Gå til innhold

Er Converse verdt prisen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe et nytt par Converse og lurer på hva dere synes. Er de fortsatt verdt prisen, eller finnes det andre sko i samme prisklasse som er et bedre kjøp?

Hvordan er deres erfaring med komfort, kvalitet og holdbarhet?

Anonymkode: 4d209...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komfort? Er da bare en skosåle. 0 komfort. Drittsko. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Converse ser veldig bra ut, har selv brukt dem mye, men det er den verste skoen du kan ha på føttene omtrent. Helt flate og null støtte. Jeg pleide å legge gel-innleggssåler i mine, det hjalp litt, men ikke veldig. Skadelig for føttene, holder ikke veldig lenge, da de er tøysko. men ser bra ut, ja. 

• Liker 4
Skrevet

Kvalitet er bra, holdbarhet er bra, men komfort eksisterer ikke. 

Anonymkode: 3814a...fc1

Skrevet

Prisklassen er jo ikke skyhøy, komfort er vel så som så. 

Anonymkode: c6f4c...167

Skrevet

Nei. De er overhode ikke verdt prisen.

Men hvis du synes de er fine så er det bare å kjøpe. Håper du ikke har problemer med føtter eller rygg.

Anonymkode: 0533a...5b7

• Liker 1
Skrevet

Converse er kult. Enhver garderobe bør ha to-tre par i forskjellige farger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker mine. De har litt tjukkere såle enn de forrige, så de er bedre å gå i

Skrevet

Middels kvalitet, dårlig for føttene, for høy pris, totalt umoderne. Opp til deg. Synes du de er fine så er de greie til hverdagsbruk. 

Anonymkode: a3789...5c6

Skrevet

Vonde sko, prøvd de en gang, aldri mer. 

• Liker 1
Skrevet

De er fine, jeg brukte dem religiøst som tenåring, men jeg synes de er så vonde å gå med at jeg nå aldri vil ha et par igjen. Umoderne er de definitivt ikke, i motsetning til hva en skriver over her. De er klassikere. Men livet er for kort til vonde sko.

Anonymkode: c374a...da3

Skrevet

Stygge sko - overhodet ikke verdt prisen.

Anonymkode: d19aa...b65

AnonymBruker
Skrevet

De har gjort noe med sålen siden folkene over var tenåringer, nå er det faktisk litt demping i dem.

Men verdt investeringen? Dette er jo billige sko? De tåler vaskemaskin bra, da. 

Anonymkode: 93215...caa

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Null komfort. Ønsker man seg ryggvondt så går man rundt med slike.

Anonymkode: 74ad3...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Stoff skoene til converse finner jeg ubehagelige. Har 3 pare skinn sko i modeller som ikke selges for øyeblikket som er helt fantastiske. De pro blaze sneakers skoene liker jeg ikke heller. 

Jeg kjøper heller sko fra adidas. Finner de mer komfortabel  

Anonymkode: e5397...68d

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en gang slik at en fotsole ikke skal ha for mye komfort, tvert imot er det beste for folk egentlig å gå uten sko.. Slik sett er vel converse en idealsko.. 

Anonymkode: cd32a...e74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vurderer å kjøpe et nytt par Converse og lurer på hva dere synes. Er de fortsatt verdt prisen, eller finnes det andre sko i samme prisklasse som er et bedre kjøp?

Hvordan er deres erfaring med komfort, kvalitet og holdbarhet?

Komfort? 😂

Du får mer «komfort» med Crocs eller Happyflops enn med Converse. Skjønner ikke at folk kjøper slike sko i dag. Men de er jo ikke spesielt dyre, så mange har vel råd til dem. Komfortable er de ikke.

Anonymkode: b2ce8...8c4

AnonymBruker
Skrevet
Hundejente skrev (11 timer siden):

Converse ser veldig bra ut, har selv brukt dem mye, men det er den verste skoen du kan ha på føttene omtrent. Helt flate og null støtte. Jeg pleide å legge gel-innleggssåler i mine, det hjalp litt, men ikke veldig. Skadelig for føttene, holder ikke veldig lenge, da de er tøysko. men ser bra ut, ja. 

Hvor lenge holdt de før du følte at de var ferdige? Bruker du dem fortsatt?

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Converse Men de er ikke sko å gå langt i. Men til og fra bilen/kollektivt, litt på kjøpesenter, på jobb om du ikke har en jobb med mye gåing (og ikke en jobb du må kle deg formelt) er de helt supre. Har også et par av de nyere med tykkere såle, de har litt mer demping og er bedre å gå i enn de vanlige. Veldig store i størrelsen da, kjøpte min vanlige str og glemte å bytte dem, så bruker tykke ullsokker og ullsåle oppi og bruker dem som høst/tidlig vårsko når det fortsatt er kaldt. Eller på vinteren om det er barfrost. Bruker egentlig 36,5, burde kjøpt 35,5. 

Anonymkode: f876b...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...