.. Slik sett er vel converse en idealsko.. Anonymkode: cd32a...e74 Men Converse har faktisk ganske tjukk sole.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #24 Skrevet 17. juli Håpløs komfort, direkte vonde å gå i og er ikke så himla kule heller. Anonymkode: 60538...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #25 Skrevet 17. juli Fossegrimen skrev (16 timer siden): Men Converse har faktisk ganske tjukk sole. tykkelsen er vel mindre vesentlig i denne sammenhengen, det som teller er at tærne får plass og at foten ikke får "falsk støtte" av en sole som er annet enn flat.. Det er mer "skadelig" å gå i en hooka sko enn converse satt på spisen.. Anonymkode: cd32a...e74
Fossegrimen Skrevet 17. juli #26 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): tykkelsen er vel mindre vesentlig i denne sammenhengen, det som teller er at tærne får plass og at foten ikke får "falsk støtte" av en sole som er annet enn flat.. Det er mer "skadelig" å gå i en hooka sko enn converse satt på spisen.. Anonymkode: cd32a...e74 Båda Hoka** og Converse er dårlege for føtene. Ingen av dei har brei tåboks, men Hoko er nok hakket breiare. Fordelen med Converse er at dei vanlegvis er null-drop. Det er sjeldan Hoka.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #27 Skrevet 17. juli Jeg kjøpte heller et par Skechers som har lignende utseende som Converse. Tykk såle, så de er gode å gå i. Vanlig Converse er jo drepen for både føttene og ryggen, og kan kun brukes til trening der man må ha god kontakt med gulvet. Anonymkode: c48b1...096
AnonymBruker Skrevet 17. juli #28 Skrevet 17. juli De er kule, så lenge du ikke tenker du skal gå med dem hver dag. Digger Converse, men man må ha andre alternativ i skohyllen. Anonymkode: e5194...e5b
AnonymBruker Skrevet 17. juli #29 Skrevet 17. juli De er de verste skoene jeg noengang har hatt. Plattfot, here we come. Ingen komfort i det hele tatt, bare et stykke helt paddeflat hard gummi. Jeg får vondt i ryggen og føttene bare jeg tenker på de skoene. De gikk fort i søpla her. Anonymkode: 74899...778
AnonymBruker Skrevet 17. juli #30 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): De er de verste skoene jeg noengang har hatt. Plattfot, here we come. Ingen komfort i det hele tatt, bare et stykke helt paddeflat hard gummi. Jeg får vondt i ryggen og føttene bare jeg tenker på de skoene. De gikk fort i søpla her. Anonymkode: 74899...778 Synes det er litt unødvendig å kaste fullt brukbare sko. De kunne jo like gjerne blitt solgt eller gitt bort. Anonymkode: 4d209...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #31 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2026 den 22.08): Jeg vurderer å kjøpe et nytt par Converse og lurer på hva dere synes. Er de fortsatt verdt prisen, eller finnes det andre sko i samme prisklasse som er et bedre kjøp? Hvordan er deres erfaring med komfort, kvalitet og holdbarhet? Anonymkode: 4d209...3ec De burde vært forbudt,skadelig er de. Anonymkode: 058c9...1c5 1
Erle99 Skrevet mandag kl. 00:42 #32 Skrevet mandag kl. 00:42 Jeg er lærer og jeg elsker Converse! Jeg bruker dem nesten hver dag og så og si hele året! Jeg bruker de to skoene jeg har med som vedlegg (ikke mine bilder). De er litt komfortable når en får "gått inn" i skoa etter litt bruk. Platform skoa er mye mer komfortable enn de modellene med lavere såle, men ikke løpe eller sykehus sko typ komfortable. For min del er de god nokk, men det at de er søte og fine er nokk min hovedgrunn til å bruke dem så ofte. De er litt dårlig kvalitet, med noen svakheter der den hvite "tungen" begynner, men det kommer med veldig ekstensiv bruk over flere år. Ellers er de billige rundt 800-1000 kr paret. Som lærer på ungdomsskole, er ikke skoa i noe hard bruk, og kan vare en god stund. De bør IKKE brukes som tursko:)
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:57 #33 Skrevet mandag kl. 00:57 men man får jo en slags unik kontakt med bakken da med dem? husker de var ganske effektive på å strekke ut muskler eller noe. Anonymkode: a2915...193
Mannisinbestealder Skrevet onsdag kl. 16:32 #34 Skrevet onsdag kl. 16:32 For meg er dette dyrt og dårlig. Da er det veldig enkelt å konkludere. Andre må gjerne konkludere med det motsatte, men jeg kan nesten ikke fatte at deg er mulig.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:51 #35 Skrevet torsdag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (På 17.7.2026 den 13.56): Synes det er litt unødvendig å kaste fullt brukbare sko. De kunne jo like gjerne blitt solgt eller gitt bort. Anonymkode: 4d209...3ec De var etter min mening ikke "fullt brukbare" sko. De var ikke brukbare i det hele tatt, de var direkte vonde å gå i. Trampe rundt på asfalt med de tok knekken på min rygg. Jeg ville ikke forsøkt å selge sko som lukter tåfis. De fortjente å havne i søpla. Anonymkode: 74899...778
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:04 #36 Skrevet torsdag kl. 16:04 Datteren min hadde flere pat converse sko. Så måtte hun til lege for noe og første legen sa var at de skoene skulle vært forbudt. De var helt glimrende hvis man savnet plager med ryggen. Han kunne ikke skjønne at de skoen var gode og ungene hans fikk ikke Converse sko. Anonymkode: a60f9...587
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:37 #37 Skrevet torsdag kl. 18:37 Synes de er gode å gå i (aldri fått vondt av de) holder seg veldig godt og er veldig fine 😄 Anonymkode: 5f376...07e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:40 #38 Skrevet torsdag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren min hadde flere pat converse sko. Så måtte hun til lege for noe og første legen sa var at de skoene skulle vært forbudt. De var helt glimrende hvis man savnet plager med ryggen. Han kunne ikke skjønne at de skoen var gode og ungene hans fikk ikke Converse sko. Anonymkode: a60f9...587 Jeg er 42 og aldri fått vondt i ryggen av de. Merkelig kommentar fra en lege. Anonymkode: 5f376...07e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:44 #39 Skrevet torsdag kl. 18:44 Som en annen bruker nevnte her: sålene er mye bedre nå enn for 15 år siden. Synes de er mye bedre enn mange av Adidas modellene som har trendet de siste årene! Anonymkode: 4485a...f92 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:26 #40 Skrevet torsdag kl. 20:26 Ja! Jeg går i Converse 95% av tiden i sommerhalvåret og for mine føtter er de fantastiske. Er 40 år og har brukt Converse siden jeg var 15 og har aldri hatt problemer med føtter/bein. Har gått titusenvis av skritt i Converse både til daglig og på ferier i London, Paris og andre storbyer med mye gåing. Anonymkode: 6d661...66a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå